בחמאס מגנים את קריאת המוסלמים לשלום

קאי ח׳אג׳י יאיא כוליל סטאקו (פאק יאיא) מזכ״ל תנועת nu, התנועה המוסלמית הגדולה בעולם עם למעלה מ-60 מליון חברים שמרכזה באינדונזיה, נמצא בביקור היסטורי בישראל במסגרתו ביקר גם בהר הבית

פאק יאיא בהר הבית 3
פאק יאיא בהר הבית 3

ביום חמישי ה- 14.6.18, ביום האחרון של חודש הרמדאן, א' בתמוז התשע"ח, יתקיים בירושלים אירוע יוצא דופן של קירוב לבבות בין דתות: ״קולולם״ – המיזם החברתי לשירת המונים – שרים באמונה למען תקווה

האירוע יתקיים לכבוד ביקורו של מר Kyai Haji Yahya Cholil Staqu , מזכ״ל תנועת ה- Nahdlatul Ulama (NU), התנועה המוסלמית הגדולה בעולם שמרכזה באינדונזיה, ומספר חבריה עומד על מעל ל- 60 מיליון.

בשעה 22:30 יתכנסו מנהיגים רוחניים למפגש פסגה חוצה גבולות (קולוקיום), ולדיון בשאלה האם הדת יכולה לשמש גשר להבנה הדדית, חמלה ושלום. את המפגש ינחה ד"ר יהודה סטולוב, מנכ"ל אגודת 'המפגש הבין דתי'.
האירוע פתוח לנציגות מצומצמת של התקשורת, וללא נוכחות הקהל הרחב.

ובחצות, על רקע נופה הקסום של העיר העתיקה, יצטרפו למפגש במגדל דוד מאות אנשים ממגוון דתות ומגזרים, להשתתף בפעילות מעוררת ההשראה של 'קולולם', בה ילמדו שיר של בוב מארלי בעיבוד חדשני, בשלוש שפות ובשלושה קולות. כנהוג בכל אירוע של 'קולולם', יופק קליפ קולנועי אמנותי אשר יופץ ברחבי העולם.

אילת ליבר, מנהלת מוזיאון מגדל דוד: "מגדל דוד מסמל את ירושלים וקסמה, תרבויותיה ומסורותיה, עומד במקום בו ישן פוגש חדש, ובונה גשרים בין מזרח למערב. אנו מקבלים בברכה את ההזדמנות להפגיש אנשים שונים מרחבי העולם, ולקדם מסרים של אחווה, אהבה ושלום".

יזמי 'קולולם': ״יוזמות מסוג אלו הן המהות של קולולם, לעורר באנשים השראה דרך מוזיקה, ללא הבדל של גזע, דת ומין. אירוע זה מוקדש לשירה למען תקווה. תקווה לשוויון, אמפתיה ואחווה בין המגזרים השונים. אנו מברכים על ההזדמנות לקחת חלק באירוע מסוג זה ולהפיצו לעולם, בתקווה לעתיד בו אנשים שרים יחד מכל הדתות וקצוות החברה״.

שותפים לאירוע: מוזיאון מגדל דוד, "קולולם" וארגוןJerusalem.com , יחד עם אגודת המפגש הבין דתי, Tiyul-Rihla CoexistenceTrip Initiative,, Bayt ar-Rahmah, ולמעלה מחמישים ארגונים מקומיים ובינלאומיים, העוסקים בקירוב לבבות, דיאלוג ואהבה בין דתות.

השארת תגובה