מועצת יש"ע נגד נתניהו: "לנאווג'ה מוותרים"

על רקע החלטת ראש הממשלה להורות על דחיית הרס המאחז הערבי נאווג'ה על ידי סוסיא במועצת יש"ע מגיבים בזעם, "נתניהו מעניק מתנות חינם למפרי חוק פלסטינים"

נתיב האבות, צילום מטה המאבק
נתיב האבות, צילום מטה המאבק

בעל רקע החלטת ראש הממשלה להורות על דחיית פינוי המאחז הערבי הלא חוקי על יד היישוב הקדום סוסיא, במועצת יש"ע מפרסמים הודעת גינוי לראש הממשלה בו הם קובלים על האיפה והאיפה של ראש הממשלה כלפי האוכלוסיה היהודית.

לדבריהם, "בלתי מתקבל על הדעת ששוב ושוב ידחה קיום פסק הדין והמאחז הערבי 'נאווג'ה' ליד היישוב סוסיא לא יפונה. החלטה זו היא מתנה לרש"פ ולאיחוד האירופי, אשר מנסים בכל כוחם להשתלט על שטחי C בניגוד להסכמים הקיימים. מדובר בשנים של אוזלת יד של מדינת ישראל אל מול פורעי החוק הערביים".

המועצה מבקשת להזכיר, כי דווקא "בשבוע בו ההתיישבות הישראלית קיימה בכאב רב את פסק הדין של בג"ץ הקובע לפנות ולהרוס חלק מבתי שכונת נתיב האבות שבגוש עציון ואת ההתיישבות בתפוח מערב, זו אפליה חמורה לא לבצע את פסק הדין הקובע לפנות מאחז ערבי בשטחי C".

"כיצד ייתכן שבתים ישראלים מפונים מיושביהם ונהרסים פעם אחר פעם כלאחר יד, ומאחזים ערביים עדין עומדים. אנו דורשים כי פסק הדין יבוצע עד תומו".

השארת תגובה