עשרות אחוזים פער בסל מוצרי התינוקות

רמי לוי כבר לא הזול ביותר ורשת ויקטורי שמנסה למתג את עצמה בשלישיה הזולה, ממוצבת כאחת משלושת היקרות

Toddler on the ground crying
Toddler on the ground crying
עכשיו באשדוד: דירה החל מ-1.100.000 ש"ח

על רקע פעילות משרד הכלכלה והתעשייה לטובת הפחתת יוקר המחיה במשק הישראלי, נערכה בדיקה בין מאות סניפי הפארם ורשתות השיווק בפריסה ארצית רחבה, יחד עם המועצה לצרכנות ובה עשרת המוצרים הבסיסיים ביותר להורים חדשים או לאלו שכבר באמצע הדרך.

במוצרים ספציפיים בין הרשתות השונות נמצאו פערים גבוהים משמעותית: במרכך לשיער פער של 96%, באל סבון פער של 116%, במגבונים פער של 52%, בחיתולים פער של 38% ובתמ"ל פער של 47%.

המוצרים שנסקרו והפער בין הרשת היקרה לזולה ביותר:

אל סבון לתינוק קמיל בלו קלאסיק 1 ליטר, נמכר בניו-פארם ב-12.90 ₪, לעומת 27.90 ₪ ברשת קינג סטור, פער של 116% בין המחיר הזול ליקר.

תרכובת מזון לתינוק שלב 1 מטרנה אקסטרה קייר 700 גרם נמכרה בסופר פארם ב-47.5 ₪, לעומת 69.90 ₪ בסטופ מרקט, פער של 47%.

שמפו סנסיטיב אל דמע ד"ר פישר 1 ליטר נמכר ברשת קשת טעמים ב- 25.90 ₪ לעומת 35.90 ₪ בניו-פארם – פער של 39%.

מרכך לילדים מתיר קשרים הוואי 700 מ"ל נמכר ביינות ביתן ב-7.62 ₪ לעומת 14.90 ₪ בניו-פארם, פער של 96%.

חיתולים ליטל בייביז עד 6 קילו שלב 1 האגיס 40 יחידות נמכר בסופר פארם ב-26.71 ₪, לעומת 36.90 ₪ ברשת חצי חינם, פער של 38%.

מגבונים מילוי ללא בישום האגיס 4 * 72 מגבונים נמכר בסאלח דאבח ב-14.98 ₪ לעומת 22.90 ₪ בחצי חינם, פער של 53%.

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן, מסר: "משרד הכלכלה, לרבות הרשויות הכפופות אליו ימשיכו לקדם בנחישות מהלכים להורדת יוקר המחייה".

עו"ד ערן וולף, סמנכ"ל המועצה הישראלית לצרכנות, הוסיף: "מבדיקה שלנו במועצה רואים בברור שניתן לחסוך עשרות שקלים בקניית אותם מוצרים ממש".

השארת תגובה