ניידת טיפול נמרץ של מד"א בהפתעה

טקס הקדשת ניידת טיפול נמרץ של מדא לכבוד דר אפרים סמואל - צילום מיקי פריידן דוברות מדא 29.5.18 (2)
טקס הקדשת ניידת טיפול נמרץ של מדא לכבוד דר אפרים סמואל - צילום מיקי פריידן דוברות מדא 29.5.18 (2)

לפני כשבועיים כשד"ר אפרים סמואל הגיע יחד עם אשתו קטי וארבעת ילדיהם, ד"ר דניאלה, יונתן, מישל ואליואט לסיור בתחנת מגן דוד אדום בירושלים הוא התרגש לגלות שהוא הגיע לטקס הקדשת ניידת טיפול נמרץ שנרכשה ע"י משפחתו לכבודו ונתרמה למגן דוד אדום ע"י אגודת הידידים בקנדה. הטקס הלא שגרתי התקיים בתחנת מד"א בירושלים כחלק מחגיגות יום הולדתו ה 70 של ד"ר אפרים סמואל.

ד"ר דניאלה סמואל, רופאה מקנדה המתנדבת ביחידת הרופאים הבינלאומית של מד"א וביתו של ד"ר אפרים סיפרה בהתרגשות בטקס כי אביה הוא אדם שיש לו חיבור חזק מאוד למדינת ישראל: "כשחשבנו בבית איזו מתנה נוכל להעניק לאבי לכבוד יום הולדתו ה- 70 וכיצד נוכל לשלב זאת עם חגיגיות יום העצמאות ה 70 של מדינת ישראל, סיפרתי בהתרגשות לבני משפחתי על הפעילות החשובה והטיפול הרפואי שמגן דוד אדום מעניקים לאזרחים בישראל ובעקבות כך החלטנו שנקדיש לכבודו של אבי ניידת טיפול נמרץ שתציל חיים בירושלים."

ד"ר אפרים סמואל: "כשהגענו לסיור בתחנה, הראו לנו את הרכבים וסיפרו לנו על הרכב החדש ביותר בתחנה שהגיע רק אתמול, שמתי לב שעל דופן הניידת יש הקדשה אבל היא מכוסה בלוט, התקרבתי לרכב כדי לנסות ולקרוא את ההקדשה ופתאום ראיתי אותיות מהשם שלי ואז הבנתי שהוא לכבודי. התרגשתי מאוד, כשהבנתי שזו ניידת טיפול נמרץ שקשורה אלי. אני גאה בכך שיום הולדתי ה 70 נקשר בצורה כ"כ חזקה להצלת חיים במדינת ישראל".

לאחר הטקס, נסעה המשפחה עם הניידת ליד ושם, שם הניחו זר פרחים על האנדרטה לזכרה של הקהילה היהודית מקולוז'וואר.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אני רוצה להודות למשפחת סמואל ובפרט לד"ר דניאלה, על כך שהם בחרו לחגוג את יום הולדתו של אבי המשפחה בצורה שכזו, התרומה של המשפחה מחזקת את היכולות של מגן דוד אדום להעניק טיפול רפואי טוב ומהיר עוד יותר בירושלים. אין ספק שהמעמד היה מרגש מאוד לא רק לנציגי מד"א, אלא גם למשפחה. "

השארת תגובה