"יולי הפקות" – אורן חזן נגד יו"ר הכנסת

חבר הכנסת אורן חזן
חבר הכנסת אורן חזן

חה"כ אורן חזן, מ"מ יו"ר הקואליציה: "עליי להודות כי אני מוחמא מכך שיו"ר הכנסת, חה"כ יולי אדלשטיין, מאמץ את גישתי הפתוחה הקוראת להנגשה מקסימלית של הכנסת לציבור ועל כך שהכנסת לא חייבת להיות מקום משעמם ונטול סלפים, אך לצערי הוא ממשיך לעשות שימוש ציני בתפקידו כמקפצה לתפקיד הבא שאליו מזה שנים הוא נושא עיניים – נשיאות המדינה.

לאחר ההשפלה הציבורית שהוא ספג בטקס הדלקת המשואות, אדלשטיין החליט להראות לכולם ל"מי יש יותר כבוד" ובעוד כשבועיים יתקיימו במשכן הכנסת שני "לילות לבנים" של הופעות וריקודים לרגל חגיגות ה-70 למדינת ישראל – מיטב אמני ישראל, ותיקים וצעירים, יופיעו באירועים הללו.

הבעיה היא ש"יולי הפקות" שכח על הדרך כמה מגזרים שבהם הוא נזכר בדרך כלל רק ביום הבחירות: במהלך הלילות האלו לא יופיעו זמרים דתיים וחרדים (ואני מודה לידידי, אביתר אלבאז, יו"ר סיעת ׳מעורב ירושלמי׳, שהיה הראשון לזהות את המחדל).

אסור לאפשר התעלמות ממגזרים חשובים בעם, שאף להם יש ייצוג הולם בדמותם של יוצרים וזמרים מובילים שבהחלט היו יכולים להשתלב כראוי באירוע שאמור להוות מפגן אחדות. לכן אני קורא ליו"ר הכנסת לתקן את המעוות לפני שיהיה מאוחר מדי ולצרף לאירועים הללו אמנים דתיים וחרדים.

בנוסף לכך, באופן אישי הייתי מעדיף לוותר על הופעתו של איש השמאל הקיצוני, יזהר אשדות. מצד שני, בהינתן עד כמה אדלשטיין כבר הוכיח את מידת קריצתו לשמאל בדרכו לכס הנשיאות – ספק אם הוא יוותר על הופעה זו."

תגובה אחת
  1. איזה ליצן. לך חפש דברים אמיתיים להתמודד איתם

השארת תגובה