המשטרה פיענחה: "רצחתי את אחיותיי"

אילוסטרציה: שוטר
אילוסטרציה: שוטר

בתאריך 17.5.18 בשעות הבוקר המוקדמות, התקבלה במוקד 100 של משטרת ישראל שיחה מגבר שהודיע למוקדנית: ״רצחתי עכשיו את שתי האחיות שלי , תגיעו״.

המוקדנית , אשר הפעילה תושיה ושמרה על קור רוח, המשיכה בשיחה עם הבחור, קיבלה ממנו פרטים מדויקים לגבי הכתובת בה בוצע רצח, שלחה למקום ניידת משטרתית ובמקביל המשיכה בשיחה עם הבחור אשר התוודה באוזניה שרצח את אחיותיו באמצעות סכין ושיסף את גרונן בזמן שישנו.

כוחות משטרה שהגיעו לזירה דקות ספורות לאחר הדיווח, זיהו את החשוד במעשה (24,ת״א) ובתוך הדירה אותרו שתי גופות האחיות כשהן במצב של מוות עם סימני אלימות קשים.

החשוד נעצר לחקירה על ידי צוות חקירה מיוחד של מרחב יפתח ובמהלך תקופת מעצרו שהוארך מעת לעת, בוצעו פעולות חקירה משמעותיות ונאספו ראיות , לביסוס אשמתו של החשוד ברצח הכפול.

עם סיום מלאכת איסוף הראיות על ידי המשטרה, הועבר תיק החקירה לידי פרקליטות מחוז ת״א, אשר הגישה הצהרת תובע לבית משפט השלום בת״א.

תגובה אחת
  1. כל הבוקר אני מנסה להבין את הכותרת ולא מצליח!! מה זה פענחה המשטרה!! הרוצח היה ידוע מי זה מהרגע הראשון והוא התקשר אליהם להודיע על ביצוע הרצח אז מה זה פענחה זה יכול להיות מישהו אחר , או שהמשטרה לא מצאה אותו מהרגע שהוא הודה באשמה עד עכשיו, מזל שהמשטרה הצליחה לפענח לפחות את הרצח הזה!

השארת תגובה