בית שמש: ילקוטים חינם לילדי העיר

יוזמה מבורכת, הדואגת לילקוט ראוי לתלמידים העולים לכתה א' ולא רק, התקיימה בשבוע שעבר – רעיון מבורך של משפחת לויכטר ומתנ"ס גוונים • במסגרת המיזם, תיקים במצב טוב נאספו מכאלו שאינם נצרכים להם כבר, עוברים כיבוס ומגיעים לילדים

חלוקת ילקוטים
חלוקת ילקוטים

שנת הלימודים החלה במוסדות הבנים בשעה טובה ובשבוע הקרוב יחל גם בבתי הספר של הבנות, אך יחד עם זאת ישנם הורים שאין באפשרותם לרכוש ילקוט חדש לילדם, שמתחיל זה עתה את בית הספר, או לחילופין עולה כיתה ונצרך בילקוט חדש שישמשו כראוי.

לאור זאת יצאו במיזם מיוחד, כבר בשנה שעברה במספר ערים, כאשר בשכונת בית וגן בירושלים אחת הנכדות של המחנך הוותיק ומייסד הת"ת הוותיק בשכונה הרב יצחק יעקב לויכטר ז"ל, ביקשה מחברות שיביאו לה את הילקוטים הישנים שיש להן בבית, כמובן רק במצב טוב ממש וכך הגיעו אליה ילקוטים איכותיים ומעולים, ממיטב המותגים והחברות, כאשר היא מכבסת אותם ומפרסמת אודות חלוקה זו.

בבית שמש ביקשו לחכות את הרעיון המוצלח והחיובי, כאשר הדגש היה ילקוט איכותי בלי תשלום. איך 'מוכרים' ילקוטים בלי שצריך לשלם עליהם, בני משפחתו של הרב לויכטר ז"ל שנפטר בשנה האחרונה, שזכרו כי אחד הדברים שהיו מאוד חשובים לסבם, היה שהתלמידים יבואו ליום הלימודים בשמחה, הגיעו עד מהרה למסקנה כי גמ"ח ילקוטים יכול להלום היטב את דרכו של הסב הנערץ וכך ההצלחה והסיפוק מהשנה הקודמת הביאו להרחיב את הרעיון ולהביאו לבית שמש.

מתנ"ס גוונים בשכונת רמה א', פתח את שעריו עבור חלוקת הילקוטים, פרסומים על כך נפוצו ע"י ידיו, וחלוקה דומה התקיימה ביום רביעי שעבר, כאשר במשך מספר שעות חולקו ילקוטים, כאשר קהל גדול הגיע למכירה והופתע לראות כי מדובר בילקוטים איכותיים, חלקם חדשים ממש.

במתנ"ס מסכמים בסיפוק רב את הצלחת היוזמה שתביא שמחה גדולה לילדים רבים. סגן ראש העיר והממונה על המתנ"סים שמואל גרינברג, כבר הודיע כי בכוונתו להפוך את הפרויקט למסורת ואולי אף להרחיב אותו לתחומים נוספים, כשהוא לא שוכח להודות לנכדי הרב לויכטר על היוזמה הראויה וכן להנהלת המתנ"ס שהפעילו את יום המכירות בהצלחה ובדרכי כבוד והערכה.

השארת תגובה