דיילת אל-על תפרה כיפה לנוסע

איש עסקים נרדם במהלך טיסה מהונג-קונג והתעורר לגלות כי הכיפה 'איננה' – הוא ביקש עזרה מהדיילת שהתיישבה לתפור לו כיפה 'משמים'

תמונה כיפה
תמונה כיפה
>> בעל עסק? לחץ כאן לבניית אתר אינטרנט בחינם!

מ.ר., איש עסקים שומר תורה ומצוות, מרבה לצורך עסקיו לטוס בטיסות אל על להונג-קונג. את אשר אירע בטיסתו האחרונה לארץ בשבוע שעבר, בטיסת אל על  078 מהונ-קונג לישראל , סיפר בלשונו:

"במהלך הטיסה נשמטה הכיפה מראשי. כשהתעוררתי  מצאתי את עצמי בלי כיפה על ראשי. חיפשתי מסביבי אך לא מצאתי את הכיפה. שאלתי את אחת הדיילות אולי יש לכם כיפה? היא חייכה ואמרה, שאין לה כיפה, אבל תחשוב איך אפשר לעזור. בינתיים שמתי על רֹאשִי טישו. אחרי  כחצי שעה, מספר מ.ר.,  היא חוזרת אלי עם כיפה   ומספרת לי, שהיא יודעת כמה הכיפה על הראש חשובה עבורי, היות ויש לה חברה דתית, לכן החליטה לנסות ולאלתר עבורי כיפה. היא לקחה ציפית מיותרת של כרית, גזרה ממנה בד בצורה עגולה ותפרה מסביב בתפר שיניים מיוחד והגישה לי את הכיפה. לא האמנתי למשמע אוזני ולמראה עיני והתרגשתי מאד מהמחווה הגדולה הזו של דיילת באל על".

הנוסע אסיר התודה העביר את פרטי הדיילת במכתב נרגש להנהלת אל על וביקש לפרסם את סיפורו ברבים.  "כולי הערכה על השירות המיוחד ומאחל שירבו כמותה בישראל" , כך סיים את פנייתו להנהלת אל על. אל על הכי בבית בעולם – לא סתם סיסמה. זו אמת לאמיתה".

 

8 תגובות
  1. כל הכבוד. אך אפשר היה גם עם כובע מצחייה וכו..

  2. תמיד מחלקת עסקים קיבלה יחס מיוחד . אבל מה קורה עם כל אלה מאחור ?

  3. יחסי ציבור מכוערים לחברת תעופה כושלת

  4. באמת מרגש. דברים מהסוג הזה קונה אנשים ששומרים אמונים לשנים רבות. לצערי יש פחות מחוות מהסוג הזה לאחרונה.

  5. פשש איזה פרסומת סמוייה לחברה שהולכת לפשוט רגל חברה שסוחטת מחירים חברה שתמיד מאחרת ואף פעם לא מדייקת חברה שהכי הרבה זמן משאערה אותנות עם הסבלנות

  6. תפירה זו המומחיות של אל על. להטיס נוסעים בזמן ולתת שרות טוב ולא יקר אין אל על יודעת. החברה אינה חברת תעופה, במקרה הטוב היא מתפרה.

  7. מדוע לנו הישראלים קשה להגיד מילה טובה בלי להוסיף מילה רעה.

  8. מנסיוני אני,כאחד שנוסע שנים רבות עם חברות תעופה שונות ובעיקר עם "אל על" ,אני לא רואה הבדל מהותי ביניהם,הם משתדלים לצאת מאוד בזמן

השארת תגובה