'צהר' – ברבנות הראשית נושמים לרווחה

בצל הנחיית היועץ המשפטי לממשלה כי ייאסר על ארגון 'צהר' להעניק כשרות אלטרנטיבית ברה"ר מגיבים בסיפוק, "הסיכון להונאה בכשרות יצטמצם"

WhatsApp Image 2017-05-16 at 14.09.54
WhatsApp Image 2017-05-16 at 14.09.54

ברבנות הראשית מסמנים תנועת ניצחון עם פרסום חוות הדעת שהוגשה על ידי היועץ המשפטי לממשלה ולפיו ייאסר על ארגון 'צהר' להעניק לציבור את ה'כשרות האלטרנטיבית'.

בחוות הדעת נאמר כי ייאסר אמנם לפרסם בבתי עסק תעודת כשרות עם לוגו אך יותר לפרסם מודעה עם הסטנדרטים הכשרותיים המוחזקים בבית העסק.

ברבנות הראשית לישראל הביעו סיפוק מחוות הדעת של היועהמ"ש והבהירו כי הדבר יקטין את הסיכון להונאה והטעיות במערכת הכשרות.

בהודעת הרה"ר נאמר, כי "חוסר הבהירות של פסק הדין שניתן על ידי בית המשפט העליון ב"בג"ץ גיגי", הגיע היום לסיומו עם מתן חוות הדעת מטעם היועמ"ש. בכך נסתם הגולל על ניסיונות לפרשנות מוטעית של פסק הדין מצד גורמים כאלה ואחרים, באופן שהוביל לחשש משמעותי להטעיית הציבור".

רגון רבני צהר: "מברכים את עמדת היועץ המשפטי, מהווה הישג גדול לצהר ולעם ישראל המבקש לאכול אוכל כשר"

"לאחר שלמדנו את עמדת היועמ"ש אנו שמחים לומר שעמדה זו מהווה הישג גדול ומשמעותי לצהר" כך אומרים הבוקר בארגון רבני צהר על החלטת היועץ המשפטי לממשלה שעמדתו פורסמה אמש. למעשה, אומרים בצהר כי "אמש קיבלנו הכשר מהיועץ המשפטי לממשלה ואנו מברכים על כך"

בארגון הוסיפו כי הם מכבדים את החוק, את בית המשפט ואת היועץ המשפטי וכן הקביעה הזו תואמת את המדיניות שלהם.
"אין בתעודות שום מצג כשרותי שלנו, כך שאנחנו מברכים מאוד על ההנחיות ונכבד אותן"

בצהר הוסיפו כי מערך 'צהר פיקוח מזון' ימשיך להעניק פיקוח הלכתי ללא פשרות לאינספור מסעדות המבקשות להגיש מנות כשרות ללקוחותיהם.

מאז פתיחת מיזם הכשרות אנו עדים לעליה מתמדת במספר הפניות מבעלי עסקים אלינו. ארגון רבני צהר איננו נלחם ברבנות הראשית וכראיה לכך רוב המסעדות המפוקחות ע"י צהר לא הושגחו ע"י הרבנות טרם שפנו אלינו. אנחנו מזמינים בעלי עסקים להמשיך ולפנות אלינו ולהצטרף למהפכה.

השארת תגובה