בהמשך לגל ההתייקרויות – קימברלי מקטינה מוצרים

גל העלאות המחירים לצרכן נמשך: קימברלי מצמצמת את גודל האריזות, כולל חיתולים

בית קימברלי
בית קימברלי
כל מה שאתה זקוק לו באינטרנט

החל מחודש מאי האחרון החלו לזרום הודעות לעיתונאים אודות העלאות מחירים. בין החברות שעדכנו מחירים הייתה גם קימברלי קלארק שהודיעה על עליית מחירים של בין 7% ל-10% בכל מוצרי הנייר שלה, העלאה שנכנסה לתוקף ביוני האחרון.

ההתייקרות כללה את מותגי נייר הטואלט קלינקס ואת מותגי לילי, ניקול וגם את מותג נייר הטואלט מולט והמותג שמורת טבע. החברה טענה שסיבת ההתייקרות היא "עלייה יוצאת דופן ומתמשכת בעלות חומרי הגלם בכל העולם, ובפרט בתאית, הרכיב המרכזי במוצרי הנייר".

באותה העת היא גם הבטיחה כי מוצרי הגליל הכפול לא יתייקרו, אך היא לא הבטיחה לקיים הבטחות וכעת, היא מקצרת באורכם.

יחד עם מהלך זה החל גל התייקרויות בקרב יצרניות ויבואניות מוצרי צריכה, שכלל גם את המתחרים בתחום מוצרי הנייר, סוגת הודיעה כי היא מייקרת אורז ותנובה וטרה העלו מחירים בשל התייקרות החלב הגולמי.

מתנה נוספת לחג מקימברלי להורים שכבר משלמים ביוקר, החברה מקטינה את רוב אריזות החיתולים ואת מספר המגבונים בעד 11%.

החברה הודיעה באופן מסודר ושקוף יש לומר, כי תקטין את מוצרי מולט ושמורת טבע ב-30 ס"מ לגליל וב-50 ס"מ לגליל כפול בספטמבר-אוקטובר. מדובר בהקטנה של אורך הדף (ריבוע) מ-11.2 ס"מ ל-11 ס"מ, כך שהאורך הכולל של הגליל הבודד ירד מ-17.9 מטר ל-17.6 מטר ואורך הגליל הכפול יירד מ-35.8 מטר ל-35.2 מטר.
בחיתולים שלב 3 מספר היחידות ירד מ-54 חיתולים ל-52 חיתולים. מספר היחידות באריזות שלב 4 פלוס ירד מ-42 חיתולים ל-40 חיתולים. באריזות שלב 5 מספר היחידות ירד מ-38 חיתולים ל-36 חיתולים ובאריזות שלב 6 מספר החיתולים ירד מ-34 ל-30 חיתולים. באריזות האגיס פרידום דריי החלה הפחתת מספר החיתולים זה מכבר והיא מגיעה לעד 11%. גם במותג האגיס ליטל בייביז, שלב 2, המספר יופחת מ-46 חיתולים ל-44 חיתולים.

צמצום נוסף באריזות חיתולי טיטולים פרימיום: בשלב 2, המספר ירד מ-56 חיתולים ל-52 חיתולים. בשלב 3 יופחת מספר החיתולים מ-52 חיתולים ל-50 חיתולים; בשלב 4 מספר היחידות באריזה יופחת מ-42 ל-40 חיתולים; בשלב 4 פלוס תהיה הפחתה מ-40 חיתולים ל-38 חיתולים; בשלב 5 מ-36 חיתולים ל-34 חיתולים ובשלב 6 מ-32 חיתולים ל-30 חיתולים.

ספירת מגבוני האגיס ומגבוני טיטולים באריזות 72 דפים, תופחת ל-64 דפים באריזה בודדת – כאן מדובר בהפחתה של 11%.

תגובת קימברלי: "קימברלי קלארק מחויבת להציע לצרכניה את המוצרים הטובים ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר. אנו נאלצים לבצע שינוי בתמהיל אריזות חיתולי ומגבוני האגיס וטיטולים ובנייר הטואלט מולט ושמורת טבע, על מנת להתמודד עם האינפלציה המשמעותית במחירי הסחורות. אנו עושים מאמצים רבים על מנת למזער את ההשפעה על הצרכנים בכל דרך אפשרית ונמשיך לעשות זאת. השינוי תוקשר כנדרש ומופיע על האריזות בבירור ובשקיפות מלאה".

השארת תגובה