משיקים בהמון אהבה

לאחר למעלה מעשור, רבלון גאה לחשוף את ההשקה המחודשת למותג ♦ וגם: כשרות מהודרת לפסח

REVLON, מותג הטיפוח והאיפור הבינלאומי חושף את ההשקה הגלובלית המחודשת למותג בהשראת אהבה וחיבור עם אנשים בכל רחבי העולם: REVLON LOVE IS ON

לאחר למעלה מעשור רבלון גאה לחשוף את הקמפיין הבינלאומי להשקה המחודשת של המותג: "הרעיון לlove is on- הגיע מהמסע שלנו אחר מציאת רגש אוניברסלי מעורר השראה" אומר לורנצו דלפני, נשיא רבלון. "במהלך המסע שלנו מצאנו אהבה ברבלון מאחר והאהבה היא בלב ליבה של המילה רבלון- REVLON  וה-on  נמצא בסוף המילה. כאשר אתה על "on"  אתה פתוח לכל הרגשות".

אז מה חדש?

 REVLON גאה להשיק: ColorStay Make up with Soft Flex™ הדור החדש של המייק-אפים מהמותג מס' 1 בתחום האיפור העמיד: כיסוי מושלם ועמידות ל-24 שעות.

הפורמולה המתקדמת מבוססת על פטנט רשום Soft Flex™  המעניקה נוחות במריחה, תחושת גמישות ורכות מקסימלית וכל זאת בלי לאבד את העמידות הגבוהה והכיסוי המלא.מייק אפ ColorStay "הדור החדש" מעניק עמידות ל-24 שעות משולבת בתחושה נוחה ללא תחושת "מסכה" ,יכולת לטשטש את המייק אפ ללא לחץ זמן וחשש שהמייק אפ יתקבע לפני שיימרח כראוי.

התמחות בסוגי עור שונים – עור מעורב/ שמן ועור רגיל/יבש- כך שלכל סוג עור מותאם מייק אפ משלו ומבחר גוונים יוצא דופן ב-13 טונים שונים של בז'ים-נטרלים המתאימים את עצמם לכל גווני העור בלי להפוך ל"צהובים", "ורודים" או "כתומים".

המייק אפ מכיל סיליקון נדיף המקבע את הפיגמנטים ויוצר עמידות ל-16 שעות גם בתנאי חום ולחות, פיגמנט מבודד עטוף במעטה הגנה שאינו מאפשר לצבע לרדת ולכן אינו מלכלך את הבגדים, טכנולוגיית Soft Flex™ בעלת פולימרים "דמויי כריות" אשר מרפדים את המריחה ומגבירים את תחושת הנוחות והרכות המונעת תחושת "מסיכה", תמציות בוטניות המרגיעות ומטפחות את העור,15SPF- (לעור רגיל/יבש) / 6 SPF-(לעור מעורב/שמן).

למייק אפ לעור רגיל/יבש הוסיפו מרכיב מאזן לחויות המסייע לשמירה על רמת לחות גבוהה כל היום המעניקה מראה חיוני ורענן לשעות ארוכות. למייק אפ לעור רגיל/שמן הוסיפו מרכיב טלקי סופח שומן המאזן את הפרשות השומן ושומר על מראה רענן-מט למשך שעות ארוכות. גוונים: 7 גוונים המתאימים לכל גווני העור (בין הגוונים קיים גוון כהה במיוחד שמתאים לנשים כהות עור) להשיג: ברשתות הפארם ובפרפומריות פרטיות. מחיר: 185 ₪

REVLON מרחיב גם את משפחת AGE DEFYING FIRMING לעור הבוגר ומשיק 3 מוצרים חדשים וייחודיים לעור המתבגר, נוסחאות אנטי אייג'ינג המסייעות בהתחדשות העור והענקת מראה אחיד, קורן ובריא באופן ניכר. שלושה מוצרים המשלבים בין טיפוח לאיפור לתוצאות הנראות לעין ובראשם קרם CC חדשני המעניק מגוון פתרונות בו זמנית לתוצאות עור מלא חיים, זוהר וחיוני.

לסדרת AGE DEFYING FIRMING – קרם CC, קונסילר לטשטוש כהויות והבהרה של אזור העדין שסביב העיניים ופיליר המשמש כעט פלא למילוי נקודתי של קמטים וקמטוטים בכל אזור הפנים. שלושת המוצרים מתהדרים בנוסחת אנטי אייג'ינג' המסייעת בהתחדשות העור ויצירת מראה עור אחיד ובריא יותר באופן מיידי.

מוצרי הסדרה החדשים »

1. spf 30 Cc cream – מוצר הדגל של הסדרה, מהיום, מוצר אחד המציע מגוון של פעולות טיפול וטיפוח בעל נוסחת אנטי איג'ינג בטכנולוגיה חדשנית המטפחת ומטפלת בעור מסימני ההזדקנות הראשונים. הקרם משלב קומפלקס רכיבי לחות המעניקים הזנה לעור וגוון עדין המעניק כיסוי, זוהר וחיוניות לעור הפנים. מתאים במיוחד לעור הסובל מאדמומיות או כתמי גיל ומשלב כמה פעולות במוצר אחד:

  • שיפור ואיזון גוון ומרקם העור
  • ניטרול אדמומיות ופיגמנטציה
  • הענקת כיסוי וזוהר לעור הפנים
  • הגנה גבוהה משמש

מרקם קליל ועדין העוטף את העור ברכות, נספג במהירות ומותיר את העור קורן, נעים  ובעל מראה אחיד. המוצר מהווה את הפתרון האופטימאלי למראה מלא חיים ומתאים לשימוש לכל סוגי העור.

אופן השימוש: למרוח ישירות על עור פנים נקי בעזרת מברשת מייק אפ או באמצעות כריות האצבעות.ניתן לשימוש כתחליף למייק אפ או בנוסף לו כבסיס. מוצע ב- 3 גוונים שונים להתאמה אופטימאלית: לייט / לייט – מדיום / מדיום. מחיר: 164.90 ש"ח ל 30 מ"ל

2. Targeted dark spot concealer treatment- קונסילר לטשטוש וכיסוי כהויות. מועשר ויטמין c ותמצית ליקריץ המטפלים בהבהרה ובהפחתה של סימני פיגמנטציה ומסייעים בהתחדשות העור. מבדיקות שנערכו במעבדת המותג עולה ש –  82% מהנשים שהשתמשו במוצר ציינו כי ניכר שיפור מיידי בנראות של כתמי הגיל.

אופן השימוש: לאחר הנחת המייק אפ יש להניח את הקונסילר מתחת לעיניים עד לכיסוי כהויות. לטשטוש ולהסתרה של פיגמנטציה ניתן להשתמש נקודתית על כתם העור עד לקבלת מראה מושלם. מוצע ב-3 גוונים: לייט / לייט-מדיום / מדיום. מחיר: 96.9 ₪  ל7.4 מ"ל

3. Wrinkle remedy line fille – עט פלא הממלא באופן מיידי קמטוטים וקמטים ללא זריקות וללא הליך פולשני. הנוסחה הקלילה מועשרת בחומצה הילארונית המעניקה לחות וחיוניות לעור ויוצרת מראה עור אחיד. המוצר מעניק אפקט של מתיחת העור בכל שימוש מחדש. 90% מהנשים שניסו את התכשיר דיווחו כי העור נראה מוצק, מלא ואחיד יותר.

אופן השימוש: לקבלת מראה מלא ואחיד יותר יש  להניח את הקרם בתפיחות אל תוך הקמט ולהמתין מספר שניות לפני מריחת האיפור. מחיר: 134.90 ₪ 12.2מ"ל

מהיום את ממש לא צריכה לבחור »

REVLON, ממשיך להפתיע ולהציע את מוצרי האיפור העדכניים ביותר ובימים אלו משיק את REVLON ColorBurst Crayon, אוסף של שפתונים בגרסת עפרון ב – 16 גוונים שונים להתאמה מושלמת עם מרקם מפנק במיוחד.

כל מה שאת צריכה בשפתון אחד- אוסף השפתונים החדש מציע חוויה רב חושית שמתחילה בניחוח מנטה קליל מתגבר עם נוסחה של מרכיבי לחות עשירים הכוללים חמאת שיאה, מנגו וחמאת קוקוס העוטפים בעדינות אינסופית ומבטיחים טיפוח מתמשך. השפתונים מוצעים בגרסת עפרון נוח לאחיזה ולשימוש, ללא צורך בחידוד.

הגוונים – מגווני ברק לכה  דרך גווני קטיפה במט עדין ועד לגוונים סמוקים, 16 הגוונים החדשים חושפים שלל אפשרויות וסגנונות.

מחיר מומלץ לצרכן: 105 ₪. להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ

 

השארת תגובה