זה רק הפרומו // ינון פלח

IMG-20180806-WA0009
IMG-20180806-WA0009

הקמפיין של מור יוסף ושות' ייגנז באותה מהירות שבה נולד. ייתכן כי מלכתחילה ידע מור יוסף שהקמפיין הנוכחי לא יעבור את הסנסורים של ראשי המפלגה. המהירות שבה ראשי הבית היהודי התנערו מהכרזה המדוברת, מולידה את החשש שמישהו הגיע רק כדי לעשות סיבוב.
מור יוסף רצה להעלות למודעות את מפלגת "הבית היהודי", מפלגה אפורה בזירה הירושלמית שבבחירות 2013 חילצה מנדט בודד מתוך 31.

כדי לעלות טפח מעל הקרקע, מור יוסף חיפש קמפיין אגרסיבי. מלחמת אחים תמיד גוררת אחריה זעקות "גיוואלד", אלא שהפעם הזעקות מכל עבר היו מחרישות אוזניים ומור יוסף נאלץ לקפל את הלפטופ ולחפש לעצמו מקורות הכנסה חלופיים.

מור יוסף אינו הסיפור. גם לא חגית משה. זה היה בלון הניסוי של מערכת הבחירות הזו. מתיחת החבל בין המגזרים בעיר המורכבת ביותר בעולם היא הדרך היחידה לקושש קולות ולהעיר את מערכת הבחירות.

ליוסי דייטש ולכל מועמד חרדי בעתיד, צפויה התמודדות לא קלה בזירה הזו. הקמפיינרים של יתר המועמדים והמפלגות עובדים שעות נוספות. המקלדות לא נחות לרגע. סיסמאות נכתבות ונפסלות בזו אחר זו. מתי שהוא במהלך הקמפיין, הנשק הזה יישלף. הם אולי לא יעטפו את זה בכרזות שיעוררו מהומה תקשורתית, אבל הם יטרחו להסביר לכולנו שזה או אנחנו או הם. החרדים או החילונים. החשוכים או הנאורים. הרעים או הטובים. המגזריים או רואי טובת הכלל. המועמד החרדי או כל היתר.

הקמפיין שנחשף הבוקר הוא רק הפרומו לקראת שלושת החודשים הבאים. לטובת כולנו, בואו נקווה שנעבור את זה בשלום.

השארת תגובה