זאת הסיבה לכך שהעסק שלך חייב אתר אינטרנט!

עסקים קטנים רבים בישראל, אינם מחזיקים אתר אינטרנט משלהם – עסק ללא אתר אינטרנט מגביל את עצמו למיקום הפיזי שלו, וכך מצמצם באופן משמעותי את קהל היעד שלו

איש עסקים
איש עסקים

האם כל בעל עסק צריך אתר אינטרנט? לאכל בעל עסק חייב אתר אינטרנט. עסקים קטנים רבים בישראל, אינם מחזיקים אתר אינטרנט משלהם, כזה שמאפשר להם לדבר ולהציג עבודות ללקוחות שלהם. מדובר בטעות אסטרטגית שיווקית גדולה מאוד עבור אותם העסקים, שפשוט מוותרים מראש על קהל רחב מאוד של לקוחות פוטנציאלים. עסק ללא אתר אינטרנט מגביל את עצמו למיקום הפיזי שלו, וכך מצמצם באופן משמעותי את קהל היעד שלו, ואת הפוטנציאל לרווחים גדולים יותר.  במאמר זה, נראה יחד, מדוע כל עסק קטן, בארץ ובעולם, חייב להחזיק ולתחזק אתר אינטרנט.

אם לא אתם, אז המתחרים שלכם

קצב החיים בישראל הוא מהיר מאוד, ואנחנו מחפשים לחסוך זמן כל האפשר. דמיינו שאנו חוזרים מיום ארוך בעבודה, ומחפשים להחליף את דלת הכניסה לבית. חנות הדלתות השכונתית סגורה, אך אנו רוצים להתחיל לחפש על מנת לרכוש את הדלת יום לאחר מכן. כדי לעשות זאת, אנחנו ניגש לאינטרנט, ונחפש חנות דלתות באזור מגורנו. בסופו של דבר אנחנו נמצא חנות אחרת, שיש לה אתר אינטרנט, מעוצב ויפה, שכולל בתוכו את כל המידע הרלוונטי . ביום שלמחרת, לא נבצע את הקנייה בחנות השכונתית, אלה בחנות שסיפקה לנו את כל המידע דרך אתר  אינטרנט. אם לנו לא יהיה אתר, אז הלקוחות שלנו ימצאו את המתחרים וילכו אליהם.

עוד דרך שיווק

בעלי עסקים רבים מצמצמים את השיווק לעסק לפרסום בעיתונות המקומית. אכן, פרסום במקומונים מקומיים היא דרך נהדרת להגיע לקהל לקוחות חדש, אבל זו אינה הדרך היחידה. על מנת לבנות מערך שיווקי מוצלח, עלינו להרכיבו מכמה מוקדי שיווק, ולא רק מפרסום נקודתי. בניית אתר אינטרנט לעסק הוא כלי שיווקי, שמאפשר לנו להציג עבודות, מחירים, המלצות וכו'. וכאשר אנו מפנים לקוח פוטנציאלי לאתר שכזה, הוא יבין מהר מאוד האם אנחנו רלוונטים עבורו, והאם הוא מעוניין לרכוש מאיתנו.

24/6

אתר אינטרנט פתוח כל הזמן ולכולם. למעשה אם העסק שלנו פועל רק בשעות העבודה, 9:00-17:00, סביר להניח שאנחנו מפספסים לקוחות רבים. הרי ישנם אנשים רבים שעובדים בשעות האלה, ולא יכולים להתפנות לבוא ולעשות קניות באמצע יום עבודה. לכן אתר אינטרנט יתן לכם זמינות 24/6, גם כאשר אתם ישנים או אוכלים. בתהליך של בניית אתרים ניתן גם להחליט שלא להפעיל ולא למכור מוצרים דרך האתר בשבת, חגים וכו'. כך שלמעשה ניתן לתת יום מנוחה גם לאתר שלכם ולא ליהנות מחילול שבת.

פשוט לערוך ולשנות

בעבר, בניית אתר היה עסק מסובך עבור בעלי עסקים קטנים, שלא הצליחו לעמוד בכל עלויות התחזוקה. אך העולם הולך קדימה והטכנולוגיות מפתחות בקצב מהיר מאוד. התפתחות טכנולוגית זו, מוזילה באופן משמעותי את תהליך בניית האתר, ומאפשר לחברות בניית אתרים לתמחר אתרים במחיר זול יותר. מהפכה טכנולוגית זו אינה מיטיבה עם חברות בניית האתרים בלבד, אלא גם עם בעלי העסקים עצמם. שכיום, בניגוד לפעם, יכולים לבצע שינויים כלליים באתר בכוחות עצמם, מבלי לעבור דרך חברת בניית האתרים ולשלם לה שוב.

שליטה במותג

רשתות חברתיות אינן מאפשרת לבעל העסק לשלוט בשיח סביב העסק. למעשה, כל אחד יכול להביע מחאה, ולפרסם על העסק ככל העולה על רוחו. כך מאבד בעל העסק, את האפשרות לשלוט במיתוגו ובמסרים אותם הוא מעוניין להעביר. אתרי האינטרנט מחזירים לבעלי העסקים את השליטה המוחלטת בתוכן המתפרסם אצלם באתר. אתר אינטרנט מאפשר לכל בעל עסק להציג כחלון הראווה את ערכי המותג שלו, את היתרונות ומדוע כדאי לבחור דווקא בו.

אין לך אתר אינטרנט?

אין לך אתר אינטרנט? אל תנטוש לקוחות לטובת המתחרים.

לחץ כאן ובנה אתר אינטרנט במחיר מבצע מיוחד שלא יחזור על עצמו!

השארת תגובה