לראשונה בישראל: כל אחד משפיע

גם אם אינכם חביר מפלגה ואף אם אין בכוונתם להצביע ל'זהות' – תוכלו להשתתף בפריימריז הפתוחים ולקבוע את הרכב הרשימה לכנסת

משה פייגלין בכנס זהות, צילום דוברות זהות
משה פייגלין בכנס זהות, צילום דוברות זהות

מפלגת זהות בראשות משה פייגלין מכריזה על השלב הבא בפריימריס הפתוחים שמקיימת המפלגה, ומשיקה את מערכת ההצבעה הייחודית והמאובטחת, אשר מאפשרת לכל אזרח בישראל להצביע בפריימריס הפתוחים של המפלגה, גם אם אינו חבר בה, ואפילו אם אינו מתכוון להצביע עבורה. בכך פותחת המפלגה את ההרשמה להצבעה בפריימריס הפתוחים שלה בפני האזרחים.

המערכת החדשנית של "זהות" מאפשרת למצביעים להצביע בצורה מאובטחת, מהנייד או מהמחשב האישי, ללא כל צורך להגיע פיזית להצביע, מה שמקל מאוד את ההצבעה. כאמור, כל אזרח בישראל מעל גיל 18 יוכל להצביע ולדרג את מועמדי זהות לכנסת, בכפוף להצגת אמצעי זיהוי מוסמך של מדינת ישראל (תעודת זהות או רישיון נהיגה) בפני המערכת המאובטחת.

שיטת הפריימריס החדשה של זהות מבוססת על נקודות ומחסלת, למעשה, כל אפשרות לרשימות מתואמות, לדילים פוליטיים ולמפקדי ארגזים, שהפכו לרעה החולה של המפלגות הגדולות בישראל.

כל מצביע מקבל לזכותו 6 נקודות, אותן הוא יכול להחליט איך הוא מחלק בין המועמדים השונים. המצביע יכול גם לחלק את הנקודות כולן למועמד אחד מועדף עליו.

משה פייגלין, יו"ר מפלגת זהות: "אני נרגש להשיק את מערכת ההצבעה של זהות בפריימריס הפתוחים, אשר מבצעת מהפכה בכל שיטת ההצבעה בישראל, בשלושה אופנים מרכזיים: היא מעניקה לכל אזרח במדינת ישראל כוח ויכולת השפעה שלא הייתה לו מעולם, היא מאפשרת הצבעה מרחוק ובצורה מאובטחת וחדשנית ביותר והיא מחסלת את כל שיטת הדילים הפוליטיים ומפקדי הארגזים השנואים.

אני גאה שמפלגת זהות היא ראש החץ בישראל של פוליטיקה אחרת, פוליטיקה של שקיפות, ניקיון כפיים ודמוקרטיה אמיתית".

השארת תגובה