משרד ב-129.000 ש"ח: עכשיו

השלב הבא בפרויקט הנדל״ן החשוב בעיר רחובות יוצא לדרך: אלדד פרי נדל״ן החלה בשיווק בניין המשרדים בפרויקט פרי פלייס ברחובות – מחיר משרד החל מ-129 אלף ש"ח בלבד

הדמיית משרדים פרי פלייס רחובות - סטודיו פיבוט
הדמיית משרדים פרי פלייס רחובות - סטודיו פיבוט

חברת אלדד פרי נדל"ן, בבעלותו של היזם אלדד פרי, החלה את השלב הבא בשיווק בניין המשרדים של פרויקט פרי פלייס ברחובות. אחרי שהחלו העבודות במתחם, ונמכרו מאות דירות להשכרה לסטודנטים בפרויקט למשקיעים, פותחת כעת החברה את האפשרות להצטרף לרכישת משרד בבניין המשרדים שיוקם במסגרת הפרויקט.

מחירי המשרדים בפרויקט נחשבים לאטרקטיביים במיוחד, כאשר המחיר של משרד קטן בגודל של 14 מ״ר מתחיל ב-129 אלף ש"ח בלבד. הבניין יכלול 12 קומות ובהם משרדים בשטח כולל של 12 אלף מ״ר, אותם ניתן לרכוש במגוון גדלים בהתאם לצורך.

המשתמשים במשרדי הבניין החדשני יוכלו ליהנות מחללים משותפים, בהמשך למגמה ובעקבותיה הביקוש שנוצר בשנים האחרונות, כאשר כל קומה תכלול טרקלין עסקים משותף, לצד חדרי ישיבות מרכזיים שאותם ניתן יהיה לשריין בהתאם לצורך.

המיקום של מגדל המשרדים גם הוא אטרקטיבי ביותר, באחד מאזורי התעסוקה החשובים במרכז הארץ, בלב פארק המדע ברחובות, צמוד לתחנת הרכבת ולצירי התנועה המרכזיים.

לדברי ליאור ברדוגו, מנכ״ל אלדד פרי נדל״ן ״המיקום של מגדל המשרדים בפרויקט פרי פלייס והתכנון שלו, הכולל משרדים קטנים החל מ-14 מ״ר, מהווה הזדמנות גדולה לבעלי עסקים קטנים ומקצועות חופשיים להיות בעלים של המשרד שלהם במחיר נוח. כמו כן האופי השיתופי של חללי הישיבות מהווה יתרון עבור שוכרי משרדים קטנים שיכולים גם ליהנות מהמיקום המנצח בפארק המדע ברחובות, וגם להימנע משכירות של חללים גדולים מדי לצורכי עבודתם, תוך חיסכון אדיר בעלויות. בנוסף לכך, מדובר בהזדמנות גם למשקיעים שיכולים בהשקעה לא גבוהה ליהנות מתשואה פנטסטית משכירות באזור מבוקש, עם כל היתרונות של השקעה במשרדים״.

פרויקט פרי פלייס נחשב לפרויקט החשוב ביותר בעיר רחובות, שכן הוא אמור – לראשונה מזה 20 שנה – להוסיף לעיר כמות של 750 דירות קטנות להשכרה לסטודנטים, הלומדים במוסדות האקדמיים הרבים בעיר. כמו כן יכלול המתחם עירוב שימושים בהיקף אדיר של כ-30 אלף מ״ר של מסחר, משרדים, ובסה״כ יכלול המתחם בנייה בהיקף של 100 אלף מ״ר.

לפרטים נוספים: www.eldadperi.com

השארת תגובה