בהזמנה אישית: איך את רוצה את הנעליים שלך?

בקטגוריית נעלי הנוחות יש שחקן אחד ששובר שיאים בכל העולם • חברת "טבע נאות" מציע מלבד נוחות מקסימלית גם מנעלים בעבודת יד, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים המיובאים מאירופה • מאות דגמים של נעלי נוחות אופנתיות, תוך הקשבה לצרכי הלקוחות

מיכאל אילוז מנכ"ל טבע נאות
מיכאל אילוז מנכ"ל טבע נאות
כל מה שאתה זקוק לו באינטרנט

טבע נאות והמדינה הולכים ביחד יד ביד כבר 70 שנה וקצת, עוד לפני קום המדינה הגיעו יהודים מצ'כיה ואוסטריה שהיו סנדלרים אורתופדיים והשתכנו בגליל המערבי היכן שנמצא כיום קיבוץ עברון, חלוצי נאות מרדכי מקימים בית מלאכה לייצור נעליים עבור נשים, גברים וילדים. ב-1946 קיבוץ נאות מרדכי נוסד ובית המלאכה הופך למפעל, הם מבינים שהאקלים בארץ חם ברוב הזמן ומתחילים לייצר סנדלים פתוחים שיתאימו לאקלים ולקהל הישראלי.

ב- 1986 הנהלת המפעל מחליטה על מיקוד עסקי חדש: נעלי נוחות ובריאות. המותג 'טבע נאות' נוסד והופך למותג הראשון המביא לצרכן הישראלי את בשורת הנוחות, תוך שימוש ברפידה אנטומית ובחומרי גלם טבעיים. החברה מחליטה לעשות מחקר גדול ומגלה שמה שאנשים מחפשים זה בריאות ותזונה נכונה ומחליטים לפתח רפידת שעם ייחודית שהבשורה שלה היתה חומרים טבעיים ומייצרים אותה מקליפה של עץ אלון שנבנית במהלך תשע שנים על גזע העץ. בתהליך מיוחד מייצרים פתיתים של שעם, מערבבים עם לטקס טבעי ומייצרים את תשליל כף הרגל ומביאים בשורה של מוצר טבעי עם המדע של האורתופדיה ומתחילים לחוות שגשוג גדול והצלחה.

צעד אחר צעד
ב- 1991 טבע נאות מתחילה להפיץ את בשורת המותג בחו"ל, אבל אז מגיע משבר הקיבוצים ומרבית הקיבוצים פשוט קרסו. המדינה מחלצת את הקיבוצים עם הסדרים של הבנקים, ביטול מיסים, ולנאות מצטבר חוב של 120 מיליון שקל. המצב הכלכלי בקיבוץ נהיה קשה, התחילו לקצץ בכל מקום אפשרי והמפעלים עוברים להיות מפוקחים ע"י נאמן מטעם הבנקים. 

ב- 1998 בעומק המשבר נכנס לתפקיד הניהול של המפעל מיכאל אילוז שהגיע מחברת שטראוס לאחר שש עשרה וחצי שנים והוא מבין שהחברה נמצאת בסכנה של סגירה או מכירה, "אני מגיע למפעל שנמצא במשבר, תשעים עובדים לא יודעים מה יעלה בגורלם וב"ה תוך שלושה חודשים מאז שנכנסתי הצלחנו לאזן את החברה ואף להביא לרווח קטן. מאותו זמן החברה מתאוששת ומשנה כיוון אסטרטגי בכך שהופכת את המוצר לאופנתי יותר, החלטנו לשלב נוחות עם אופנה ומהר מאד ההצלחה הופכת לבשורה שמגיעה לכל העולם".

 גם נוחה וגם יפה
"בתחילת שנות האלפיים בישראל המערכות הקמעונאיות מתקשות לפעול", מתאר אילוז את התקופה ההיא כיום, "70% מהתוצרת שלנו נמכרת בחו"ל, בארה"ב, קנדה, יפן, אוסטרליה, אירופה, דרום קוריאה ועוד. בדיוק אז, החלטתי להקים רשת חנויות כאן בארץ, התחלנו עם 7 חנויות וכיום אנחנו עם 65 חנויות של הרשת. הנגשנו את הקולקציות ואת הנוחות לצרכן הישראלי, מה שהביא לחנויות קהלים שונים, כמו צעירים שלפני כן פחות התחברו למותג.

יש לנו דגמים שלא משתנים כבר 20 שנה ועדיין יש להם ביקוש אך יחד עם זאת אנחנו כל הזמן מתקדמים וממציאים דגמים חדשים ואופנתיים. המהפכה שעשינו במגוון המוצרים הביאה לנו קהל חדש שמצד אחד רוצה להראות טוב אבל מצד שני חשוב לו הבריאות והנוחות. זו מגמה שגדלה בארץ ובעולם עם השנים, כולנו מכירים את הסיטואציה בעיקר בקרב נשים שמחכות לסיום האירוע בכדי לזרוק את הנעליים מהרגליים, אז באנו עם הצעה של נעליים אלגנטיות שמתאימות גם לאירוע ואפילו לכלה עצמה שאין רצון וצורך להפטר מהן גם לאחר כמה שעות על הרגליים, ולא חשים את הסבל שבנעליים לא נוחות, פשוט הרגשה של 'הולכים יחפים בתוך נעל'.

אנחנו מאד גאים להיות מוצר ישראלי מהגליל, מועסקים אצלנו כ-600 עובדים בישראל ועוד כ-100 בעולם. קיבלנו פרסים והוקרה כבר כמה פעמים, זכינו בפרס השיווק כבר פעמיים, פרס העיצוב של איגוד הנעליים בארה"ב, פרס הספק הטוב ביותר ובארה"ב בבחירה של הסופר ברנד שבו זוכה רק אחד מתוך 100 המותגים הנחשקים ביותר בישראל. 

אנחנו מייצרים ארבע קולקציות בשנה, מרעננים את המדף ומפתיעים בכל פעם בדגמים חדשים, אף פעם לא עומדים במקום כי זה שוק דינאמי מאד, המעצבות שלנו נוסעות בכל העולם כדי לראות טרנדים ובכדי ללמוד את השוק. אנחנו יודעים מראש איזה צבע יהיה חזק בעונה הקרובה, למשל בקיץ הקרוב תראו הרבה את הצבע כחול-ירוק. בסך הכל אנחנו מוציאים לשוק כ-300 דגמים חדשים".
פעמיים בשנה כל המפיצים מכל העולם מגיעים לתערוכה שאנו עורכים על מנת לבחור דגמים למדינה שלהם. "נאות מצאה נוסחה של הצלחה עיצובית ומצליחה בכל העולם".

נעליים בעיצוב אישית
חב' "טבע נאות" יצרנית מותג נעלי הנוחות המוביל בישראל, מפעילה מיזם חדשני במסגרתו יכולים הצרכנים לעצב את הדגמים המוכרים ואהובים בעצמם וכך לקבל נעל ייחודית המגיעה ישירות לביתם בתוך זמן קצר.

כדי לתמוך באסטרטגיית החדשנות השיקה החברה בשנים האחרונות כמה מהלכים, בהם קווים חדשים להנעלה לגברים והגדלת נוכחות נעלי הגברים בחנויות לכ-30%, תוך פיתוח דגמים חדשים מדי עונה. היא פיתחה אפליקציה המאפשרת לצרכנים לעצב בעצמם את נעל הנוחות שלהם ולנצל את יתרון הייצור הידני להזמנות אישיות מיוחדות כמו גם קו הנעליים טבע נאות Art, שבו משולבת טכנולוגיה ייחודית בשיתוף ידע איטלקי לצביעת עורות. תהליך זה מאפשר לתת לכל נעל מראה ייחודי, שונה וחד פעמי.

מיכאל אילוז, מנכ"ל "טבע נאות" מספר כי, "במסגרת המיזם יכולים הצרכנים לעצב בכלים דיגיטליים את הדגם האהוב עליהם מתוך מגוון רחב של צבעים ועורות ייחודיים ובלעדיים למיזם. המיזם נולד מתוך הבנת הצורך של הלקוחות לביטוי אישי כדי לחזק את מיצובה של טבע נאות כמובילת שוק נעלי הנוחות בישראל, תוך בידול מהמתחרים. קו הנעליים בעיצוב אישי מבדל את טבע נאות לעומת היבואנים, שאינם יכולים לספק פתרון דומה בשוק המקומי".

אילוז, מציין שזהו מיזם ראשון מסוגו בארץ שיצרנית נעליים מובילה מאפשרת ללקוחות לבחור נעל עפ"י הזמנה והתאמה אישית. "בניגוד לחב' נעליים ישראליות אחרות המייצרות בסין או בטורקיה, חב' "טבע נאות" מייצרת את כל הנעליים בישראל בלבד, יתרון אשר המאפשר לחב' לייצר נעל מותאמת אישית ולספק אותה תוך זמן קצר. הקיץ אנו ערים למגמה צרכנית בינלאומית של ביקוש לדגמים הקלאסיים ולנעלי הנוחות ואנו נותנים לכך מענה ומאפשרים ללקוחותינו להזמין נעליים המיוצרות במיוחד עבורם ומותאמות לטעמם האישי. הנעליים מיוצרות כולן בעבודת יד במפעל בקיבוץ נאות מרדכי ומשווקות ברחבי העולם, מה שהופך אותן למותג ישראלי בינלאומי", מוסיף מיכאל אילוז.

פרויקט עיצוב אישי כולל את הדגמים האייקונים של טבע נאות לנשים וגברים במגוון רחב של צבעים ועורות ייחודיים ובלעדיים למיזם. מידי שנה הביקוש לרכישת דגמים בעיצוב אישי גדל בעשרות אחוזים ואנחנו צופים שמגמה זו תימשך גם בשנים הקרובות.

לחב' "טבע נאות" רשת של כ- 65 סניפים בישראל וכ- 6,000 נק' מכירה ברחבי העולם.

עונת החתונות בעיצומה וזה הזמן להזכיר לכם את טרנד הנוחות שהשתלט על עולם האופנה כי את תמיד " הכי יפה כשנוח לך"

עונת החתונות בעיצומה וזה הרגע הנכון לאמץ את טרנד הנוחות שהשתלט על עולם האופנה. בחירת הנעליים היא אחת המשימות החשובות העשויות לעשות את כל ההבדל ביום החתונה. לרגל עונת החתונות טבע נאות מציגה מגוון דגמים בצבעים המתאימים לכלות ומלוות מסגננות שונים, החל מדגמים קלאסיים וחגיגיים ועד לכפכפים טרנדים ונוחים במיוחד.

דגם "אונוורד": סנדל חגיגי בצבע זהב עם עקב קטן ונוח במיוחד בעיצוב קלאסי ואופנתי. מחיר 449 ₪.

דגם "פרוגרס": סנדל אלגנטי בצבע כסף עם עקב קטן, רצועת קרסול, ורצועה מעוטרת באבנים. מחיר 449 ₪.

דגם "שחר": הכפכף הקלאסי של טבע נאות הכולל שתי רצועות עם אבזמים, להטעמה מושלמת לכף הרגל. מחיר 349 ₪.

דגם "פיקסי": סנדל אלגנטי בצבע לבן עם עקב קטן, רצועת קרסול, ואחורית סגורה. למראה טרנדי ומתוחכם. מחיר: 379 ₪.

דגם "דורית": סנדל שטוח, נשי ועדין בצבע לבן, הכולל רצועות קדמיות בטוויסט עיצובי, ורצועת קרסול אחורית. מחיר 349 ₪.

דגם "בוני": סנדל נשים אופנתי בצבע לבן. הכולל רצועה קדמית ורצועה אחורית עם סקוצ' לאחיזה טובה של הרגל. מחיר 369 ₪.

כל הדגמים כוללים את רפידת הנוחות של טבע נאות המתאימה עצמה באופן ייחודי לכף הרגל.

 

השארת תגובה