צילומי טבע מרהיבים של עופות מים במלח שלכם

'מלח הארץ' משיקה מהדורה מוגבלת של מלחיות עם צילומי טבע מרהיבים של עופות מים • המהדורה מושקת במסגרת מהלך נרחב להעלאת המודעות והידע של הציבור אודות עופות המים • על כל מלחיה מופיע מידע אודות עוף המים המצולם • רויטל בן שחר מנהלת השיווק והחדשנות: "בחרנו לקדם מהלך שמשתף את הציבור הרחב ומעלה את המודעות לעופות המים וכדי להזכיר לכולנו ליהנות מיופיו המרהיב של הטבע ולשמור עליו"

מלח הארץ - מלחיות עופות המים | צילום: יוסי אשבול, הדמיות
מלח הארץ - מלחיות עופות המים | צילום: יוסי אשבול, הדמיות

'מלח הארץ' משיקה מהדורה מוגבלת וייחודית של מלחיות הנושאות צילומי טבע מרהיבים של עופות מים. השקת המלחיות היא חלק ממהלך נרחב להעלאת המודעות והידע של הציבור אודות עופות המים. המהלך נעשה בשיתוף החברה להגנת הטבע.

סדרת מלחיות עופות המים כוללת מלחיות של מלח ים דק ומלח ים גס, עליהן צילומים טבע יפהפיים של עופות מים. בסדרה מלחיות עם 7 צילומים שונים, כשעל כל מלחייה מופיע מידע אודות עוף המים המצולם כמו גם הפניה לחידון עופות המים הגדול שיזמה החברה. ההשתתפות בחידון נושא פרסים באמצעות כניסה לאתר – salt.co.il/birds. בין עופות המים המצולמים על המלחיות: פלמינגו, תמירון, שחפית גמדית, שלדג גמדי ועוד – כולם חיים בבריכות המלח וחלקם גם מקננים בבריכות.

את המלחיות בסדרת עופות המים ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והמרכולים, במחיר זהה למחירן של המלחיות הרגילות.

על מהלך שימור אוכלוסיית עופות המים
'מלח הארץ' מנהלת בבריכות המלח באילת ובעתלית פרויקט ממושך המאפשר קיומה של סביבה מוגנת עבור עופות המים. הפעולות שנוקטת החברה, למען שימור אוכלוסיית עופות המים והגנתה, הצילו את אוכלוסיית השחפיות הגמדיות שהייתה בסכנת הכחדה ממשית בעיקר בגלל פגעי טבע ונוכחותם של טורפים באזורי הקינון. האיים המוגנים שנבנו בלב הבריכות והוגבהו באופן מלאכותי פתרו את בעיית הצפות קיני השחפיות ובניית גדרות שמוגנו בכבלי הרתעה מונעת כניסתם של טורפים אל אזורי הקינון. בשיתוף ארגוני שמירת הטבע ומתנדבים מתקיימת באזור הבריכות פעילות הגנה על הצפרות והטבע כחלק משגרת העבודה היומיומית. 'מלח הארץ' אף תומכת במחקרים ובמעקב באמצעות טיבוע והצבת מצלמת תצפית לטובת מעקב באזורי הקינון.

רויטל בן שחר מנהלת השיווק והחדשנות של 'מלח הארץ': "נפלה בחלקינו הזכות לארח בבריכות המלח מגוון גדול ויוצא דופן של עופות מים ולהעניק להם סביבה מוגנת ועתירת מזון שמאפשרת להם להתרבות. בחרנו לקדם מהלך שמשתף את הציבור הרחב ומעלה את המודעות לעופות המים וכדי להזכיר לכולנו ליהנות מיופיו המרהיב של הטבע ולשמור עליו. במסגרת המהלך פתחנו לראשונה סיורי צפרות בהדרכת החברה להגנת הטבע אשר יאפשרו לציבור לבקר בבריכות המלח בעתלית ובאילת לצפות וללמוד על עופות המים".

לטובת המהלך והשקת סדרת המלחיות הייחודית גייסה החברה את הצפר וצלם הטבע יוסי אשבול אשר במשך שנים עוקב אחר עופות המים בבריכות המלח באילת ובעתלית ומצלם אותם בתנאי שטח ומסתור מיוחדים המאפשרים לו לצלם את עופות המים מבלי להפריע להם או להפחידם.

עוד במסגרת המהלך 'מלח הארץ' מאפשרת לראשונה סיורי צפרות לקהל הרחב, בהדרכת החברה להגנת הטבע ובהרשמה מראש באתר החברה להגנת הטבע.

'מלח הארץ' מפיקה מלח בתהליך טבעי בעזרת אנרגיית השמש והרוח תוך טביעת רגל אקולוגית מינימלית ומממשת את חזון החברה לתעשייה מקיימת שהינה חלק ממרקם הטבע והחי ובכך שומרת על הסביבה ומנצלת את עושר המינרלים הטבעיים של מי הים לייצור מלח ישראלי איכותי שנמכר ברחבי העולם.

"מלח הארץ" הינה היצרנית המובילה של מלח איכותי למזון בישראל מאז 1922.
"מלח הארץ" הנה חברה שורשית ומתחדשת, המצמיחה תעשיה מועילה לאדם, לקהילה ולסביבה. "מלח הארץ" מובילה את מהלך מיתוג עולם המלח בישראל ומציעה מגוון רחב של מוצרי מלח ים משובח בטעמים, במרקמים ולשימושים שונים.

השארת תגובה