העגלה הכי מתקדמת לנסיעה חלקה ובטוחה בכל דרך

אמרו 'כן': החופש הגדול עוד מעט מסתיים וזה הזמן של ההורים לצאת מהבית וליהנות מזמן איכות עם הילדים בטיולים ונסיעות • עם איזו עגלת תינוקות תיהנו הכי הרבה?

אמרו כן כדי לקבל הכל עם עגלת בוגבו FOX הנסיעה החלקה ביותר, ללא כל מאמץ. קחו את העגלה לכל מקום, מרחובות העיר ועד טיולים בחוף הים. מערכת בולמי הזעזועים המתקדמת יבטיחו לכם ולילדכם נסיעה חלקה בכל דרך. הסל התחתון הגדול, עם גישה נוחה, יאפשר לכם לקחת עמכם כל מה שאתם צריכים, עם שלדה קלה במיוחד וקיפול חלק, תוכלו לשאת את העגלה בקלות הביתה או למכונית ועם הקיפול הסופר קומפקטי, תוכלו לאחסן את העגלה מבלי שתתפוס מקום.

אקססוריז שישדרגו את העגלה: רשת יתושים אביזר מושלם מבית בוגבו, המתאים במיוחד לימי הקיץ: רשת אוורירית ודקה, המתלבשת בקלות על העגלה ומבטיחה הגנה מלאה מפני חדירת ויתושים וחרקים, תוך שמירה על חדירת אוויר רענן מבעד לבד האוורירי. הרשת קלה מאוד להתקנה. ושמשייה לצל – שמשייה לעגלת התינוק המתאימה במיוחד לעגלת הפוקס ועשויה מבד המגן מקרני השמש ברמה של 50 + UPF. השמשייה מעניקה צל רחב, ומוסיפה לעגלת הבוגבו שלכם שיק ססגוני במיוחד.

אמרו 'כן' לנסיעה החלקה ביותר- קחו את העגלה לכל מקום. מערכת בלמי הזעזועים המתקדמת יבטיחו לכם ולילדכם נסיעה חלקה ללא מהמורות וללא כל מאמץ בכל דרך.

אמרו 'כן' למהפכה בלייף סטייל- בתהליך תכנון העגלה, שם צוות העיצוב דגש על כל פרט ופרט בעגלה. בשביל להקל על חייהם של ההורים. מושב הכיסא ממוקם בגובה האידאלי, שמאפשר גישה והוצאה מושלמת של הילד מהעגלה, בלם הרגל מופעל בלחיצה פשוטה, הסל התחתון גדול ונגיש, ונקודות חיבור אינטגרליות, מאפשרות לחבר אקססוריס כגון מחזיק לכוס ובורד טרמפיסט, להשלמת החוויה, ללא כל צורך במתאמים.

אמרו 'כן' לעיצוב על זמני- מאז ומעולם הייתה הפילוסופיה של בוגבו לייצר עגלות שישמשו לאורך זמן ועבור יותר מילד אחד, אך עם הבוגבו פוקס לקחו את הגישה הזו צעד קדימה. בפיתוח העגלה, דאג צוות העיצוב לכך שחלקי השלדה יופרדו מחלקי העגלה אשר זוכים לאורך זמן יותר לבלאי. החלקים האינטגרליים (כגון השלדה) עמידים ביותר ומאריכים ימים ואילו החלקים האחרים כגון הבדים, עשויים חומרים ממוחזרים. בוגבו עשו בחירות מדויקות לחומרים, כך לדוגמא בדי כל עגלת פוקס, עשויים מ 92 בקבוקי פלסטיק ממוחזרים.

אמרו 'כן' לסטייל אישי- מושב הבוגבו פוקס עוצב בדרך ייחודית לעגלה, המושב ארגונומי ומספק תמיכה אידאלית ונוחה לילד. הבד נפרד לחלוטין בקלות מבסיס המושב, כך שהורים יכולים להחליף, לחדש ולרענן את הבדים מתוך מגוון האפשרויות העצום, וכך להאריך את מחזור חיי העגלה.

אינספור אפשרויות צבעים וקומבינציות, להתאמה אישית אולטימטיבית וסטייל מנצח. מגוון רחב של צבעים ומרקמים חדשים, ידיות אחיזה במראה עור יוקרתי, הניתנות לבחירה והחלפה, כיסוי גלגלים חדש בצבעים מרהיבים לבחירה, כל אלו יספקו אפשרות התאמה אישית וייחודית.

בוגבו fox החל מ 5,500 ש"ח

ניתן להשיג באולם התצוגה של IBB GROUP, יבואנית בוגבו, בייבי ביורן ובייביזן, משכית 14 הרצליה 03-5407999 ואצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ bugaboo-distributor.co.il

 

 

השארת תגובה