רובינשטיין ממשיך ללחוץ על הח"כים החרדים

רה"ע ביתר עילית ממשיך במסע הלחצים לאישור אזור התעשייה של ביתר עילית 'היער האנגלי' • בפנייה לראשי הסיעות החרדיות בכנסת, דרש להעלות את הנושא בפגישתם השבועית עם ראש הממשלה נתניהו

חנוכת בית המדרש פרמישלאן בביתר עילית, צילום אלי סגל (62)
חנוכת בית המדרש פרמישלאן בביתר עילית, צילום אלי סגל (62)

המאבק לעצמאות הכלכלית של ביתר עילית: ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין פנה בסוף השבוע לראשי הסיעות החרדיות בכנסת – שר הפנים הרב אריה דרעי, סגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן ויו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני, וביקשם להעלות הנושא לדיון דחוף את נושא אי אישור אזור התעשייה של העיר, בפגישתם השבועית עם ראש הממשלה במסגרת פורום ראשי הסיעות.

כזכור, בשבוע שעבר הייתה אמורה להתקיים ישיבת מועצת התכנון העליונה (מת"ע) במינהל האזרחי, אלא שהיא נדחתה. מפרסום שהוציאה לשכת שר הביטחון השבוע עולה כי מתוך 2,500 יח"ד שיאושרו שם – אף לא אחת הינה לחרדים. אם יאושר אזור התעשייה של ביתר, תהיה זו בבחינת נחמא פורתא.

במכתב שצירף לראשי הסיעות אומר רה"ע, כי "כבר לפני חודשים ארוכים סיימנו את כל הליכי התכנון, והגענו לישורת האחרונה של מועצת התכנון העליונה (מת"ע) במינהל האזרחי. אלא ששם תקוע הפרויקט ב"הוראה מלמעלה". כבר מספר פעמים הופיע הנושא בסדר היום של הועדה, אך הוצא ממנו טרם הדיון".

לדברי רה"ע, "מסתבר כי לחצי הנציגים בכנסת נדרשים בכל פעם מחדש ע"מ לקדם נושאים חשובים. עד כה קודמו פרויקטים רבים וחיוניים בעזרתם של שר הפנים הרב דרעי וסגן שר החינוך הרב פרוש, כמו הכללת פרויקטים רבים של בנייה ותקציבים נוספים, כעת אני מקווה כי התערבותם תביא לאישור אזור התעשייה החיוני כ"כ לעיר".

השארת תגובה