ערימות כביסה? בקיץ הזה אתם לא צריכים לדאוג

כשאתם משתמשים במייבש כביסה הפועל באמצעות גז – אתם עושים טובה לבגדים שלכם • מייבש כזה כמעט ואינו מייצר חשמל סטטי, כך שסיבי הבד והבגדים נשמרים לאורך זמן • הוא מייבש בכחצי (!) מזמן הייבוש של מייבש חשמלי וכך אתם חוסכים בזמן ובעלויות כספיות מיותרות

אם תערכו סקר בקרב כל אדם שמתחזק בית, ותשאלו מהו הדבר שלעולם לא יהיה חופש ממנו – סביר להניח שבמקום הראשון תזכה הכביסה. גם במקרים נדירים של ניקיון מוחלט – סל הכביסה יישאר ריק רק עד למקלחת הבאה או להחלפת בגדי הילד ששוב התלכלך.

כביסה היא עניין שגרתי ולכל אורך עונות השנה. בחורף ערמות בגדים מסורבלים שמתייבשים באטיות, בקיץ מתקלחים ללא הפוגה, יוצאים לבריכה, לים, לוקחים בגדים להחלפה והרבה מגבות.

ובכן, סביר להניח כי בית בריא הוא בית שיש בו כביסות כל הזמן. החכמה היא לדעת להתמודד איתן ולא להערים על עצמכם קשיים מיותרים. לו היתה לכם אפשרות לייבש כביסה בחצי מהזמן שהתרגלתם, ובתוך כך לשמור על איכות הבגד, הייתם מסרבים?

כשאתם משתמשים במייבש כביסה הפועל באמצעות גז – אתם עושים טובה לבגדים שלכם. מייבש כזה כמעט ואינו מייצר חשמל סטטי, כך שסיבי הבד והבגדים נשמרים לאורך זמן. בנוסף, הוא מייבש בכחצי (!) מזמן הייבוש של מייבש חשמלי וכך אתם חוסכים בזמן ובעלויות כספיות מיותרות. כיום במרבית הבתים החדשים יש נקודת גז מובנית גם בחדר הכביסה על מנת לאפשר להכניס מייבש הפועל באמצעות גז, ואם אתם בדרך לשיפוץ – מומלץ לשקול את העניין ולהכין נקודת גז נוספת. מדובר בפעולה קטנה שיכולה לשדרג לכם את החיים בכמה רמות. חברת 'פזגז' משווקת עבורכם את המותג Rinnai – מייבש כביסה מתקדם תוצרת יפן הפועל באמצעות גז, והופך לכם את החיים להרבה יותר נוחים.

עוברים למייבש הכביסה Rinnai – חוסכים ונהנים!
לפרטים והזמנות: כוכבית 9636 (פזגז)

השארת תגובה