"ב'בית היהודי' קוראים לציבור להתמודד ל…מקום לא ריאלי"

לאחר שאמיתי כהן נבחר (כמעט) פה אחד לתפקיד היו"ר, הוא מבקש לפתוח את שערי המפלגה לכלל הציבור • הערכות: עו"ד אבי מוזס ייבחר למקום השני ונציג חב"ד ישוריין כמספר 3 ברשימה

פריימריז בבית היהודי ברחובות
פריימריז בבית היהודי ברחובות

חברי מפלגת "הבית היהודי" ברחובות צפויים להתכנס במהלך השבוע ולקבוע את הרכב רשימת המפלגה ואת פניה למועצת העיר וזאת לקראת הבחירות המוניציפליות שייערכו בעוד כארבעה חודשים.

הבחירות תתקיימנה ביום רביעי הקרוב כאשר מועצת הסניף תתכנס לדון בהיערכות המפלגה לקראת הבחירות הפנימיות שבמהלכן יבחרו החברים את הרכב הרשימה שתייצג את המפלגה בבחירות הקרובות.

במפלגה הכריזו השבוע כי באופן חסר תקדים שאין לו אח ורע באף מפלגה אחרת, ייפתחו שערי המפלגה למתמודדים חדשים בבחירות למועצה. במפלגה מבהירים כאמור, כי כל אזרח שהנו תושב העיר ובעל זכות הצבעה ברחובות יכול להגיש את מועמדותו. בייחוד כאלו אשר אינם חברים בסניף.

חבר המועצה ויושב ראש הרשימה אמיתי כהן אמר, "אני שמח שמפלגת הבית היהודי ברחובות הינה חלק מחוד החנית של העשייה הציבורית בעיר. אני מזמין את כל מי שעשייה ציבורית היא נר לרגליו וטובת העיר רחובות בראש מעיניו – להגיש מועמדות ולהתמודד בבחירות הדמוקרטיות שייערכו במועצת הסניף."

יצוין, כי ב"בית היהודי" שורר זעם רב על יושב ראש המפלגה שלטענתם אינו מתחשב בדעתם של רבדים שונים המרכיבים את הסיעה".

גורם ב"בית היהודי" אומר ל"השבוע ברחובות", כי המהלך עליו הכריזה המפלגה עשויה לחזור אליה כבומרנג. "הציבור איננו טיפש, בשעה שהמפלגה מציגה חגיגה דמוקרטית ומזמינה את הציבור הרחב להגיש מועמדות למועצת העיר, כבר כעת ברור לכל כי אבי מוזס במסגרת הדיל שסגר עם אמיתי ייבחר למקום השני, כאשר המגעים הנמצאים בשלבים מתקדמים עם חב"ד יביאו את שיריון המקום השלישי לנציג החסידות, מה שמותיר ל'כל דיכפין' להגיש מועמדות על מקום שאיננו ריאלי".

"זה נקרא לעשות צחוק מהציבור, היוזמה אף כי לכשעצמה הייתה מבורכת, הרי שהקריאה לאנשים להגיש מועמדות על מקום שברור לכל אינו בר השגה, איננו תופס גם לא את מראית העין של הדמוקרטיה". אומר הגורם.

בקיצור, אם גם אתם מבקשים ומעוניינים להיבחר חברים במועצת העיר מטעם מפלגת 'הבית היהודי', כל שעליכם לעשות הוא, למלא את טופס הגשת מועמדות, להחתים עליו עשרה חברי סניף שמביעים בכם אמון, ולהיפרד מסכום סמלי בסך 500 שקלים דמי הגשת מועמדות.

הגשת המועמדות הינה עד הערב בשעה 22:00 כאשר את המסמכים יש להמציא לידי יו"ר הסניף עו"ד ליאור פרישמן.

השארת תגובה