אפיקים: ה'שירות' שמחפה על הנהגים

תפקידה של ביקורת פנימית היא לוודא ששגיאות לא יחזרו על עצמן ושלמרות הקשיים – העובדים ייתנו שירות ללקוחות • מה קורה כששירות לקוחות מעדיפים ל'חפות' השירות הלקוי?

לחץ נפשי, חרדה? זו הכתובת בשבילך

סיפורנו מתחיל ביום שני ד' מנחם אב ה- 16.7.2018בשעה 12:00 בצהריים והוא עוסק באוטובוס שנסע במסלול קו 400 של אפיקים מבני ברק לכוון ירושלים.

בחור ישיבה מבני ברק שביקש ליסוע לישיבה בירושלים, הגיע לתחנת האוטובוס – בדיוק כשהאוטובוס עזב את התחנה.

הוא ניצל את הרמזורים בצומת הרחובות ז'בוטינסקי/אהרונוביץ'. והגיע אל התחנה הבאה עוד לפני שהאוטובוס הספיק להגיע.

הוא המתין לאוטובוס שנכנס אל עבר התחנה ואף האט את נסיעתו. כשהנהג 'גלש' בהמשך, צעד מיודעינו אל עבר הדלת הקדמית.

אלא שהנהג בחר שלא לעצור והמשיך בנסיעה.

טעות? שגיאה? קורה.

פנה תלמיד הישיבה למוקד חברת אפיקים והסב את תשומת ליבם לחוויה שעבר זה עתה. המוקדנית רשמה את מספר הטלפון של הבחור והבטיחה לשוב אליו עם מענה.

חלפו להם 3 או 4 שעות והמוקדנית יצרה קשר עם הלקוח. היא סיפרה לו כי 'בדקה' עם הנהג, ולדברי הנהג הרי שהוא נכנס לתחנה ואף עמד בה "ושבעה נוסעים עלו בתחנה זו".

כשהנוסע העיר כי הדבר לא ייתכן מאחר והאוטובוס לא עצר בתחנה כלל ועיקר. כעסה המוקדנית: "שבעה נוסעים הוא העלה בתחנה".

פנינו לחברת אפיקים, לקבל את תגובתם – אם תתקבל כזו, נפרסמנה.

5 תגובות
  1. גם לי קרא טת אותו הדבר
    מהאוטובוס
    של ביתר עלית לכיוון אשדוד
    הנהג לא עצר בכלל בתחנות וכשתקשרנו למוקד שרות לקוחות בכלל לא היה מענה מהם כלומר לא ענו לנו בכללל למרות שסה היה בשות הצהריים בקו 455 בשעה 14:15 מביתר לאשדוד

  2. קרה לי כבר פעם בבני ברק שאוטובוס לא עצר ביודעין בתחנה.
    יש שם נהג אחד לפחות שמצפצף על הנוסעים באופן שיטתי. טרוריסט.
    " אפיקים " לא עידכן אותי בתוצאת התלונה שהגשתי להם.

  3. ישנם נהגים באשדוד שנוהגים כמו שודדים ,אני באוטובוס של אפיקים ואני חרדה ושאר הנוסעים בסכנה אם הנסיעה תסתיים בשלום.בלימות חזקות עלייה על מדרכות

  4. שירות גרוע. זילזול של הנהגים בנוסעים. השפלה של הנוסעים, צעקות וחוסר כבוד אנושי. מזעזע. ושירות הלקוחות של החברה? אם לא תיפנו לתקשורת, לא יספרו אתכם ממטר. זוועת עולם של חברה

  5. ואני חשבתי שהבעיה של נהגי אפיקים זה רק על קווים מסויימים. מתברר שבכל הקווים הם עושים מה בא להם. לעצור לא לעצור. לבטל אוטובוסים כי בא להם. . הגיע הזמן שיכיפו אותם מכל הקווים לחזור לנהגים האדיבים של דן אז לא היו את הבעיות האלו. נמאס מהיחס המזלזל הם לא עושים טובה לציבור זה העבודה שלהם והם מקבלים עליה שכר ומזלזלים בנו הנוסעים

השארת תגובה