כחלון מגדיל דרישותיו: משרד 'השיכון' ו'הגנת הסביבה'

לאחר שהיה נראה כי כחלון ויתר על וועדת הכספים לטובת ח"כ משה גפני, מצהירה הערב מפלגת 'כולנו' כי תדרוש את הוועדה בנוסף לועדת התכנון ■ מלבד זאת מבהירים בכולנו, כי ידרשו גם את משרד השיכון והמשרד להגנת הסביבה ■ "מפלגת כולנו ממשיכה להתעקש על כלי העבודה לביצוע הרפורמות לטיפול ביוקר המחיה ובעיית הדיור"

משה כחלון
משה כחלון

יו"ר כולנו משה כחלון הציג הערב את רשימת דרישותיו המלאה, כשאליה מצטרפת גם משרד השיכון והמשרד להגנת הסביבה. מלבד זאת, חוזר כחלון על דרישתו לקבל את וועדת הכספים ומנהל מקרקעי ישראל למרות שהובהר לו כי את וועדת הכספים יקבל חבר הכנסת משה גפני ממפלגת יהדות התורה.

יצויין כי במהלך כל השבוע האחרון רמז כחלון כי יוותר על וועדת הכספים. בכנס שערך לפעילי מפלגתו לפני מספר ימים אמר את רשימת דרישותיו אך לא הזכיר את וועדת הכספים. "ביקשנו את מנהל התכנון כדי לתכנן דירות", אמר כחלון. "ביקשנו את מנהל מקרקעי ישראל כדי לשחרר קרקעות שיהיה איפה לבנות. לא ביקשנו מעבר לזה. ביקשנו כלי עבודה, לא שרים או שגרירים".

ממפלגת כולנו נמסר הערב לאחר הפגישה: "מפלגת כולנו ממשיכה להתעקש על כלי העבודה לביצוע הרפורמות לטיפול ביוקר המחיה ובעיית הדיור. לפני כשעה הסתיימה ישיבת מו"מ קואליציוני בין הליכוד לכולנו. הצדדים דנו  באיוש התפקידים הדרושים לביצוע הרפורמות, משרד האוצר, משרד הבינוי ורמ"י, מנהל התכנון, המשרד להגנת הסביבה וועדת הכספים. הצדדים קבעו להמשיך להדיין בהמשך".

השארת תגובה