הפריימריז בבית שמש: בעלזא לפני גור

בשלוש המפלגות החרדיות הגדולות בעיר לוקח מספר 2 את המקום הראשון • באגודת ישראל מדובר בנציג בעלזא דירנפלד, בשלומי אמונים מפתיע אברהם נח פרנקל וב'דגל' זוכה בבכורה משה מונטג • והשבוע: אשדוד על הפרק

עיריית בית שמש
עיריית בית שמש

כמדי שבוע, השתתפו עשרות אלפי מצביעים בסקר השבועי הגדול של 'קו עיתונות' ו'חדשות הסקופים', הבוחן את מידת ההצטיינות של חברי המועצה מטעם המפלגות השונות ברחבי הארץ. בשבוע האחרון התייחס הסקר לחברי המועצה החרדים בבית שמש, למעט ראש העיר משה אבוטבול.

בשאלה הראשונה, בה התבקשתם להחליט מי הנציג הטוב ביותר מבין נציגי 'דגל התורה' בעיר, זכה חבר המועצה משה מונטג להובלה עם 45%, המתורגמים ל-5,460 קול, אולי גם בשל ההזדהות עמו בעקבות החקירות שעבר. את המקום השני מאייש סגן ראש העיר שמואל גרינברג עם 34% (שהם 4,109 קול) ואילו במקום השלישי ניצב ישראל סילברסטין עם 2,569 קולות (השווים 21%).

בשאלה השנייה, מבין שני נציגי אגודת ישראל, נטל נציג בעלזא מרדכי דירנפלד את ההובלה עם 6,223 קולות (52% מהמצביעים), לעומת נציג גור ישעיהו ארנרייך שהסתפק ב-5,656 קולות (48% מהמצביעים).

גם בסיעת כח נרשמה הכרעה, כאשר חבר המועצה אברהם נח פרנקל זכה ב-6,440 קול המהווים 55%, ואילו שמעון גולדברג הסתפק ב-5,341 קול, המהווים רק 45% מהמצביעים.

בשאלה האחרונה התבקשתם להכריע האם חבר מועצת העיר מסיעת ש"ס, יגאל חדד, הוא חבר מועצה טוב. מתברר כי חדד פופולארי במיוחד, 69% מהמצביעים (8,029 קול) טוענים כי חדד אכן נציג טוב, ורק 31% (3,640 קול) חולקים על הקביעה הזו.

והשבוע, הפריימריז של 'קו עיתונות' ו'חדשות הסקופים' נודד דרומה ומגיע לעיר אשדוד, במסגרת זו תתבקשו לענות על השאלות הבאות:

השאלה הראשונה: מי מבין חברי המועצה של אגודת ישראל באשדוד הוא הטוב ביותר בעיניך? האם זהו נציג חסידות גור מרדכי ליברמן, נציג חסידות בעלזא אפרים וובר, נציג חסידות ויז'ניץ יעקב טסלר או נציג חסידות פיטסבורג עזרא שור.

בשאלה השנייה תצטרכו לבחור מי מבין חברי המועצה של ש"ס באשדוד הוא הטוב בעיניכם? האם זהו מ"מ ראש העיר אבי אמסלם, או שמא מאיר בן סימון, חיים אמסילי או סגן ראש העיר לשעבר וחבר המועצה בהווה עמרם כנפו.

ובשאלה האחרונה תבחרו מי מבין חברי המועצה של סיעת קול הלב הוא הטוב ביותר בעיניכם, האם זהו דוד טלקר או שמא דוד בן חמו. הצביעו והשפיעו. התוצאות המלאות יפורסמו אי"ה בשבוע הבא ברשת 'קו עיתונות'.

השארת תגובה