"השתגענו? מה עובר עליכם?" – נאום סגן שר הבטחון אלי בן דהן

"אומרים פה דברים.. אני שואל את עצמי תגיד אנחנו נמצאים פה באיזשהו… אתם לא נמצאים בארץ הזאת?! חבר הכנסת, דב חנין, מה אנחנו השתגענו?

מדינת ישראל אשמה במה שקורה בעזה? אין שם אף יהודי אחד לצערי הרב אני אומר בשטות בטעות של מדינת ישראל. יהודי אחד לא נמצא שמה אין שמה חייל אחד בעזה ואנחנו אשמים במה שקורה שם? יש שם שלטון חמאס שכל הכסף שהוא מקבל מכל העולם כולו זה לבניית מנהרות לקנות טילים אז מדינת ישראל אשמה בכך? תגידו לי פעם חשבתם.. יש להם שם הרי אחים במצרים למה לא חשבתם לבקש מהם שהגבול המצרי יפתח לטובתם, למה שהמצרים לא ידאגו להם?

למה זו הדאגה שלנו פתאום? מדינת ישראל מכניסה אלף משאיות ביום! ומה עושים העזתים "הצדיקים" שורפים את המקום היחיד שממנו הם מקבלים את כל האוכל ואת הכל, הם שורפים את מעבר כרם שלום. ומדינת ישראל אשמה. חברת הכנסת קסניה, היום הוכנסו מאות משאיות של צה"ל עם אמצעים רפואיים, את יודעת מה קרה איתם? החזירו את כולם. החזירו את כולם! אז מדינת ישראל אשמה בכך? תגידו לי מה אתם נורמליים? אתם נורמליים תגידו לי? מה עובר עליכם?

אני אגיד לך מה אני מציע, ואני אגיד לך משהו. קודם כל.. אני שמעתי אותך תני לי לדבר אני לא הפרעתי לך תפסיקי די שמענו תודה רבה מספיק! אנחנו בנינו להם תחנת כוח לחשמל, הם לא מחברים את החשמל. בזכות מדינת ישראל, מדינת ישראל עזרה להם. מספיק עם השטויות האלה די

מדינת ישראל עוזרת להם במים עוזרת להם בגז בהכל! אבל הם כמובן רוצים להשתמש בזה לאמצעים אחרים. אני פשוט רוצה להבין מה הולך פה השתגענו לגמרי אני רוצה להגיד לך עוד משהו סליחה גברתי. רק כשהיינו ילדים קטנים חושבים שלכל דבר יש פתרון אני אלמד אותך כלל, לי יש כבר זקן לבן תקשיבי טוב גברתי, יש לי כבר זקן לבן לא לכל בעיה יש פתרון, מספיק עם האמונות הנאיביות האלה."

השארת תגובה