צפו: בת 40 נתפסה עם נשק מאולתר

צפו בתיעוד: בלשי משמר הגבול של משטרת ישראל תפסו 2 חשודים פלסטינים בהחזקת נשק מאולתר מסוג קרלו בחצר ביתם בכפר דיר אל-עסל הסמוך לחברון שבחטיבה המרחבית יהודה

במשמר הגבול/משטרת ישראל מנהלים מאבק מתמשך נגד החזקה לא חוקית של אמצעי לחימה העלולים לפגוע באזרחים תמימים, מאבק שבמסגרתו נדרשים הכוחות לא פעם לפעול בתחומי שטחי יו"ש מתוך הנחת עבודה כי איתור האמל"ח כבר בשלב הסחר או ההחזקה תביא לחיזוק ביטחונם של אזרחי ישראל.

מידע מודיעיני איכותי הוביל אתמול את בלשי מג"ב הפועלים בשגרה במרחב הדרומי של החיל, לפעילות בשטחי יהודה ושומרון בחטיבה המרחבית יהודה. במהלך הפעילות שכללה סיוע של כוחות צבא, ביצעו השוטרים חיפוש ממוקד בבית בכפר דיא אל-עסל שבנפת חברון.

בחיפוש שבו נכחה בעלת הבית, איתרו בלשי מג"ב בתוך מערה הנמצאת בחצר הבית, נשק מאולתר מסוג קרלו ומחסנית, בנוסף תפסו השוטרים גם תחמושת תואמת לנשק. בהינתן האות כי הנשק נתפס, פשט כוח נוסף של מג"ב גם על מקום עבודתו של הבעל בירושלים ועצרו גם אותו.

השילוב של המידע המודיעיני האיכותי והמדויק עם היכולות הטכנולוגיות המתקדמות שהופעלו במבצע, הובילו לתפיסת שני החשודים בהחזקת אמצעי הלחימה.

במג"ב ימשיכו לבצע פעולות מבצעיות החודרות לשטחי יו"ש במטרה להביא למעצרם של העבריינים ו/או גורמי הטרור השונים ולהעמידם לדין.

החשודים, גבר בשנות ה-60 לחייו ואישה בשנות ה-40 לחייה, יחד עם הממצאים הועברו לחקירה ביחידת ימ"ר מג"ב דרום.

השארת תגובה