איומים וניסיון לסחיטת מערכת הכשרות

הקרב על הכשרות עולה מדרגה: בן הרב שניסה להשיג עמדה באמצעות איומים, הכפשות וחוברת ביקורת שהופצה, והמשגיח המיוחד מ'העדה' שסייר בחנויות • הסיפור המלא

הרב גלוכובסקי
הרב גלוכובסקי

בחודשים האחרונים נקלע ציבור צרכני המהדרין ברחובות בעל כורחו ללב ליבה של סערת כשרות ומאבקי כח פוליטיים בין קבוצות שונות בעיר, מאבק שלווה במסע הכפשות ופאשקווילים נגד המועצה הדתית והעומד בראשה לצד מודעות בעד ונגד מערכת כשרות המהדרין ברחובות עליהם היו חתומים רבנים בולטים בעיר.

השבוע נרשמה תפנית בעלילה כאשר לראשונה לקח אחד הגורמים את המאבק צעד אחד קדימה, ובאמצעות חוברת "חיזוק וביצור חומת הכשרות ברחובות" בישר על קיומה של "וועדת פיקוח מהדרין רחובות – בהכוונת רבני ומורי הצדק בעירנו".

מהקלטות שהגיעו לידי המערכת עולה כי אחד הגורמים המעורבים במאבק שמסעיר את השכונות החרדיות בעיר, דרש להתמנות ל"רב כשרות המהדרין" כשהוא מצהיר כי ימשיך במאבק נגד המועצה הדתית אם לא יקבל את מבוקשו.

ל"השבוע ברחובות" נודע כי בעוד החוברת מתיימרת להציג כביכול שיתוף פעולה שנרקם בין 'רבנות רחובות', הגאון אברהם ישראל רובין ראש בד"ץ מהדרין והגאון רבי מנחם מנדל גלוכובסקי רב קהילת חב"ד שבנו ר' יחיאל חתום על הנפקת החוברת, הרי שבפועל התמונה רחוקה מלהציג את בשורת האחדות, לאחר שהגר"א רובין כבר הבהיר, כי הוא מתנער מהחוברת ומהנאמר בה, כך גם הובהר מטעם המועצה הדתית.

כך התחיל הכל

כזכור, לפני חודשים אחדים התעורר הציבור למודעות שעיטרו את קירות הרחוב בשכונות החרדיות, עליהן התנוססו פאשקווילים תחת הכותרת "רשימת חנויות המהדרין ברחובות" ובהם רשימת בתי עסק בעיר הנתונים תחת השגחת ועדות כשרות חיצוניות שאינן 'רבנות רחובות', כאשר על תחתית המודעה שורבב שמו של יו"ר המועצה הדתית.

הרבנות מצידה פרסמה מודעת תגובה בה נדרש הציבור שלא להסס ולדווח באופן מיידי על כל מפגע כשרותי שנתגלה בחנויות המהדרין.

אלא שכפי שהצהיר יו"ר המועצה הדתית אלדד גדסי בראיון שהעניק ל"השבוע ברחובות", כי בו בזמן שמערכת הכשרות הואשמה ככזו שנמצאו בה ליקויים, הרי שלא התקבלה בפועל אף לא פנייה אחת מאף אדם או דמות רבנית שהצביעה על ליקויים אותם יש לתקן באף לא אחד מהחנויות.

במקביל, התפרסם בראש חוצות פאשקוויל נוסף תחת הכותרת "מודעה והבהרה" עליו שורבטו באופן מחפיר שמותיהם של מרבית רבני העיר אשר כביכול, כך צוין במודעה, אינם סומכים ידיהם ואף אינם מכניסים לביתם תוצרת מחנויות בכשרות הרבנות רחובות.

כאן החליט הרב אברהם יצחק הכהן רובין (ראש כולל בר שאול) לעשות מעשה ומינה אברך יר"ש כמפקח מטעמו שבתיאום עם המועה"ד יצא ונכנס במשך חודשים אחדים בחנויות המהדרין השונות ועמד מקרוב על יישום הנחיות הכשרות.

בו בעת התפרסם "מכתב חיזוק" במועצה הדתית, בעומד בראשה וכן בהרב יוסף מלכיאל, עליו חתומים רבני שכונות וקהילות בולטים ובתוכם הרה"ר אברהם יצחק הכהן רובין, ראש ישיבת מאור התלמוד הגאון רבי אברהם יצחק קוק וכן הגר"נ ויפלד שהעניקו גיבוי לפעילות המועצה הדתית בנושאי הכשרות ואף ציינו כי הרב מלכיאל משמש מזה כשנתיים כזרועו הארוכה בנושאי הכשרות של רב העיר הגר"ש קוק.

מנגד התפרסם "גילוי דעת" בו הביע הגאון הרב אברהם ישראל רובין ראש בד"ץ מהדרין ורב בית הכנסת פא"י הסתייגות מהתנהלות מערכת הכשרות בעיר, הרב ביקש להבהיר בשער בת רבים כי בניגוד לשמועות, אין לו כל קשר ל"רבנות רחובות".

מפקח מ"העדה החרדית"

במקביל, נרשמו מגעים בין הרבנות לבין הגר"א רובין בניסיון למצוא את הנוסחה שתחזיר לציבור את תחושת הביטחון שנלקחה ממנו בנושאי הכשרות בעיר. אלא שכאן השתרבבה לתמונה דמות חדשה, הרב יחיאל גלוכובסקי, בנו של הרה"ג מנחם מענדל גלוכובסקי רב קהילת חב"ד.

בתיאום עם המועצה הדתית הזמין הרב גלוכובסקי לסיור בשווקים ובחנויות המהדרין, את מפקח הכשרות הנודע הרב יוסי שטיינברגר, חסיד חב"ד המשמש כמפקח בבד"ץ 'העדה החרדית'. הרב שטיינברגר הובהל לסיור בששה בתי עסק שרובם שוכנים בלב השכונה החרדית, לחלק מהסיורים אף התלווה הרב מלכיאל כנציג המועצה הדתית.

במקביל התקיימו פגישות עדכון בין יחיאל גלוכובסקי שפרש והציג בפני אביו הגרמ"מ והגר"א רובין את תמונת המצב בבתי העסק כפי שעלו מהסיורים.

כך אירע שמצד אחד חלו הבנות ונרשמה התקדמות במגעים שהתנהלו בערוץ החשאי שנוצר בתיווך הרב צורי נעמן ועוד בין הגר"א רובין והמועה"ד ואילו מנגד החלה להתגבש לה מעין 'כשרות פרטית' אותה הוביל גלוכובסקי הבן.

ובעוד כלל הליקויים שעלו במסגרת הסיורים תוקנו ונראה היה כי מפלס המתיחות ירד, הופתעו תושבי רחובות להתבשר ביום שישי האחרון על גוף כשרותי חדש בשם "וועדת פיקוח מהדרין – רחובות" שקם לו בעיר. בחוברת שהתפרסמה והופצה בבתי הכנסת לקראת שבת, הובא לידיעת הציבור "עדכון בדבר הנעשה במחלקת כשרות המהדרין רחובות עם השיפורים והפתרונות שבפיקוחנו". על החוברת חתום כאמור הרב יחיאל גלוכובסקי.

בחוברת הוצגו שלל ליקויים שכביכול נמצאו במהלך הסיורים בהובלת מומחה הכשרות שטיינברגר ואשר באו על תיקונם הודות לפיקוח ההדוק.

בתגובה להנפקת החוברת, יצאה הנחייה גורפת מטעם המועצה הדתית האוסרת על כניסת 'גורמים זרים' לפקח בחנויות שהתחת השגחת הרבנות, מה שבעצם היווה מכה קשה למערך הכשרות האלטרנטיבי שביקש להציג גלוכובסקי. הדברים הביאו לחילופי דברים קשים בינו ובין יו"ר המועה"ד גדסי שבמהלכם דרש בן הרב להתמנות ללא פחות מ"רב כשרות המהדרין עם סמכויות"…

במהלך השיחה הזהיר גלוכובסקי, כי אם לא יקבל לידיו סמכויות בכשרות המהדרין הרי שבידיו חומרים הרבה יותר קשים מאלו שכבר פורסמו עד כה ואף רמז כי "אין ברצונו לצאת ל'סיבוב נוסף' מולו" שכן זה "יהיה קשה יותר"…

ממחלקת הכשרות ברחובות נמסר בתגובה, כי "הרב מלכיאל פועל בשליחות ובהכוונת המרא דאתרא הגר"ש קוק כפי שנוכחו כולם בעת סיורו בבתי העסק בשבועיים האחרונים. לצערנו קמו בעלי אינטרסים אשר הסתובבו בעסקים גם בחמש שנים האחרונות והוציאו חוברת שמצד אחד בוחנת את השינויים ומצד שני מתריסה על העבר כאשר רובם ככולם של ההנחיות שהופיעו בחוברת היו נהוגים עשרות בשנים כגון רכישת מוצרים, מספר מנויים בקרן המעשרות, ניקיון נפה, בדיקות מתולעים, בישול ע"י שומר מצוות ועוד. יידע הציבור שהאדם שהוציא את החוברת אכן הסתובב וסייר מזה חמש שנים בבתי העסק ולא מצא כלום, הפך באחת להיות 'המבין הגדול' בכשרות בהיותו מנסה להשתלט על חיי היהדות בעירנו".

"גם יוסי שטיינברגר הצהיר בזה הלשון 'התמונות שנמצאו, קיימות גם בכשרויות מהדרין אחרות, ועם זאת מערכת הכשרות בעיר מנוהלת ע"י אנשים ראויים וטובים לא ראיתי דברים שמצריך שינויים גדולים אלא להמשיך כמו כל מערכת כשרות לעמוד על הכשרות מידי יום ביומו. מערכת כשרות חייבת כל הזמן לבדוק את עצמה את העסקים שבאחריותה עצם זה שנתתם לנו להיכנס מראה את רצינותכם בלי חשש'. לאור האמור לעיל הוחלט לאסור על אנשים שכל כוונתם אינה לשם שמיים להיכנס לחנויות שבכשרות רבנות רחובות, יידע הציבור ויזהר מאנשי מחלוקת ומריבה ולא יאמין גם כאשר הם משתמשים כביכול באצטלת רבנים וכאילו גם בשם חלק מרבני העיר ובתמונתם".

מהרב גלוכובסקי נמסר: "הרב יחיאל גלוכובסקי לא דרש תפקיד או ג'וב במחלקת המהדרין, זה הזוי ומוכחש מכל וכל. קהילת חב"ד דרשה ועדיין דורשת לאור השינויים הפרסונליים במחלקת הכשרות, ולאור ההקפדה היתרה שנוהגים אנשי הקהילה ברמת הכשרות אותה הם צורכים, יכולת לדעת מבפנים מה קורה, ולהיות חלק מהמערך הרבני של המערכת.

"ועדת הפיקוח היא גוף קהילתי פנימי שלאור העובדה שרב הקהילה כרגע לא יכול להורות לבני קהילתו לסמוך על המערכת העירונית, ממליץ לבני הקהילה היכן ניתן לצרוך מזון. ועדה זו אינה גוף כשרות והיא מרוכזת על ידי הרב יחיאל גלוכובסקי. כאשר ישנן שאלות המצריכות היוועצות עם פוסקי הלכה, הוא נוהג להתייעץ עם אביו הרב מנחם גלוכובסקי ועם הרב אברהם רובין ראש בד"צ מהדרין.

"הרב יחיאל גלוכובסקי משמש מזה כשש שנים כשליח ומנהל בית חב"ד בפארק המדע, וככזה הוא משמש כרב הפארק בפועל. מעולם לא הוצג למאן דהו כאילו זה מינוי רשמי של הרבנות הראשית. כל אחד שיבוא לפארק ויחפש את בית הכנסת או את הרב, יגיע אל הרב יחיאל גלוכובסקי.

"הרב שטיינבגר הבהיר, והדברים כנראה יביאו לידי ביטוי בדו"ח שיגיש כי ניכר שיש מערכת כשרות ברחובות, אולם נתגלו ליקויים מהותיים ובשלב זה, ללא שינויים מערכתיים ניכרים קשה לסמוך על כשרות המזון".

52 תגובות
  1. קראתי את כל הכתבה .ולא מצאתי שום סחיטה ושום איומים. מצד בן הרב. ולהפך הרבנות סוחטת את בעלי העסקים שרוצים מהדרין

  2. כן כן בטח להאמין לאדון גדסי שהאכיל פה ציבור שלם תולעים

  3. לא מאמין למשפחת גלוכובסקי
    הנהגה ציבורית ישרה, מהם והלאה
    מלבד זאת, לא מדובר ברב 'גאון' אלא בעסקן גאון

  4. סערה בכוס מים.
    המושחתים מהמועצה הדתית לקראת חשיפת האמת המלאה על מעשיהם ומעלליהם.
    על האכלת תולעים שרצים ורמשים הציבור לא יסלח.

    מבקש לחזק את ידיהם של הרבנים גלוכובסקי שליט"א, סוף האמת לצאת לאור.

  5. אלדד גדסי במקום לטפל בכשרות ובתולעים שאתה וגיסך מאכילים אנשים
    אתה מנסה לטרפד את הרב גלוכבסקי שהוא היחיד שאכפת לו מהכשרות בעיר

  6. פשוט שקרים וכזבים שגדסי וחבריו מפיצים
    בעוד הכשרות שהגיע למצב של שפל ב2 הקדנציות של גדסי
    והוא מהלך איימים על רבנים בעיר

  7. אין שום רב חרדי ברחובות שתומך ברבנות. הם מנסים לפרסם(בתשלום מלא על חשבון הקופה הציבורית) מכתב ישן.שכל הרבנים שחתמו חזרו בהם מאז החתימה.

  8. מה אדון גדסי לא עושה בשביל לקדם את גיסו
    1) מאכיל אנשים תולעים
    2) מאיים על רבנים
    3) משקר על הרב קוק

    והכל בשם הרבנים שעל כולם הוא עושה מניפולציות

  9. הרי ברור שגדסי מבזה את הרב קוק בצורה נוראה. ומראה את עצמו כמגן עליו. והוא משנה את כל הכללים שהרב קוק שליטא קבע

  10. הוציאו חוברת שמראה את האמת על מצב כשרות בעיר
    ויו"ר המועצה לא יודע איך להתמודד עם עובדות
    במקום שיטפל בכשרות מאיים על הרבנים רובין וגלכובסקי

  11. כל התגובות נגד גדסי נכתבו על ידי אותו אדם כנראה.
    האם הוא מקבל שכר או טובות הנאה ממישהו?
    מה גורם לו לשכתב את התגובות שלו שוב ושוב?
    מה האינטרס שלו?

  12. העיק חסר מן הספר – אלפי יהודים בעיר, גברים נשים וטף, חרדים לדבר השם, הואכלו באיסורים חמורים דאורייתא ודרבנן. במקום שהאחראי ישא באחריות, יתפטר מתפקידו, יבקש מחילה מן הציבור ותיקון מתלמיד חכם אמיתי על הנעשה תחת הנהלתו – הוא פותח במלחמת פשקווילים וכתבות מטעם.
    קצנו בפוליטיקה ועסקנות רקובה. הציבור מאס בכם בעלי התפקידים הדבוקים לכסאם ומשכורתם. נמצאו מכושלים אמיתיים וחמורים. דרושה וועדת חקירה חיצונית על הנעשה בעיר תחת הנהלתו של מר גדסי.

  13. אלדד גדסי הנוכל שמינה את גיסו יוסי מלכיאל לרב ובינתיים לנצל את המצב שהרב קוק כבר לא מתפקד, ולבנות על זה שהוא ימונה לרב העיר בקדנציה הבאה

  14. אני שמעתי את הצעקות והאיומים איך אלדד גדסי "יושב ראש המועצה" מאיים על הרב קוק שיקבל את בנו לישיבה למרות שהוא ממש ממש לא מתאים לישיבה בשום אופן את הצעקות של הראש ישיבה הוא לאאאא מתאים שמענו עד הבית מדרש, ולבסוף הרב קוק קיבל את הבן של אלדד מתוך איומים ופחד

  15. כל העיר יודעת שכל מאבק הכשרות בעיר זה אינטרסים צרים של מספר משועממים שסתם מזיקים לעיר השלווה, על ידי יצירת מחלוקת.
    ציבור בני התורה תמיד סמך על רבנות רחובות מהדרין.
    די למחלוקת.

  16. אלדד גדסי תספר לנו קצת על הכספים של המועצה שאתה מעלים

  17. ציטוט מדברי הרב גלוכובסקי בהתוועדות שבת מברכים תמוז "…חשוב להבהיר ולציין שכל אחד מהרבנים כבודם במקומם מונח והם יראי שמיים עם כוונות רצויות…מהדרין רחובות היתה ועדיין כשרות מהודרת וטובה, אך לאור מה שהתגלה לא מתאימה לחסידי חב"ד…"
    כל הכתבה בלבולי מוח של הרבנות
    תגייסו את הכסף שלכם ממקום הגון ולא על חשבון צרכני כשרות.
    די. ממש ממש מביך.
    אהוב את המלאכה וכו'

  18. הציבור מצביע ברגליו להוראות הרב הגאון הרב גלוכובסקי שליטא.
    מצב הכשרות ברחובות בשפל.
    כואב הלב לראות איך המועצה דתית מנסה בכל עוז להצר את צעדיו של הרב גלוכובסקי שליטא ששם לו מטרה קדושה לחזק את הכשרות.

  19. מספיק…..בושה ליהדות…כשרות טובה …אבל חבל חבל שהכוח המניע הוא כסף…ולא אמונה

  20. בושה לאלדד גדסי שזה השפל שהוא ירד אליו
    אני עובדת פה באחת המאפיות בעיר וראיתי את המהפך שהרב גלוכבסקי הצעיר עשה במקום

  21. יום חמישי השעה בערך 10 בבוקר נכנסים 2 חברה למאפיה קונים בגאט ובאים לשלם בעל הבית בקופה ואומרים לו כמה עולה הוא עונה להם ופתאום הם מעיפים מבט לתעודה ואומרים לא בתמיהה מוזרה "מה אין לך תעודה של וועדת מהדרין"?הוא עונה להם מה זה הם עונים לו ואומרים לו אם אין לך אף אחד לא יבוא לפה יותר וככה נדאג שזה יהיה אז הוא אמר להם תשאירו את הבגאט ותעופו מפה מה זה פרוטקשיין.
    אנשי אינטרסים מגעילים שרואים רק כסףףףף ואיך להצר את אופן ביצוע הכשרות המושלם.

  22. אלדד תתבייש ממה אתה מפחד שיכניסו לך חוקרים אנחנו קוראים לך עכשיו תתפטר על תביא לנו את השחיתות של שבוע לאחובות

  23. אלדד גדסי למה אתה לא מכניס מהדרין חיצוני ברחובות
    למה אנשים צריכים לסבול מזה שאתה מכניס לנו פה כשרויות הזויות
    ועכשיו ממש ירדת מהפסים

  24. הרבה מילים חריפות בכתבה,
    ו-0% מידע ענייני.
    "המוציא מחבירו – עליו הראיה", והרב יחיאל כבר הביא ראיות מעל ומעבר.

    במקום להתמודד עם גוף הטענות העולות בחוברת (פת פלטר, בלבול בין מגשי חלבי/פרווה, משגיח שלא יודע איך צריכה להיראות נפה וכו' וכו') – ובמקום לקחת אחריות על הליקויים שנמצאו ותועדו – מוציאים כתבת מגן שחוקה, המבזה את הקורא מתחיחתה עד סופה. כנראה שזו הגישה לאזרח הצרכן, והראיה על פניו שאין רצון לשנות ולשפר, גם כשנתפסים 'על חם' קבל עם ועדה.

    היעדר שקיפות, היעדר יושר, מינויים מפוקפקים – כל אלו לא יכולים לעמוד בבסיסה של מערכת כשרותית בישראל, לא בהכשר רגיל, בטח ובטח שלא 'מהדרין'.

  25. לא מבין איפה הבעיה פה אם יש בעיה תנו למפקח בראש מה כל השיימינג הזה

  26. אלדד אלדד
    הפכת את הכשרות ברחובות לבית שימוש
    גזלת שעות ממשגיחים
    ועכשיו מגיעות
    התוצאות

    משגיח שיודע

  27. אלדד כדאי במקום לנשק לרב גלוכובסקי את האצבעות של הרגליים על זה שהוא מוציא אותך מהבוץ ומחפה עליך אתה כורת את העץ שעליו אתה יושב
    לא מספיק זה שהרסת את המועצה דתית אתה מנסה להפיל את הרפש שלך על חבד והרב גלוכובסקי שליט"א

  28. אלדד גדסי הוא הטוטח הגדול. של העיר כולכם קנאים. הוא מסובב אותכם על האצבע הקטנה. לא שם על אף אחד לא על חבד לא על הליטאים.לא על הספרדים. רק על התימנים

  29. בתור אחד שהחזיק בבעלותו מסעדה בכשרות מהדרין ברחובות.
    אנשי הרבנות ברחובות הם מן המושחתים ביותר במערכת כשרות המסואבת באנשים רעים וחטאים מאוד .
    הגיע הזמן לעקור מן השורש את התופעה הבזויה שנקראת 'רבנות רחובות' .
    לענ"ד אפילו כשרות של 'צוהר' אפשר לסמוך עליה
    אשרי הרב של חבד שיוצא בריש גלי נגד השחיתות והמושחתים.

  30. לאנונימי מ14:21 – גם כשרות הרב רובין לא מתאימה לחסידי חב"ד בפרט בחלבי, כידוע ומפורסם מהרב לנדא שהוריד את ההכשר משטראוס עקב פקפוק בפיקוח על חליבת ישראל (וידועה הקפדת הרבי על ההידורים בחלב ישראל ובפרט לילדים שנוגע באמונה) ועוד. ויש בחב"ד (כולל רבים ברחובות)שלא סומכים על הרב רובין גם בענייני שמיטה וערלה.

    הרבי מליובאוויטש בד"כ לא התלהב מהתעסקות של חסידיו בעסקי הכשרויות והבד"צים במקומות שיש ציבורים חרדים יראי ה` שדואגים לזה (וברחובות ב"ה לא חסרים אנשי הלכה ומומחי כשרות) כי לחב"דניקים יש שליחות להפיץ את מעינות פנימיות התורה ולהביא את משיח צדקנו כמאמר הבעש"ט וכפי שרואים כאן במוחש שכל המוסיף גורע

  31. שאלה… אם הרב אברהם יצחק הכהן רובין (ראש כולל בר שאול) מינה אברך יר"ש כמפקח מטעמו שעמד מקרוב על יישום הנחיות הכשרות (ציטוט מקוצר מהכתבה) איך זה שעדיין נתגלו כל הליקויים שמובאים בחוברת של הרב גלוכובסקי?
    זה לא מראה משהו על רמת הבדיקה? אפשר לסמוך על דבר כזה?

  32. ראש מועצה שלא מתבייש
    גם על הרב רובין מהכשרות הוא אמר
    הוא לא ידרוך ברבנות
    ואז אמרו שזה פוליטיקה
    עכשיו שהרב מחבד אומר אין לו כבר מה להגיד
    אז הוא משמיץ
    בושששה

  33. ציטוט "אלא שכפי שהצהיר יו"ר המועצה הדתית אלדד גדסי בראיון שהעניק ל"השבוע ברחובות", כי בו בזמן שמערכת הכשרות הואשמה ככזו שנמצאו בה ליקויים, הרי שלא התקבלה בפועל אף לא פנייה אחת מאף אדם או דמות רבנית שהצביעה על ליקויים אותם יש לתקן באף לא אחד מהחנויות."
    כנל.. איך זה שעדיין נתגלו כל הליקויים שמובאים בחוברת של הרב גלוכובסקי?
    זה לא מראה משהו על רמת הבדיקה? אפשר לסמוך על דבר כזה?

  34. אין כשרות מהדרין ברחובות
    אחרי מה שראינו אין מהדרין
    שיפתחו את השוק לבדצים פרטיים וגמרנו

  35. למה הרבנות מסתירה את שלל הדוחות שיש להם? של הרב וינפלד של הרב מיידני של הרב שמן של הרב שייטנברגר?
    שתביא את הדוחות לעיון הרבנים. וכולם יראו שהכל בסדר!!!!!!! אלא מאי הדוחות חושפים בצורה ברורה את הליקויים והרבנות מפחדת מזה.

  36. אלדד גדסי הודה מפורש שהוא מינה את גיסו מלכיאל לפי החלטת 2 הבנים של הרב קוק. ואחרי שהם החליטו. הוא רץ לרב הכהן שיחתום על המינוי. האב הכהן מתרחרט כבר 1000 פעמים שהוא חתם לו

  37. עצוב וחבל שראש מועצה מתעסק בהשמצות
    במקום לטפל בבעיות הכשרות

  38. אני התולעת שנמצאת בקמח ובמאפיות ברחובות ממנה את אלדד גדסי ליו"ר מןעצת התולעים וג'וקים ברחבות

  39. אלדד גדסי התמים
    סוחטים אותו מסכן…. מאיימים עליו
    תפסיק למכור לוקשים לציבור ותטפל בכשרות
    או שתמיד עם העובדות ותטפל בהם
    או שתאפשר כניסה של גופי כשרות חיצונים

  40. חיליק גלוכבסקי מאז ומתמיד היה מחרחר ריב

  41. פעם הכבוד רדף אחרי האנשים .היום פחות כי אם גם מתחילים עם כוונות טובות הזמן עושה את שלו ונשאבים אנשים בוחשים פנימה ומשם אל העכירות הדרך קצרה .

  42. יחיאל הוא קומבינטור ענק

  43. גם כשרות של רובין לא תמימה יש מאפיה בכשרותו שהמשגיח משגיח אך ורק דרך המצלמות הבנתם דרך המצלמות מגיע פעם בשבוע פעמיים גג אז נקיון של סילו הפרשת חלה בדיקת תולעים וחרקים עושים היום דרך מצלמות אשרינו שזכינו ה ירחם העיקר ההוא וההוא
    גם כן חבד שנים אוכלים פה בעיר כן הכשר רובין לא הכשר רובין בלבלני מוח אם לא הרחת הג'ובים הם היו מדברים הרי מזכיר המועצה שלהם הוא חבדניק איפה הוא היה עד עכשיו למה הוא לא מנע מהחבדניקים מלאכול תולעים וכו.יאללה כולכם מדברים על שחיתות ואתם בעצמכם רוצים להכנס לשחיתות תתביישו לכם מה אכפת לנו פה מהמועצה הדתית בכלל. וואלה עדיף לאכול רבנות וזהו בסוף יהיה מי שיתן דין בשמים

  44. אלדד גדסי אילו מילים כמה תמימות.. סוחטים אותך?? אוייש מסכן שלי חמוד זה שאתה משלם למערכת עיתונאית כסף לכתבה ערוכה ובס"כ. ביקשו תגובות, ומה שאהבתי שהם יהנו אובייקטים והם ביקשו תגובה גם ממך
    נגמרו הימים שלך אתה מאכיל את הציבור נבלות וטרפות וג'וקים לתאבון!!!!!!

  45. רן יושב במחלקת הנישואין
    ובמקום לעבוד מנהל לגדסינקמפיין סטני נגד רבנים
    דואג שבכל מקום יראו את השנאה שגדסי מוציא לעיתונאות
    והכל בשם האינטרסים
    עובדי מדינה זה מה שאתם עושים על חשבון הציבור

  46. מה שהולך פה במערכת זה זוועת עולם
    במיוחד מאז שהם זרקו את הרב לייזר
    בשביל שגדסי וגיסו יעשו מה שהם רוצים
    ויחתימו רבנים בשקרים
    אחד שיודע !!!

  47. גדסי חוטא ומחטיא הציבור
    מלכלך על הרב גלוכבסקי ומאיים עליו

  48. גדסי מצא דרך להחתים את הרב רובין הכהן
    הבטיח לווינגוט עירובין
    גדסי תפסיק עם הקומבינות כבר

  49. יוסי מלכיאל הוא מדריך רוחני
    אלדד בהטעיית הציבור קורה לו רב מזרח העיר
    ככה זה שמדריך רוחני מטפל בכשרות

  50. אני כל כל שמח שהרב הג’ינג’י נכנס אצלי לעסק, ועשה סדר בכל העניינים, נתן הוראות ברורות לעובדים ,ומגיע גם בשעות הקטנות של הלילה
    לא מבין בכלל מה אני משלם לרבנות שהמשגיח שלהם לא עושה כלום.
    והרב מלכיאל פתאום התחיל להגיע אחרי שהרב הג’ינג’י סידר את הכל
    אני באופן אישי כבעל עסק מצדיע לו
    גם ששילמתי כספים לשינויים בעסק
    לא מאמין לבעלי האינטרסים שמכפישים
    והודעתי לו כבר שרף אחד לא יגיד לי את מי להכניס לעסק
    הוא בן בית אצלי שיבוא מתי שרק הוא רוצה

  51. הממון עלה למערך הכשרות של רחובות לראש כבר לפני שנים; רבנות רחובות ובד"ץ מהדרין (גוף פרטי) בעירבוב, תחת אותם דמויות. פשוט הפקרות. הגיע הזמן שהסירחון יצוף. תהנו

  52. הכל חרטה הרב מלכיאל חייב להיות רב העיר ואלדד גדסי ראש המועצה הדתית יהיה הכי טוב

השארת תגובה