5 טיפים: החסכון וההשקעה בשיפוצים

5 בזבוזים ששווה לעשות ו-5 מקומות לחסוך בהם כשמעצבים את הבית

השקיעו בוילונות אלגנטיים במיוחד בחדר השינה _וילונות הדר בדיזיין פלוס באר שבע _קרדיט צילום יחצ
השקיעו בוילונות אלגנטיים במיוחד בחדר השינה _וילונות הדר בדיזיין פלוס באר שבע _קרדיט צילום יחצ

לעצב את הבית זו מטלה לא פשוטה, שכרוכה בהוצאות רבות. מי שהתנסה בכך לפחות פעם אחת, יודע שהדרך הנכונה לעשות זאת היא בעזרת איזון נכון בין רכישות יקרות לבין פריטים שעליהם אפשר לחסוך – מבלי להוריד מהערך העיצובי של הבית. הרכישות היקרות יהיו על פי רוב חפצים בעלי נוכחות שיתוו את הטון העיצובי וההשקעה בהם תשתלם לאורך הזמן, ואילו הפריטים שעליהם נחסוך ישלימו את העיצוב, ויצילו את התקציב?

מומחי העיצוב של מתחם דיזיין פלוס בבאר שבע עם 5 בזבוזים ששווה לעשות ו5 מקומות לחסוך בהם" קיץ 2018 בעיצוב הבית.

פינת אוכל

להשקיע: מנורות תלויות

בדירות שמוצעות למכירה או להשכרה, לא פעם נמצא פתרונות תאורה בסיסיים ביותר. דיירים רבים בוחרים להשאיר אותם כדי לחסוך, אך דווקא כאן העדיפו שלא: מנורות תלויות ישדרגו חלל בין רגע ויהפכו אותו להרבה יותר אישי.

בין אם תבחרו במנורה מודרנית או בנברשת קלאסית, הצורה המיוחדת תמשוך את העין של האורחים ותשדר מסר עיצובי גם אם שאר הרהיטים בחדר פשוטים.

אם עוד לא השתכנעתם, יתרון נוסף של גוף תאורה עם מספר נורות הוא פיזור טוב יותר של האור בחלל וצמצום האזורים החשוכים.

לחסוך: שולחן אוכל

אין ספק ששולחן האוכל הוא רהיט חשוב מאוד, אך יחד עם זאת אין סיבה לבזבז עליו סכומי עתק. בסופו של היום, המטרה שלו היא להיות יציב, להיות בגובה וגודל שמתאימים לצרכים שלכם ולהיראות אסתטי. כאן זה נגמר.

עבור בית מודרני, שולחן פיברגלס או מלמין לבן בשילוב עם כל כיסא אלגנטי יעשה את העבודה וייתן טאץ' משלכם לחדר האוכל. לבית בעיצוב מסורתי יותר, העדיפו שולחן עץ פשוט, שישרה תחושה של חום וטבעיות.

מטבח

להשקיע: משטח עבודה

כמות הכסף שתרצו להשקיע במשטח העבודה תלויה בטעם האישי שלכם, וכמובן שגם בתקציב. יחד עם זאת, אם אתם מחליפים משטח עבודה, כדאי לרכוש אחד מחומר איכותי ועמיד, שיחזיר את ההשקעה במרוצת השנים. משטח מאבן כמו גרניט או קוורץ יהיה בחירה בטוחה ומשתלמת.

לחסוך: אריחים

השקעה כספית גדולה באריחים אמנם יכולה להשתלם בזכות יצירת עיצוב יוצא דופן, אך אפשר להגיע לתוצאות מרשימות גם עם אריחים פשוטים, ולהשאיר תקציב לעיצוב אזורים אחרים בבית.

אריחי פורצלן יתאימו לשימוש במטבח ובאמבט כאחד, מאחר שהם עמידים וגם זולים מאוד. אם רוצים להשקיע קצת יותר בעיצוב מבלי להכביד על הכיס, אפשר לפרוס אותם בצורה מיוחדת על הקיר ולשחק עם הגוונים.

אמבט

להשקיע: ברז
ברז מיוחד שיתפוס את העין לא חייב להיות בזבוז כספי גדול במיוחד, אבל להשקיע בו קצת מעבר למה שנהוג ישדרג את כל החדר ויוסיף לו ייחודיות. וכשחושבים על זה, אין דבר שיותר נכון להשקיע בו קצת מעבר, מאשר חפץ שנעשה בו שימוש בתדירות גבוהה שכזאת.

הוספת מראה עם מסגרת מתכתית ומנורה מיוחדת ישלים את הרעיון העיצובי ויסגור את הפינה.

לחסוך: ארון אמבט

ארון אמבט מינימליסטי ישתלב מצוין בכל חלל, לא יעלה הרבה וישדר תחושה של ניקיון ופשטות, במקום להעמיס עוד יותר על החדר הקטן. ארון פורצלן הוא אופציה מוצלחת במיוחד, מאחר שהוא יתכתב עם האמבטיה והאסלה, וחלקו העליון ישמש כמשטח פונקציונאלי.

סלון

להשקיע: ספה

ספה טובה באמת תהיה נוחה, יפה ואיכותית מספיק כדי לשרת אותנו במשך שנים רבות. המחיר של שילוב כל הקריטריונים האלו עשוי להיות גבוה, אבל אם אתם מבלים עליה כמות זמן לא מבוטלת מדי יום, זו בהחלט השקעה נכונה.

אם אתם רהיט אחר בבית משמש אתכם כשמגיעים אורחים, או שיש לכם אזור מועדף שונה שמיועד למנוחה (או רביצה), השקיעו בו עם כריות וריפוד יקר יותר.

לחסוך: כורסא

כשיש לכם ספה מושקעת במרכז הסלון, ניתן להוסיף קצת צבע ועניין עם כורסאות, כיסאות ושולחנות צד זולים יחסית. חפשו בחנויות וינטג' ויד שנייה פריטים שיראו טוב ליד הספה, אך לא יתאימו בצורה מושלמת – כדי ליצור מראה נינוח אך מתוחכם.

חדר שינה

להשקיע: וילונות אלגנטיים

פריטים ורהיטים רבים בבית קיימים במספר גדלים סטנדרטיים, אך כשמדובר בחלונות המצב שונה. לכן, כל וילון שתבחרו ידרוש השקעה כספית מעבר – מהתאמה אצל תופר של וילונות קנויים, ועד תפירה ועיצוב במיוחד.

השקיעו בוילונות מבד מפואר ובמסילות תואמות בגודל נכון. בין אם אתם מעדיפים עיצוב קלאסי ופשוט או הדפס פרוע, בדים שנבחרו באופן מיוחד ישדרגו משמעותית את החדר ויוסיפו לו הרבה טאץ' אישי.

לחסוך: מצעים

בעוד שעיצוב החלונות דורש השקעה כספית והתאמה אישית, מצעים, כריות ומגבות מגיעים בגדלים סטנדרטיים, ולכן אין סיבה לרכוש אותם במחיר המלא. שימו לב תמיד למבצעים, וריכשו פריטים בסיסיים וקלאסיים בכל הזדמנות שתיראה לכם טובה מספיק.

אם כבר מחדשים את הבית, מה דעתכם לקבל על הדרך חופשה זוגית מפנקת במתנה?
מתחם העיצוב דיזיין פלוס בבאר שבע מחלק לקונים עשרות שוברים לנופש בבתי מלון ולטיפולי ספא מפנקים. במסגרת המבצע, שיתקיים בין התאריכים 17.6-31.7.18, לקוחות שירכשו מוצרים בעלות של בין 5,000 ש"ח ל– 19,999 ש"ח יזכו בשובר לטיפול ספא זוגי במתנה. רכישה בסכום של 20,000 ש"ח ומעלה, תזכה את הקונים בשובר לנופש זוגי, על בסיס לינה וארוחת בוקר במתנה.

תגובה אחת
  1. בסד
    ממליץ על ווילונות לחרדים ממפעל שומר שבת תורה ומצוות. חפשו אליגו. ביהוד. עובדים בכל המרכז כולל ירושלים http://www.eligo.co.il

השארת תגובה