והפעם: הילדים החולים יעשו 'חופש' בפארק המים

בלב אחד ימית 2000 (1)
בלב אחד ימית 2000 (1)

ארגון 'בלב אחד' המקיים פעילות ענפה של שמחה וכיף בבתי חולים, מסיבות וקומזיצים לילדים ולבעלי צרכים מיוחדים, מפיק גם השנה את יום הכיף הגדול והמוצלח ביותר וכמידי שנה ללא כל תקצוב עירוני או ממשלתי.

והפעם נשכר מתחם פארק המים ימית 2000 בחולון למאות הילדים החולים ובני משפחותיהם, אשר בנוסף למתקני הפארק מים ייהנו מפארק יבש ענק שיוקם במקום משלל אטרקציות ופעילויות ויישאבו כוחות חדשים למשך כל השנה.

כבכל פעילות של הארגון מרגש עד דמעות לראות את מאות הילדים המיוחדים הסובלים מדי יום המתעלים על אף הקושי והסבל וחווים חוויות בלתי נשכחות שמעמיד הארגון לטובתם.

חלק חשוב מהפעילות מופנה לטובת מערך מתנדבים המסייע ותומך לכל ילד ומשפחתו במהלך יום הכיף ליהנות באופן מושלם משלל האטרקציות והפעילויות השונות אשר נועדו לאפשר להורים שחרור ורוגע במהלך יום הכיף.

גולת הכותרת של יום הכיף הינה הופעת ענק של גדולי הזמר החסידי שמחה ליינר, יידל ורדיגר וישי לפידות בליווי תזמורתו המורחבת של יהודה גלילי ובהנחיית שדר הרדיו אשר גרייבר.

בסיום ובחתימת היום המיוחד תיערך הגרלת ענק על פרסים יקרי ערך ובהם 4 זוגות אופניים משוכללים ומצויידים מתנת חברת אתגר פלוס – סניף ירושלים הפורסת חסותה על ההגרלה זו כבר שנה שלישית ברציפות ועוד שלל משחקים ומתנות יקרי ערך.

השארת תגובה