המתנדב החרדי קיבל אות הצטיינות מהנשיא

בין 57 המתנדבים המצטיינים שהגיעו לטקס המרגש שהתקיים במשכן הנשיא נבחרו גם שלושה שמתנדבים במד"א • בין השלושה נמנה רפאל צבי יהודה גרייפמן מנצרת עלית

יהודה גרייפמן - צילום דוברות מדא
יהודה גרייפמן - צילום דוברות מדא

בטקס הענקת מצטייני השירות הלאומי-אזרחי שהתקיים במשכן הנשיא, במעמד נשיא המדינה מר ראובן ריבלין, שר החקלאות והמונה על השירות הלאומי אזרחי ח"כ אורי אריאל, מנכ"ל רשות השירות הלאומי אזרחי שר שלום ג'רבי, ח"כים, יו"רים ומנכ"לי הגופים המוכרים בשירות הלאומי-אזרחי. בין 57 המצטיינים שזכו לאות הוקרה מהנשיא, ניתן היה למצוא שלושה מתנדבי מד"א:

ליאור אינהורן – תושב גבעת שמואל, בן 20, זו השנה השנייה שהוא בשירות במרחב ירקון של מד"א. האחראים על ליאור מספרים עליו כי הוא הפך לחלק בלתי נפרד מהצוות במד"א וסייע בכל מה שנדרש ואף מעבר. גילה אחריות ופעל מתוך רצון לתרום ובמוטיבציה רבה.

יהודה גרייפמן – תושב נצרת עילית, בן 27, יהודה התחיל את התנדבותו במסגרת השירות האזרחי במד"א לפני כשנה וחצי, לאחרונה החל לשמש גם כרכז באזור הצפון. יהודה שימש כחובש מלווה באמבולנסים, ולאחרונה סיים את הכשרתו כנהג והוסמך כראש צוות. במד"א מספרים על יהודה כ"מעין אבא שני למשרתים".

מורן לאה בן זקי – תושבת הישוב אדם שבבנימין, בת 20, עלתה מצרפת לפני כחמש שנים. שירתה שנה כחובשת ולאחר מכן השתלבה במוקד החירום 101 של מד"א. האחראים על מורן מספרים עליה כבחורה רצינית, שממלאה את תפקידה במוטיבציה רבה מתוך רצון לתרום לחברה בכלל ולשירות הלאומי בפרט.

מנכ"ל מד"א אלי בין, בירך את המתנדבים שזכו לכבוד: "יכולותיו של ארגון מד"א מבוססות לא מעט על משאב האנושי המרכיב אותו ועל אלפי מתנדבים, שבעיני מייצגים את כל הטוב שיש בישראלים – הנכונות להקריב למען האחר ולסייע בהצלת חיים. אני גאה לברך את המתנדבים היקרים על הצטיינותם, בידיעה שמאחוריהם ישנם עוד רבים שיכולים להתגאות בהתנדבותם".

2 תגובות
  1. ואווווו כל הכבוד. שירבו כמוך בישראל!!!

  2. מדהים! עלה והצלח!
    כל הכבוד למד"א

השארת תגובה