מה נביא? 5 עצות לבחירת המתנה המושלמת לעובדים לחג

רוי-שוקולד_04491
רוי-שוקולד_04491

נכתב על ידי ROY CHOCOLATE – רשת בוטיקי שוקולד ומתוקים

השנה החדשה מעוררת בנו המון דילמות, אבל בין הגדרת מטרות לשאלה מה נאכל בערב החג יש שאלה אחת שמטרידה את רוב המעסיקים בישראל. לצד שובר המתנה המסורתי אתם רוצים להוסיף גם שי קצת יותר אישי והרבה פחות "מנוכר" מהכרטיס המגנטי הנטען. איך תעשו את זה? הנה חמש עצות בדיוק בנושא הזה.

1 – הגודל ממש לא קובע

אתם לא צריכים לבחור שי גרנדיוזי ומפואר כדי להגיע אל לבם של העובדים ולהביע את הערכתכם הרבה לעבודתם המסורה. אם המטרה האמיתית שלכם היא להוסיף מתנה אישית יש לכם דרכים טובות יותר לעשות את זה, ממארז פרלינים שמשאיר טעם מתוק (כיאה לשנה החדשה והמתוקה) ועד לקופסת פח מהודרת עם טראפלס במילויים בלתי רגילים ואפילו בקבוק יין שישלים את התמונה – ואת שולחן החג. השילוב בין הטעמים המיוחדים לעיצוב היוקרתי ולמתנה שהיא טעימה ומלהיבה יותר מכל צנצנת דבש נדושה, זהו בהחלט השילוב המושלם.

2 – מסורת אבל עם טוויסט

אחת המתנות האידאליות לראש השנה היא מארז שוקולד עשיר ומפנק, אבל גם אם נדמה לכם שמדובר בשי לא-מאוד-מקורי, תופתעו עד כמה אפשר לשדרג אותו. במקום עוד סלסלת קש עם שוקולד פשוט ועטיפת צלופן תוכלו להרכיב מארז מרהיב ביופיו, עם פרלינים בטעמי שוקולד, נוגט, חמאת בוטנים או אספרסו וגם לשלב שוקולד ענק על מקל עם ברכה אישית לחג.

3 – הוסיפו טאץ' אישי

בין אם אתם מעניקים בקבוק יין, מארז שוקולד או מגהץ קיטור, נסו לחשוב על מסר אישי משלכם. אז נכון, על מגהץ הקיטור יהיה לכם די קשה להוסיף את לוגו החברה, בדיחה פנימית של הצוות או מסר אישי משלכם, אבל ברוב המקרים זה יעבוד – וזה רק ישדרג את השי. תוכלו לבחור בברכה קלאסית לכבוד השנה החדשה או לשלב ציטוט, למשל. כך המתנה תהיה פחות מרוחקת, והרבה יותר אישית.

4 – מתנה שתתאים לכולם

אם יש לכם צוות קטן המשימה הזו תהיה קצת יותר פשוטה, אבל בארגונים שבהם כמות אדירה של עובדים זה בהחלט אתגר לא קטן לאתר מתנה שתתאים לכמה שיותר אנשים. אתם בוודאי לא רוצים לבחור מתנה שונה לכל עובד ועובדת, ויש כמה וכמה פתרונות שיכולים להתאים לבעיה הזו. למשל, כולם ישמחו לקבל שי סמלי לבית (כמו ספל קפה או תיק טיולים) אבל ספר או דיסק הם עניין של טעם אישי. שוקולד ויין פונים לקהל יעד רחב מאוד, בעוד סט לקמפינג יתאים פחות.

5 – בחרו שי שימושי

תמונה יפה, פסל מעוצב או מתקן לעטים – לכל אחד מהם יש יתרונות משלו ואתם בטח יכולים לבחור עיצוב מיוחד ומלהיב. מצד שני מדובר במתנות שנכללות בקטגוריית "לראותן בלבד" (וזה לא החג הנכון). נסו לחשוב על מתנה שימושית יותר או על שי שישאיר טעם מתוק וטוב גם אחרי שהחג יסתיים.

 

*** ROY CHOCOLATE – מציעה מבחר מארזים לראש השנה הכוללים פראלינים, טראפלס, שוקולדים ממותגים בהתאמה אישית ועוד. לקטלוג מתנות לחגים היכנסו לאתר .

 

 

 

השארת תגובה