דירה לדוגמא בפרויקט בראש העין

דירה לדוגמא בפרויקט של יורו ישראל בראש העין צילום Nimco design
דירה לדוגמא בפרויקט של יורו ישראל בראש העין צילום Nimco design

חברת יורו ישראל פתחה בפרויקט "יורו בראש העין" דירה לדוגמא, זאת כדי להמחיש את חוויית המגורים תוך התרשמות מאיכויות הבניה. הדירה לדוגמא היא דירת גן בת 4 חדרים.

הדירה עוצבה על ידי סטודיו שריתה וינברג, שמספרת שליורו ישראל היה חשוב בראש ובראשונה לתת הרגשה של בית. היא מציינת ש"בניגוד להרבה חברות בנייה שמשדרגות את הדירה לדוגמא בפריטים שאינם ניתנים ללקוח כסטנדרט, חברת יורו ישראל הנחתה אותי לבחור אריחים, חיפויים כלים סניטריים ומטבח כפי שהם מציעים לרוכשים. מאחר וראש העין הינה בפרברי המרכז החלטנו לעצב את הדירה בסגנון חם וכפרי עם שילוב של גוונים מודרניים ועכשוויים שמשדרים אווירת חמימות ותחושה ביתית".

לדברי עפרה חדד, סמנכ"לית חברת יורו ישראל "אני מאמינה כי אין תחליף לדירה לדוגמה, מבחינת אמצעי ההמחשה לרוכשים הפוטנציאליים מחד וככלי עזר למכירה מאידך. הדירה מציגה לרוכשים, בין היתר, את המפרט הטכני וממחישה חוויית מגורים אמיתית בדירה ואת האפשרות לראות את תכנון הדירה לא רק על הנייר".

הפרויקט כולל 3 בנייני בוטיק בני 5 קומות בלבד עם 47 דירות וחניון תת קרקעי. תמהיל הדירות כולל דירות 4 ו-5 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן. כיום נמכרות בפרויקט דירות 4 חדרים החל מ-1.6 מיליון שקל ודירות 5 חדרים החל מ-1.8 מיליון שקל.

השארת תגובה