גולן טלקום נכנסת לשוק הפרי-פייד

שוק הסלולר לא נרגע: גולן טלקום הכריזה כי, לראשונה, היא נכנסת לשוק הפרי-פייד (תשלום באמצעות טעינה מראש) – שוק שנשלט עד עכשיו על ידי החברות הוותיקות

גיל שרון - יור גולן טלקום. צילום - אוראל כהן גיל שרון - יור גולן טלקום. צילום - אוראל כהן
גיל שרון - יור גולן טלקום. צילום - אוראל כהן גיל שרון - יור גולן טלקום. צילום - אוראל כהן
לחץ נפשי, חרדה? זו הכתובת בשבילך

גולן טלקום נכנסת לשוק הפרי-פייד. שרון: "שוק הפרי-פייד נאמד בכ-350-400 מיליון שח בשנה, ואין שום סיבה שלא ניקח חלק משוק זה"."גולן טלקום נכנסת לשוק הפרי-פייד" (תשלום באמצעות טעינה מראש), כך הכריזה חברת הסלולר. כידוע, גולן טלקום לא פעלה בתחום זה עד עתה, והוא נשלט על ידי החברות הוותיקות, כשמחירי ההסלולר בפרי-פייד גבוהים משמעותית ממחירי החבילות בשוק הכללי. המשמעות של כניסת גולן טלקום לשוק זה נחשבת לרעידת אדמה נוספת בשוק הסלולר, שכן החברה ידועה כשחקן דיסקאונט אגרסיבי בשוק סלולר, שגרם להורדת המחירים בענף.

ואכן, החברה יוצאת בימים אלו עם מגוון חבילות לשוק הפרי-פייד במחירים נמוכים מהמתחרים, כשבראשן מבצע ההשקה הכולל חבילה לחודשיים עם שיחות וסמס ללא הגבלה ו-18 ג'יגה גלישה. זאת לעומת חבילות המתחרים שמחיריהן נע בין 50 ל-100 ₪ לחודש אחד.

גולן תמתג את הפעילות החדשה תחת המותג GOLANtalk בדומה למותגי הפרי-פייד של החברות הוותיקות. שירותי הפרי-פייד מיועדים ללקוחות ללא אמצעי תשלום קבוע כגון עובדים זרים ומהגרים, וכן ללקוחות המעוניינים להישאר אנונימיים.

לדברי גיל שרון יו"ר ומנכ"ל גולן: " שוק הפרי-פייד נאמד בכ-350-400 מיליון שח בשנה, ואין שום סיבה שלא ניקח חלק משוק זה. כפי שגולן השיגה נתח שוק של כ 16% במגזר הפרטי בישראל, בזכות מחירים אטרקטיביים והצעות שוברות שוק, אנו מאמינים כי נחולל מהפכה גם בשוק הפרי-פייד. המהלך הינו התפתחות טבעית עבורנו".

השארת תגובה