הדור הבא: שידרוג מסילת הרכבת בבני ברק

רכבת ישראל מתקדמת לדור הבא, משדרגת את המסילה בין תחנות הוד השרון-בני ברק, ופועלת לחיבור "רכבת השרון" ותחנות רעננה לרשת המסילות הארצית

תחנת רכבת
תחנת רכבת
כל מה שאתה זקוק לו באינטרנט

רכבת ישראל בתנופת פיתוח ומתקדמת לדור הבא. כחלק מההיערכות, מתבצעות בימים אלה עבודות לשדרוג המסילה במקטע שבין תחנות בני ברק וכפר סבא-נורדאו. בנוסף, מתבצעות במקטע זה, ובתחנת הוד השרון-סוקולוב, עבודות תשתית לחיבור "רכבת השרון" ותחנות רעננה לרשת המסילות הארצית.

כחלק מההיערכות, תופסק זמנית תנועת הרכבות בין תחנת בני ברק לתחנת כפר סבא-נורדאו, החל מיום שני ה-4.6.18 בחצות (הלילה שבין ראשון לשני) ועד ליום רביעי ה-6.6.18 בשעה 23:59 (הלילה שבין רביעי לחמישי).

רכבות בקו באר שבע-כפר סבא-נורדאו (הקו המערבי), תחלנה ותסיימנה את נסיעתן בתחנת בני ברק.

תחנות הוד השרון-סוקולוב; כפר סבא-נורדאו; ראש העין ופתח תקווה תהיינה סגורות לתנועת רכבות.

משרד התחבורה יתגבר את מערך קווי האוטובוס הסדירים, וכן יופעל מערך היסעים בין תחנות הוד השרון סוקולוב- כפר סבא נורדאו-תל אביב אוניברסיטה. בנוסף, יופעל מערך היסעים בין תחנת בני ברק לתחנת ראש העין צפון. מדובר בצירים עם עומסי תנועה משמעותיים

רכבת ישראל נערכה מבעוד מועד, ותתגבר את התחנות המדוברות באנשי צוות, מאבטחים, דיילים ומנהלים.

מרכבת ישראל נמסר כי מסלולי ההיסעים יעברו בצירי תנועה ראשיים, כגון כביש 5 וכביש 4, אשר מאופיינים בעומסי תנועה כבדים, בעיקר בשעות העומס, כך שלא ניתן להתחייב על זמני היציאה וההגעה של ההיסעים. אלה יעבדו בשיטת "מלא וסע". ברכבת ישראל מבקשים מציבור הנוסעים לבדוק חלופות תחבורתיות בדמות קווי אוטובוס סדירים אשר, כאמור, יתוגברו על ידי משרד התחבורה; וכמו כן להתאזר בסבלנות.

לנוסעי הרכבת מומלץ להתעדכן בפרטים המלאים באתר רכבת ישראל, בפייסבוק ובאפליקציה בנוסף, ממליצים ברכבת ישראל לפנות למוקד כל-קו של משרד התחבורה, במספר *8787.

"רכבת השרון" הינה חלק מפרויקט 531 המוגדר כפרויקט לאומי וכולל את כביש 531 ומסילות השרון שאורכן 33 ק"מ וחלק ניכר מהן בתצורת סלאבטראק (לוחות בטון), לצד שתי תחנות נוסעים חדשות הנהנות מנגישות רבה לצירי תנועה מרכזיים: רעננה-דרום, בעומק של 14 מטרים מתחת לאדמה, ורעננה-מערב הממוקמת מתחת לכביש 531, בין רעננה להרצליה, וכוללת גשר הולכי רגל בין אולם הנוסעים לרציפים. בין שתי התחנות החדשות נחצבה מנהרה באורך של 1.8 ק"מ.

בשלב הראשון, חציון שני לשנת 2018, הקו יחובר לקו הוד השרון-ב"ש (הקו המערבי), והנסיעה מתחנות רעננה לתל אביב תיארך כ-40 דקות. בשלב השני (2019), תחובר הקשת במלואה, והקו יופעל במתכונת מעגלית עם חיבור לתחנת הרצליה ומסילות החוף. הנסיעה מרעננה לתל אביב תקוצר לכ-20 דקות. לקראת הפעלת רכבת השרון, נערכה רכבת ישראל וגייסה צוותים לתחנות, הקימה מחלקת מנהרות ומוקד מנהרות, ביצעה תרגילים בשיתוף פעולה עם כוחות הבטחון ומדריכה לעבודה לפי תורת ההפעלה החדשה להפעלת תחנה שאינה בפני השטח.

השארת תגובה