רחובות סוערת: ה'עסקנים' תועדו בגניבתם

חשיפת הסחיטה והאיומים במאבק על גופי הכשרות ברחובות, גרמה לשני פעילים חרדים בעיר לעשות מעשה – אלא שמצלמות אבטחה תיעדום • איך זה יסתיים?

חשיפת "השבוע ברחובות" על ניסיון לסחיטת מערכת הכשרות שהתפרסמה בשבוע שעבר וזכתה לתהודה חסרת תקדים, קיבלה בשבוע האחרון תפנית בלתי צפויה המובילה את הפרשה למחוזות שבמערכת "קו עיתונות" כלל לא העלו בדעתם.

איומים וניסיון לסחיטת מערכת הכשרות

ביום חמישי האחרון התקבלו במשרדי העיתון ("קו עיתונות דתית" ברחוב בן גוריון 19, רמת גן) עשרות רבות של טלפונים מתושבי רחובות שביקשו לדעת מדוע לא חולק העיתון כמדי יום חמישי בתיבות הדואר.

התושבים שרגילים בכל יום חמישי בבוקר לפגוש את "השבוע ברחובות" ממתין להם בנחת בתיבת הדואר או באחת מנקודות ההפצה הפזורות ברחבי השכונות החרדיות, הופתעו, מאחר ובניגוד לכל שבוע העיתון באותו בוקר לא הופיע ולא נראה כלל באזור.

במערכת מיהרו ליצור קשר עם חברת ההפצה ולבדוק האם אירעה תקלה כל שהיא שמנעה באופן חריג את הפצת העיתון או שמא ייתכן איחור בהופעתו, משהתברר כי העיתון חולק בכל נקודות ההפצה ואף בתיבות הדואר ביקשה המערכת לקיים בדיקה במצלמות אבטחה המוצבות באזורים השונים בהם מופץ העיתון.

צפייה במצלמות האבטחה הפתיעה את הצופים והתירה אותם פעורי פה, כשהתברר, כי מי שעומדים מאחורי העלמת העיתון מנקודות ההפצה ומתיבות הדואר הינם פעילים חרדיים מוכרים ודומיננטיים בחיי הקהילה בעיר.

הראשון הוא עסקן חרדי המוכר כיחצן של אחת המפלגות החילוניות המתמודדות למועצת העיר.

ואלו השני הינו לא אחר מאשר מועמד מטעם אחת המפלגות הדתיות לתפקיד חבר מועצת העיר בבחירות הקרובות.

מתברר, כי שני הפעילים 'ארבו' למפיץ העיתון באישון ליל, ועם סיום החלוקה 'פשטו' על הבניינים, שלפו את העיתון מתיבות הדואר ואף 'העלימו' אותם מנקודות החלוקה.

יצוין כי גורמים במערכת "קו עיתונות" בוחנים בימים אלו הגשת תלונה במשטרה בכפוף לתיעוד במצלמות האבטחה.

3 תגובות
  1. גלוכובסקי חבר של גנבים. אני 'בשוק'

  2. להתענג מקום מלוכלך ואוכל מגעיל!לא קונים בוינר2

  3. לא רואים בסירטון שום תיבות דואר ראים איש לוקח עיתון. מה ההשמצה הזו?

השארת תגובה