ליסינג: דירות חדשות להשכרה עם אופציה לרכישה

קבוצת לוינשטין תשכיר את הדירות בפרויקט "נוף בראשית" בשכונת רובע יזרעאל בעיר למשך 22 חודשים כשבמהלך התקופה יוכלו הדיירים להודיע לחברה על כוונתם לרכוש את הדירה – שכה"ד ששולם עד אותו מועד יקוזז ממחיר הדירה

פרויקט נוף בראשית של חברת לוינשטין בשכונת רבוע יזרעאל בעפולה - קרדיט יחצ (7)
פרויקט נוף בראשית של חברת לוינשטין בשכונת רבוע יזרעאל בעפולה - קרדיט יחצ (7)

קבוצת משולם לוינשטין החלה להשכיר דירות חדשות בפרויקט נוף בראשית אותו הקימה יחד עם חברת אגדים בשכונת עמק יזרעאל בעפולה. משך תקופת השכירות הינה ל – 22 חודשים כשבמהלכה יוכלו הדיירים שהשכירו את הדירות לרכוש את הדירה בעוד שדמי השכירות אותם שילמו עד אותו מועד יקוזזו ממחיר הדירה וזאת בהתאם לתקנון המבצע.

בסך הכל בפרויקט מוצעות למכירה /השכרה כ- 30 דירות מוכנות לאכלוס בנות 4-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. טווח מחירי השכירות נע בין כ- 2500 שקל לדירת 4 חדרים ובין כ- 3,500 שקל לכ- 4,000 שקל לדירות גן ופנטהאוזים. הדירות מגיעות ממוזגות ומאובזרות במטבח.

שרון בן צבי, סמנכ"לית השיווק בקבוצת לוינשטין מציינת כי "כמעט בכל רכישה בחיים יש לנו האפשרות לבדוק את המוצר ולהכיר אותו טוב לפני ביצוע העסקה. אם ניקח את עולם הרכב – הרי לא נשקול לרכוש רכב חדש מבלי לקחת אותו לנסיעת מבחן לפני. לכן, מאחר שאת רוב הפרויקט כבר מכרנו, אנו יכולים להרשות לעצמנו לתת אפשרות לרוכשים החדשים ללכת על מנגנון בחינה של שכירות התחלתית. זוהי עוד זרוע שאנו מושיטים לזוגות הצעירים תוך ספקולציה שהמתחם בעפולה כך או אחרת יימכר, בין אם להם ובין אם למשקיעים, בין אם עכשיו או בהמשך, וההחלטה להשכיר חלק מהדירות בפרויקט נבעה מהרצון לתת לדיירים את האפשרות להכיר את הדירה, את הסביבה, את האזור לפני קבלת החלטה כה חשובה בחייהם. השכרת הדירה לפני רכישתה מאפשרת להם לגלות את כל היתרונות בסביבה, מה שאי אפשר לפעמים להכיר מספיק טוב מרכישה על הנייר. אנחנו בחברה מאמינים ורוצים לעשות כל שאפשר כדי לדעת שלרוכשים שלנו יש את האפשרות לקבל את החלטה הטובה ביותר, אנחנו גם מאמינים שמחירי הדירות בעפולה יעלו כך שכולם ירוויחו".

פרויקט נוף בראשית מוקם בשכונת רובע יזרעאל שבעפולה על ידי חברת משולם לוינשטין בשיתוף עם חברת אגדים. הפרויקט כולל 5 בניינים ובסה"כ כ-225 יח"ד, לצד שטחים ציבוריים ירוקים נרחבים. הפרויקט נבנה בבניה ירוקה, במפרט טכני עשיר כשתמהיל הדירות בו הוא הגדול באזור וכולל 3,4 ו-5 חדרים.

תגובה אחת
  1. ‏מעוניין ‏ ‏לשמוע פרטים על סחירות בליסינג

השארת תגובה