ח"כ זחאלקה: "פשעים נגד פלסטינים"

זחאלקה עונה לקריאת ח"כ פורר להעמידו לדין: "תחת הדגל הישראלי בוצעו פשעים נגד העם הפלסטיני"

ג'מאל זחאלקה
ג'מאל זחאלקה

ח״כ זחאלקה, יו״ר סיעת הרשימה המשותפת, הגיב על עתירת ח"כ עודד פורר ומפלגת ישראל ביתנו לבג"צ, בתביעה לחקור אותו בגין הצהרותיו בנושא הדגל, ההמנון ואום אלחיראן. זחאלקה אומר:

"זוהי עתירה קנטרנית וחלק ממסע ליברמן ומפלגתו נגד הציבור הערבי ומנהיגיו, שמטרתו העיקרית לזכות בפופולריות זולה ע״י הסתה נגד ערבים ונגד מנהיגם ערבים. אני עומד על דבריי בעניין הדגל ההמנון שאינם מייצגים אותנו, ומייצגים הדרה ופגיעה בזכויות אדם ואזרח. תחת הדגל הישראלי נעשו פשעים חמורים נגד העם הפלסטיני כולל גירוש, הרג ושוד אדמות ורכוש".

זחאלקה הוסיף: " העתירה רצופה סילופים ופרשנות מעוותת. חשוב להדגיש שאני מעולם לא קראתי לאלימות, ותמיד קראתי למאבק לא אלים. אנחנו קורבנות האלימות ולא ניכנע לה. גם אלימות קשה של המשטרה לא תרתיע אותנו, ואפילו שפיכות דמים כמו הריגתו של יעקוב אבו אלקיעאן, לא תגרום להפסקת מאבקנו, ונמשיך לפעול להגן על אדמותינו, קיומנו וזכויותינו"

זחאלקה הגדיר את העתירה כפרובוקציה ואמר שאם יש להעמיד אישיות פוליטית על התבטאויותיה, אז המועמד הראשון לכך הוא אביגדור ליברמן שממשיך בהסתה גזענית נגד הציבור הערבי ובהסתה לאלימות נגד פלסטינים באשר הם.

זחאלקה הוסיף: "זוהי עתירה של מפלגה פשיסטית נגד חופש הביטוי ולמען הגבלת הזכות לפעילות פוליטית".

השארת תגובה