נפש בריאה בגוף בריא: בואו לשחות ולא רק במחשבות

חדר הכושר והבריכה במלון רמדה ירושלים פתוח לפנק את המשפחה  הדתית והחרדית ♦ כולכם מוזמנים  לבלות  שעות של שקט ומרגוע ולחזור עם כוחות, לבד או עם המשפחה

"ברוכים הבאים למועדון הספורט" , שרון זקן מנהלת מועדון הספורט, הספא והבריכה, עושה לי סיור מרתק ומספרת לי את כל מה שהמועדון יכול להציע, את הסיור התחלנו בחדר כושר משוכלל, גדול ורחב ידיים, ממוזג.

"תסתכלי על מכשירי כוח ואירוביקה מהמתקדמים ביותר. במועדון מדריכים מקצועיים, וכל מה שצריך כדי ליהנות מחדר כושר מודרני ומעוצב".

אין צורך לציין כי אורחי המלון נהנים ממועדון הספורט, כל אחד ואחת שרוצים להגיע, אפשר לעשות מנוי, ואפשר גם לשלם לפי כניסות.

יצאנו מחדר הכושר, משם לבריכה הפנימית, כמה מבריק כאן,

שימי לב, שרון מסבירה, "הבריכה הפנימית משתרעת על שטח של בריכה חצי אולימפית מיועדת לשחיה למרחקים ארוכים או לטבילה מרעננת וכמובן איך אפשר מועדון ספורט בלי חדרי סאונה".

חדר סאונה פינית יבשה וחדר סאונה רטובה (חמאם טורקי) פתוחים במקביל לשעות הפתיחה של הבריכה הפנימית מציעים רגעי שלווה ורוגע.

עכשיו לקראת הקיץ אי אפשר שלא לספר על הבריכה החיצונית, חלום קיץ אמיתי שכולל מדשאות ופינוקים לצד הבריכה החיצונית משטח שיזוף רחב ידיים ומטופח, משטחי דשא רחבי ידיים פינות ומשחקים לילדים ובני נוער פתוחה בין החודשים מאי אוקטובר בכל ימות השבוע בין השעות 09:00-17:00 (שעות הפתיחה גמישות בהתאם לשעות האור במשך היום ושעת כניסת השבת) ה

בצמוד לבריכה החיצונית ובמתחם נפרד ישנו מגרש טניס מודרני ומגרש כדור-סל .

אז בקיצור, רגע לפני שחופשת הקיץ מתחילה, ביקור במועדון יחסוך לכם הרבה ריצות, עם עצמכם ולמשפחה

שחייה נפרדת נשים/גברים

בימי ראשון, שלישי, חמישי משעה 21:00-23:45 המועדון מציע שחיה נפרדת לנשים

בימי שני, רביעי ומוצ"ש משעה  21:00-23:45 המועדון מציע שחיה נפרדת לגברים

לאורחי המלון ללא עלות

שעות פעילות המועדון :

ימים א-ה 06:00-21:00

שישי 06:00-18:00

 

מלון רמדה כדאי להכיר:

מלון "רמדה ירושלים" ממוקם בכניסה הדרומית לירושלים. המלון נבנה בשנת 1984 כמלון קונגרסים ומשתרע על שטח של כ- 20 דונם. חדרי המלון פונים לנופה האורבני, המרהיב ועוצר הנשימה של ירושלים, בצידו הצפוני פונה המלון אל שכונותיה החדשות של ירושלים המביאות ניחוח חדש אל מול השכונות הוותיקות הדרומיות הנותנות לירושלים את המרקם התרבותי והייחודי שלה כעיר הבירה.

במלון 360 חדרים הכוללים סוויטות קומות חדרי עסקים משודרגים ושלל חדרים המאפשרים אירוח אידאלי עבור קבוצות משפחות וזוגות בודדים. במלון יש מגוון אולמות אירועים המתאימים למפגשים מצומצמים, שמחות משפחתיות או כנסים רבי משתתפים, לובי פעיל, מסעדה חלבית ומסעדה בשרית ייחודית המאפשרת גם למבקשי כשרות גבוהה למצוא תפריט עשיר ומגוון לבחירתם.

בחניון המלון כ- 300 מקומות חניה ללא תשלום. מרכז אינטרנט מתקדם הפועל 24 שעות ביממה, אינטרנט אלחוטי בחינם הפרוס בכל רחבי המלון.

במלון פועלות שתי בריכות פנימית לאורך השנה וחיצונית ממאי עד אוקטובר, חדר כושר מודרני סאונה יבשה ורטובה.

השארת תגובה