גם היום: 'נשות הכותל' הפריעו לתפילה

אתמול קבע בית המשפט כי על נשות הפרובוקציה לקיים את תיפלתן במקום שהוקצה להן והזהיר כי במידה ויפרו את השלווה במקום, יורחקו מהמקום

הכותל המערבי
הכותל המערבי

גם הבוקר כמידי ראש חודש, הגיעו עשרות נשות הכותל לרחבת התפילה של הכותל המערבי והתנהגו בביזיון במקום הקדוש ביותר לעם היהודי.

בניגוד להערכות השופט, שקבע כי "נשות הכותל" ינהלו את תפילתן ברחבה שהוקצתה עבורן, פרצו הנשים לרחבה הנשים המרכזית והחלו לעורר פרובוקציות.

ממרכז ליב"ה המארגנת את תפילת בנות ישראל ברחבת הכותל כמידי ראש חודש, קוראים לרב הכותל לגלות אומץ ולאכוף את הסדר באמצעות הרחקתן מהכותל בראשי חודשים.

לדבריהן, "שוב הוכח כי הפגיעה המתמשכת הכותל ובמתפללים חייבת להיפסק. כפי שהתרענו בעבר, שר הדתות חייב לקרוא לממונה על הכותל ולמשטרה לסדר ולהפעיל את מערכת אכיפת החוק על מנת לעצור את הפרובוקציות הקבועות של נשות הכותל".

בארגון "נשים למען הכותל" שהגישה אמש את העתירה לצו על תנאי בבג"ץ נמסר, כי "עוד ראש חודש עובר ברחבת הכותל בצורה פרובוקטיבית מצד נשות הכותל. אנו מצפות שמערכת המשפט תבין שההתנהלות הפוגענית והאלימה של נשות הכותל חייבת לבוא אל קיצה והערכות האופטימיות שלהם שונות מהעובדות בשטח".

"מתי תפנים משטרת ישראל כי עליה להתייחס לאירועים הללו בדיוק כפי שהיא מתייחסת להפגנות אלימות אחרות ברחבי הארץ?"

לדבריהן, "נשות הכותל מזלזלות במערכת המשפט ובמשטרת ישראל והדבר מתקבל למרבה הפלא בשיוויון נפש".

תגובה אחת
  1. איפה המדינת חוק ?????

השארת תגובה