לא ברגע האחרון: החרדים בפתח תקוה יוצאים לדרך

הקמפיין של ש"ס כבר עלה לאוויר, וצוות חשיבה ואסטרטגיה שילווה את הקמפיין – החל את פעילותו • גם ביהדות התורה החלו לאייש את תפקידי המפתח לקראת העלאת הקמפיין

אוריאל בוסו צילום יעקב כהן
אוריאל בוסו צילום יעקב כהן
כל מה שאתה זקוק לו באינטרנט

בימים אלו משיקים בש"ס פתח תקווה את הקמפיין לקראת הבחירות הקרובות. במטה ההסברה, המורכב ממיטב הקמפיינרים ואנשי הפרסום, עמלו ממושכות על קו הסברה שילווה את המפלגה לכל תקופת הבחירות.

מצד אחד, ראשי ונציגי ש"ס במועצת העיר פתח תקווה יכולים בהחלט להתגאות בעשייה יום יומית על פני שתי הקדנציות האחרונות. גם מסורת, גם עשיה, גם מסורת של עשיה על פני שנים ארוכות. מצד שני ישנה זהירות לא לעורר שוב את ההסתה והלהבות במיוחד בתקופת הבחירות. לאחר דיונים והתייעצות עם רבנים הוחלט שאין מנוס וחייבים להציג לציבור מה נעשה  ולהתחיל עם הקמפיין: "מסורת של עשיה".

כהמשך לסיסמת הקמפיין עלתה בימים האחרונים מודעת הקמפיין הראשונה של ש"ס תחת הכותרת: "הבטחנו וקיימנו". רשימת ההישגים הארוכה של נציגי ש"ס בעירייה מובאת במודעה שפורסמה בסוף השבוע האחרון אבל עם זהירות של 'מגלה טפח מכסה טפחיים'.

השאלה שמעסיקה רבים במערכת הפוליטית בעיר, עוסקת בשאלת התמיכה של ש"ס לראשות העיר. כמפלגה הגדולה ביותר והמשפיעה במועצת העיר, להחלטה של ש"ס עשויה להיות השלכה על זהות ראש העיר הבא.

ל'שטח מוניציפאלי' נודע כי גם בקרב הנהגת ש"ס המקומית וגם הארצית ישבו בימים האחרונים, בכדי לבחון את הסיכויים של כל אחד מהמועמדים. נכון לעכשיו, טרם התקבלה הכרעה בסוגיה וישיבה נוספת בנושא נקבעה לשבוע הבא.

גם ביהדות התורה החלו לאייש את התפקידים. בימים האחרונים גובש צוות חשיבה ואסטרטגיה שיוביל את קמפיין הבחירות. בראש הצוות יעמוד ישראל מאיר, תושב העיר ואחיו של איש התקשורת ידידיה מאיר.

בשלב ראשון, עמל הצוות על עבודה פנימית של פילוח מצביעים ומיקוד, תוך התוויית אסטרטגיה, הקמת צוותי חשיבה וניתוח נקודות החוזקה והחולשה של המפלגה. בהמשך, צפוי הקמפיין לפרוץ מגבולות המצביעים הטבעיים והגרעין הקשה, גם לכיוון קהלים נוספים שנעזרו על ידי שני חברי המועצה מטעם המפלגה. גם קמפיין דיגיטל צפוי להיות חלק מארגז הכלים של קמפיין המפלגה כמו גם של תנועת ש"ס. נמשיך לעקוב ולעדכן.

השארת תגובה