רגב: השמאל בחר במחבל רג'וב

"לג'יבריל רג'וב, טיבי, יחימוביץ' וגבאי הצטרף גם ארגון טרור חמאס – אין ספק שהשמאל הישראלי בחר לו אחלה חברים"

ג'בריל רג'וב
ג'בריל רג'וב

שרת התרבות רגב עוררה היום סערה כשהשוותה בין חברי כנסת מהאופוזיציה לבכיר הרשות ג'יבריל רג'וב הפועל נגד ישראל במישור הבינלאומי.

דבריה של השרה רגב נאמרו בצל הסערה האחרונה בביטול משחק ספורט בינלאומי בישראל בשל איומים על חיי השחקנים, איומים ששוגרו כך לטענת ישראל, על ידי גורמים פלסטינים ובהם ג'יבריל רג'וב בעצמו.

"חברים יקרים, אל תתנו למראה המעונב והמחויט של רג'וב להטעות אתכם. הקוקטיילים השונים בהם הוא משתתף והחיוך השטני שלו משמשים אותו ליצירת דה לגיטימציה ופגיעה במדינת ישראל ובספורטאים שלנו". כך השרה רגב במליאה כשהיא מאשימה את בכיר הרשות בכך ש "רג'וב הפך מזמן את שדה המשחק לשדה קרב. בלתי נתפס שהאיש שנדון למאסר עולם וישב מאחורי סורג ובריח בגין פעולות טרור נגד חיילי צה"ל ואזרחי ישראל, זוכה לחיבוק מחברים היושבים בבית הזה. מי באופן ישיר כמו חברי הרשימה המשותפת ומי באופן עקיף כמו חברי הכנסת מהאופוזיציה", הוסיפה רגב כשהיא מציגה את תמונתו של רג'וב ליד חולצות מגואלות בדם".

היא תקפה את חבריה באופוזיציה והאשימה אותם במתן לגיטימציה למחבל, "חברתם לטרוריסט ג'יבריל רג'וב שהפך את ערפאת רב המרצחים לגורו שלו במלחמתו הבלתי פוסקת נגד מדינת ישראל בכל ערוץ אפשרי, כמו כן הפך את הספורט לכלי לניגוח פוליטי ומדיני. וגם היום הוא קיבל סטירת לחי מצלצלת".

רגב המשיכה, "לג'יבריל רג'וב, טיבי, יחימוביץ' וגבאי הצטרף גם ארגון טרור חמאס שמיהר להוציא הודעה בה הוא מחבק את נבחרת ארגנטינה שהודיעה על ביטול המשחק בישראל. אין ספק שהשמאל הישראלי בחר לו אחלה חברים".

"אתם מתביישים בירושלים, אתם, גבאי, יחימוביץ' ואחרים, מתפתלים שמדובר בירושלים. ואתם לא מתביישים לומר שאני פגעתי בתדמיתה של מדינת ישראל? אתם אלה שפוגעים באופן קבוע בתדמיתה של מדינת ישראל, אתם שכל הזמן מתנצלים, אתם שכל הזמן מתחנפים, אתם שכל הזמן מזלזלים – המציאות בכל פעם מחדש טופחת על פניכם".

"הנה שגרירות ארצות הברית עברה לירושלים ובעקבותיה אוטוסטרדה של ראשי מדינות המגיעים לישראל. כאשר לפנינו סדר עולמי חדש, בענייני טרור וגרעין. כל זאת בהובלתו של ראש הממשלה שלנו, נתניהו, ולכם נותר רק להתבכיין".

השארת תגובה