בפרמישלאן יצאו לאסוף 1,800,000

פרמישאלאן
פרמישאלאן

במסע התרמה זריז של ל"ב שעות, שיסתיימו עם כניסת הילולת אבי האדמו"ר ובלא 'הכפלות' מגייסים חסידי פרמישלאן 1,800,000 ש"ח ל'הוצאות השוטפות' של המוסדות.

מאות השתתפו בכנס הראשוני 'למענו' שפתח את קמפיין ההתרמה. בתום משאו הנרגש של האדמו"ר חתמו המשתתפים על טופס בו התחייבו לגייס כמה שיותר תורמים עד לתאריך היעד.

בליל שישי, מוצאי ראש חודש תמוז, התכנסו מאות חסידי וידידי החצר, והאזינו ברוב קשב למשאו של הרבי וקיבלו על עצמם לעשות רצון רבם ולהביא כמה שיותר יהודים ליטול חלק במגבית הקצרה שתתקיים בשבוע בו יחול יום ההילולא של האדמו"ר רבי דוד משה מקרעטשניף זי"ע אביו של יבלח"א האדמו"ר.

האדמו"ר הזכיר בדבריו את אמרת הרבי ר' מאיר'ל מפרמישלאן זי"ע על הפסוק 'צרופה אמרתך מאוד ועבדך אהבה' קיבלה בכינוס הזה משנה תוקף. הרבי ר' מאיר'ל הביע פעם את אהבתו לכסף… ולפליאת החסידים שסבבו ותהו על התבטאות כזו הסביר בצטטו את הפסוק בתהלים: 'צרופה אמרתך מאוד' התורה הרי מלאה בצורך לכסף צרוף, עבור קיום המצוות מעשיות ובוודאי עבור שליחת הצאצאים ללמוד תורה, ולכן 'עבדך אהבה', לכן מאיר אוהב כסף…

האדמו"ר פרט בפני הציבור את קשיי העול, כשהוא מספר על הצעות לגיוס כספים שקיבל כשה'מתווכים' אמורים היו לקבל אחוזים מסכומי התרומה – והאדמו"ר דחה על הסף.

פתח את הכינוס המיוחד ראש קהל עדת פרמישלאן אליהו אריה כהן שפירט את דבר השליחות שהטיל הרבי עליו ועל עסקני המוסדות ואת הזכות והחובה להסיר מכתפי הרבי את עול האחזקה הכבד של מוסדות התורה, החינוך והחסד. לאחר מכן נערכה הרצאה מקצועית מפיו של ר' מוטי קריכלי נציג חברת צ'רידי העולמית בה הוא הציע לפני הציבור גישות שונות ומקצועית לגיוס כספים והסביר כיצד יתנהל הקמפיין ומערכת הגבייה.

בכניסת האדמו"ר נשא דברים איש החסד ויו"ר אגודת 'עזר מציון' הרב חנניה צ'ולק ידיד נאמן לחצר הקודש פרמישלאן.

תגובה אחת
  1. איך תורמים אין לינק אין טלפון לא כלום הם רוצים כסף ?

השארת תגובה