סמוטריץ' מציג: "צביעות השמאל במיטבה"

"כל אותם פוליטיקאים מתחסדים שזועקים נגד הפגיעה בשלטון החוק ומסבירים שאסור לתקוף את המשטרה? מה קרה? המעצר היום הוא בניגוד לאג'נדה אז אפשר לתקוף את המשטרה?"

הראביי דובי חיון בדרך לחקירה
הראביי דובי חיון בדרך לחקירה

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' דוחה את האשמות אנשי השמאל שתקפו את מעצרו של ה'רב' הקונסרבטיבי חיון, שנעצר בביתו לפנות בוקר בעוון עריכת חופות פסולי חיתון בניגוד לחוקי מדינת ישראל.

לדברי סמוטריץ', "מדובר בצביעות הזועקת לשמים".

"איפה אתם כל אותם פוליטיקאים שזועקים שבר השכם והערב נגד הפגיעה בשלטון החוק? איפה אתם המתחסדים שמסבירים לנו בשצף קצף שאסור לתקוף את המשטרה? מה קרה? המעצר היום הוא בניגוד לאג'נדה אז אפשר לתקוף את המשטרה, אבי גבאי? אז שלטון החוק אינו חשוב, יאיר לפיד? צבועים".

"לגופו של עניין", מבהיר סמוטריץ', כי "שליפה של אדם בשעת בוקר מוקדמת היא אכן פרקטיקה משטרתית מיותרת ומזיקה. אבל, וזה אבל גדול, חוק הוא חוק ומי שעובר עליו צריך לעמוד לדין. אני מחזק את ידיהם של הרבנות ושל משטרת ישראל".

לדבריו, "‏השארת תחום הנישואין והגירושין בידי הרבנות הראשית על פי דין תורה היא חשובה וקריטית כדי שנישאר כאן עם אחד ונוכל להתחתן אחד עם השני גם בעוד כמה דורות ללא חשש ממזרות ומבלי שנצטרך לנהל ספרי יוחסין. הדרישה קצרת הרואי לשנות את זה היא חסרת אחריות ונעשה הכל כדי למנוע אותה".

השארת תגובה