פותחים עסק? מה צריך לדעת על פתרונות המימון

מלכודות כסף
מלכודות כסף

פתיחת עסק היא אירוע חשוב ומבורך שעשוי להביא לרווחים נאים ולצמיחה כלכלית. ברחבי המדינה נפתחים בכל שנה אלפי עסקים חדשים שכל אחד מהם הוא בעל פוטנציאל הצלחה גבוה. ככל שזה נוגע להקמת עסק אז אחד האתגרים שעומדים בפנינו הוא הנושא הכספי שבמקרים רבים עליו יקום וייפול העסק. מקור המימון יכול להיות עצמאי, הלוואות לעסקים מהבנק ודרכים יצירתיות נוספות. ישנה חשיבות גדולה למקור המימון ועשויות להיות לכך השלכות הרות גורל לגבי התבססות העסק בתקופה הראשונית.

מהן דרכי המימון הקיימות בימינו

פתרונות המימון לעסק הינן מגוונות, כשאחד הפתרונות במרכזיים מתייחס להלוואות בנקאיות המותאמות לעסקים קטנים בתחילת דרכם או בשלבי חיי העסק השונים. בחלק מהבנקים ניתן ליהנות ממכלול פתרונות ייעודיים לבעלי עסקים, כולל פיתרון מתקדם המתייחס למתן הלוואות ברגע לעסקים המעוניינים בלקיחת הלוואה לצורך הקמתו, התחדשות והתרחבות העסק וכל צורך המחייב אשראי זמין. באתרי הבנק ניתן לקבל מידע לגבי הנושא ולקדם קבלת הלוואה אונליין באתר.

פניה אל חברת האשראי

פניה אל חברת האשראי היא דרך נוספת ומקובלת לקבלת הלוואה לעסק. הריבית תהיה בדרך כלל גבוהה. ניתן גם לפנות לקרן לסיוע ממשלתית או קרן פילנתרופית כל שהיא, היתרון בקרנות הוא  שיעור הריבית שיהיה נמוך יותר וגם הביטחונות הדרושים הינם נמוכים יחסית. בנוסף נתן לשלם רק את הקרן בתנאים מסוימים.

ישנן קרנות שונות שכל אחת מהן מציעה הלוואה בתנאים מסוימים. בסופו של דבר הקרן היא כלי שנועד לסיוע ממשלתי להקמת עסקים חדשים שיתרמו לכלכלה הישראלית. כמעט כל הבנקים משתפים פעולה עם הקרנות וניתן לפעול באמצעותם על מנת לקבל את ההלוואה.

סיבות נוספות לקבלת הלוואה

הסיבות לבקשת הלוואה יכולות להיות גם כאשר מדובר על עסק שנקלע לקשיים וזקוק למזומנים על מנת לצאת ממצב מסוים. עיתוי ההלוואה הוא חשוב מאוד ועדיף שלא להמתין עד שהמצב יהיה ממש גרוע. ככל שתעשו זאת מוקדם יותר כך תוכלו להעמיד תנאים משלכם לגורם המסייע. כל אדם שמתכוון לבקש הלוואה עדיף שיבצע חקר שוק קצר על מנת להכיר את כל האפשרויות שקיימות. בחירה במקור הלוואה אמין היא חשובה מאוד ולא מומלץ לפנות למקומות שלא מוכרים על ידי הציבור. חשוב להבין מה קצב ההחזר ולהעירך לכך מראש.

השארת תגובה