אמן חושים מומלץ לאירועים ומסיבות

אסף
אסף

ההחלטה להזמין אמן חושים אל האירוע הבא שלכם היא החלטה חכמה מאוד. מופע אומנות חושים מצליח לשדרג את כל סוגי האירועים הפרטיים והעסקיים. המופע מתאים לקהל מבוגר, קהל צעיר, קהל מסורתי או חילוני, נשים וגברים. המשיכו לקרוא ונסביר היכן תוכלו למצוא אמן חושים מומלץ לאירוע שלכם, מה צפוי לכם במהלך המופע ולמי מתאים המופע.

מהו אמן חושים?

עיסוק באומנות חושים אינו מתאים לכל אחד. על אמני חושים להיות בעלי כישורים מיוחדים, יכולת התמדה, כריזמה, חוש הומור, כושר אלתור, רמה גבוהה של אינטליגנציה, יחסי אנוש טובים והרבה קסם אישי. שנים רבות של הכשרה ותרגול נחוצות על מנת להגיע לרמה גבוהה המאפשרת הצגת מופע אומנות חושים. אסף סלומון כאמן חושים מומלץ ומוערך בארץ מציג רפרטואר עשיר וניסיון רב שנים. הצלחת המופע שלו מתבססת על שנים רבות של אימון, לימוד, תרגול ועבודה קשה.

מופע אומנות חושים הוא מופע בו משולבים יחד קטעים של קריאת מחשבות, טלפתיה, הזזת חפצים ללא מגע יד ושאר קסמים, טריקים ורגעים בלתי נשכחים של צחוק. אמן חושים מומלץ יוכל לספק לכם מופע מצחיק, מרגש, ובעיקר, מיוחד במינו. מדובר בהרבה יותר מעוד מופע בידור או מופע קסמים.

למי מתאים המופע?

אסף סלומון מציע מספר מופעי אומנות חושים כאשר ניתן להזמין מופע קצר או ארוך, מופע שמתאים לבני נוער או ילדים, מופע למבוגרים, מופע אומנות חושים לדתיים ועוד. מופעים מתקיימים דרך קבע מזה מספר שנים באירועים משפחתיים, כנסים מקצועיים, השקות, ימי כיף וגיבוש, אירועי גיל מצווה, ימי הולדת למבוגרים ועוד. ניתן להזמין מופע אל כל סוגי מתחמי האירועים וגם הביתה.

חוויה על חושית מדהימה!

כאנשים מיוחדים תרצו שגם האירוע שלכם יהיה מיוחד ובעיקר, בלתי נשכח. במקום להזמין שוב את אותן האטרקציות המוכרות, יש לכם הזדמנות להפתיע את האורחים שלכם, לאתגר אותם והעניק להם ערך מוסף. המופע של אסף סלומון מביא אל האירוע שלכם אווירה קסומה, קריאת מחשבות, חפצים שזזים ללא מגע יד, טלפתיה, תרגילי דמיון מודרך ובעיקר, רגעים קסומים שך צחוק, התרגשות, פליאה ושנינות. הקהל יוכל לקחת חלק פעיל במופע. למעשה, הקהל מהווה חלק בלתי נפרד מהמופע.

אמן חושים מומלץ עד הבית

כל מסיבת חנוכת בית, אירוע משפחתי ביתי, מפגש חברים או מסיבת יום הולדת, תוכלו להפוך לאירוע מיוחד ואלגנטי בסגנון בוטיק עם הפתעה גדולה לאורחים. אמן חושים שמסתובב בין האורחים, מקסים אותם ומבדר יהיה תוספת נפלאה לכל אירוח. האורחים כולם ינסו לנחש מיהו אמן החושים המסתורי ואלו הפתעות נוספות צפויות להם בהמשך האירוע. המופע של אסף סלומון יוכל להתקיים גם אצלכם בבית ללא צורך בהכנות רבות מצדכם.

האטרקציה הנכונה למסיבת הפתעה

אוהבים להפתיע? אחרי שהצלחתם להפתיע את חתן/כלת השמחה במסיבה שמחה הגיע הזמן להפתיע גם את האורחים. מופע אומנות חושים יבטיח ערב בלתי שגרתי לכולם. אסף סלומון לא יפסיק להפתיע אתכם ואת האורחים שלכם במהלך המסיבה כולה. מופע אומנות חושים יהיה המתנה הטובה ביותר בכל גיל. בין אם אתם חוגגים את יום ההולדת שלכם בכל שנה ובין אם לא, יש לכם הזדמנות לחוויה מדהימה אותה תזכרו למשך שנים.

אמן חושים מומלץ למסיבות ואירועים כחוויה יוצאת דופן וחד פעמית. החוויה המשותפת לאורחים מצליחה לעורר גיבוש של הקבוצה ויצירת אינטראקציה חברתית. אם אתם מחפשים פעילות בעבור מסיבה בה רוב האורחים אינם מכירים זה את זה, צרו קשר ונרכיב בעבורם יחד חוויה מדהימה.

השארת תגובה