2.4 מליון שקלים לבחור ישיבה

מ' תושב המרכז זכה באמצעות עו"ד אלי מאור מבני ברק בימים אלה בפיצוי בסכום חסר תקדים של 2,400,000 ₪ בתביעה נגד פארק שעשועים בגין תאונה בבין הזמנים

אילוסטרציה, מתקן בפארק שעשועים
אילוסטרציה, מתקן בפארק שעשועים

מ' תלמיד ישיבה, תושב ישוב חרדי באזור המרכז, בן 17 במועד חבלתו, נפגע במהלך בילוי עם משפחתו בבין הזמנים לפני כשנתיים, עת נפל ממתקן בפארק שעשועים.

בהתאם לכתב התביעה שהוגש ע"י עו"ד אלי מאור מבני ברק, המומחה בייצוג נפגעי תאונות ורשלנות רפואית, בפארק השעשועים במועד התאונה, לא הקפידו על נהלי בטיחות למבקרי הפארק והעסיקו עובדים שאינם מיומנים בהפעלת המתקן בגובה וכמו כן ציוד הטיפוס שהותקן בפועל, הותקן ע"י העובדים בפארק בצורה רשלנית שגרמה לנפילתו של תלמיד הישיבה מגובה רב.

כתב התביעה שהוגש נגד פארק השעשועים וחברת הביטוח "ביטוח חקלאי", מתאר את מסכת היסורים שעברו מ' ומשפחתו לאחר התאונה, שבעקבותיה נאלץ מ' להתאשפז בביה"ח לצורך השגחה למשך כשבועיים ולעבור ניתוח תחת הרדמה כללית, בשל שברים בגופו. לאחר שחרורו מביה"ח נאלץ מ' גם לעבור סדרות ארוכות של טיפולי ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה והיה גם במעקב במרפאת כף יד בביה"ח ובמרפאה עקב חבלת ראש, וזאת ללא שיפור ניכר במצבו.

כן נטען בכתב התביעה כי בהתאם להלכת בית המשפט העליון מקדמת דנא, יש לחייב את חברת הביטוח לשלם למ' את הפיצויים בשל מגבלותיו התפקודיות הניכרות ובשל הפסדי השתכרות שיגרמו לו בעתיד, בעקבות הפגיעה שנגרמה לו בכושר עבודתו והשתכרותו לעתיד וזאת עד גיל פרישה לפנסיה.

בתגובה הוגש כתב הגנה לתיק בית המשפט מטעם חברת הביטוח בשמה ובשמו גם של פארק השעשועים, המתנער מאחריותם לתאונה וטוען בין היתר שהתאונה אירעה בשל אשמתו של מ' ו/או מ' הוא זה שאחראי לנזקיו, ולחילופין למ' לא נותרו נזקים של ממש המזכים בפיצוי בנזיקין…

בימים אלה ניתן פסק דינו של בית המשפט המחוזי בלוד, במסגרת הסכם פשרה לאחר הליך גישור שהתנהל בין עורכי הדין, שקבע פיצוי חסר תקדים לתאונה בתקופת "בין הזמנים" לתלמיד ישיבה, ששולם ע"י חברת הביטוח "ביטוח חקלאי", בסכום של 2,400,000 ש"ח, מתוכם 800,000 ש"ח תקבולים שקיבל ויקבל מ' מהמוסד לביטוח לאומי בגין פציעתו.

2 תגובות
  1. כותרת מגעילה ומגמתית
    יוצרת רושם מוטעה וכנראה לא בשוגג

  2. נכון יותר לכתוב בכותרת את שם המועצה המקומית/ עריה שכשלה בתחזוק מתקניה וסכנה את הציבור.

השארת תגובה