הטייקון החרדי מקים חברת נדל"ן

תחום הפינוי-בינוי בירושלים צובר תאוצה: חברת 'רוטשטיין' של המיליארדר יצחק מירילשוילי וחברת ׳התחדשות׳ הקימו חברת נדל"ן משותפת שתבנה אלפי יחידות דיור

מירילשווילי צילומים יעקב כהן
מירילשווילי צילומים יעקב כהן

חברת 'רוטשטיין נדל"ן' בבעלות המיליארדר החרדי-גיאורגי יצחק מירילשוילי וחברת 'התחדשות' בבעלות ברוך בלוי, יונה גרין ועמיחי ניימן המתמחה בהתחדשות עירונית בירושלים, הקימו חברת נדל"ן משותפת בשם 'רוטשטיין התחדשות בירושלים' לייזום וביצוע פרויקטים של פינוי-בינוי בכל רחבי העיר.

בין הפרויקטים המשותפים של החברה החדשה מקודמים עשרה פרויקטים שונים במרכז העיר, בגילה, בנווה יעקב, בגבעה הצרפתית. כל הפרויקטים עתידים להיבנות על ידי חברת 'רוטשטיין' – חברה יזמית וקבלנית המבצעת את הפרויקטים בעצמה.

לדברי אבישי בן חיים, מנכ"ל 'רוטשטיין נדל"ן', "כחלק מהאסטרטגיה העסקית של החברה, רוטשטיין מקדמת ויוזמת פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית במרכזי ערים ובאזורי ביקוש. זיהינו פוטנציאל רב בתחום ההתחדשות בירושלים, מקום המהווה מרכז עולמי המתפתח בקצב מהיר וכן הזדמנות לשתף פעולה עם חברת 'התחדשות' אשר מתמחה בתחום זה בירושלים מזה כמה שנים".

ברוך בלוי, יו״ר חברת 'התחדשות', אומר ל'קו עיתונות': ״מאחר והתחדשות הינה מחלוצות ההתחדשות העירונית בירושלים, הצוות שלנו מנוסה בעבודה משותפת עם קהל הדיירים הירושלמי המגוון כמו גם מול הביורוקרטיה המקומית הסבוכה, ואנו גאים בשותפות עם חברת רוטשטיין, שיאפשר לשלב בין היתרון היחסי שלנו בעיר והניסיון והוותק של החברה בייזום וביצוע בכלל״.

יצחק מירילשוילי בן ה-34 הוא איל הון חרדי החולש על מעצמות נדל"ן, הייטק, מדיה, קמעונאות והשקעות שונות באמצעות חברת 'קו"ף דל"ת – 104'. מוצאו גיאורגי, בנו של המיליארדר מיכאל מירילשוילי, אך כיום הוא מתגורר בהרצליה פיתוח. בין היתר, הוא מייסד קרן ההשקעות 'ויזרע' בניו-יורק ובעלים של ערוץ 20 בישראל. את הפילנתרופיה שלו הוא מנהל באמצעות קרן 'מרומים' במסגרתה הוא תומך במגוון פרויקטים בנושאי חינוך יהודי ורווחה.

חברת התחדשות מחזיקה כיום אלפי יחידות דיור בעשרות פרויקטים של התחדשות עירונית בירושלים בשלבי ביצוע שונים. החברה נבחרה ע"י המדד להתחדשות עירונית של גלובס ו- Dun's 100 כאחת החברות המובילות להתחדשות עירונית בירושלים לשנים 2017-2018.

השארת תגובה