פרסום בגוגל אדוורדס: חושבים לנהל את הקמפיין לבד?

גוגל 2
גוגל 2
לחץ נפשי, חרדה? זו הכתובת בשבילך

נדיר למצוא היום בעל עסק שלא מכיר איך הפרסום בגוגל אדוורדס עובד, גוגל משווקים את המוצר שלהם עם מסרים שכל אחד יכול להקים קמפיין ממומן וגם לנהל את הקמפיין בעצמו, האומנם?

הניסיון שלנו מראה שלא כך הדבר ונדיר למצוא עסקים שמנהלים בעצמם את הפרסום בגוגל ועושים זו בצורה מושלמת.

ריכזנו עבורכם מספר נקודות שאתם חייבים להכיר לפני שאתם בוחרים להקים ולנהל את הקמפיין בעצמכם.

  1. בחירת מילות מפתח לא נכונות

הבסיס לכל קמפיין אדוורדס זה מילות המפתח שמפעילות את המודעות שלו לכן, יש חשיבות גבוהה לבחירת מילות המפתח שתופיעו. מעבר לבחירת מילות המפתח יש את נושא ההתאמות: מדויקת, לביטויי, רחבה ורחבה עם פלוסים.. אתם חייבים הבנה מעמיקה בתחום ולא רק הבנה בסיסית.

  1. לא עוקבים בצורה מדויקת אחרת ההמרות באתר

מעקב אחרי המרות (יצירות קשר באמצעות טופס, לחיצה על חייגן במובייל ועוד…) הוא הבסיס שאמצעותו אנחנו מנהלים את הקמפיין בגוגל.
המודעות שלנו נחשפות למאות אנשים, אחוז מסוים גם לוחץ על המודעות שלנו ואם אנחנו עושים עבודה טובה גם חלק יוצרים קשר. בשביל לשפר את הקמפיין אנחנו חייבים לדעת מי יצר קשר, מה הוא רשם בגוגל, מאיזה אזור גיאוגרפי הוא, איזה סוג מכשיר הוא השתמש ועוד… כל הנתונים הללו יתנו לנו יותר מידע שנוכל להשתמש בו בהמשך כדי לשפר את הביצועים של הקמפיין הממומן שלנו.

מרבית המפרסמים שעושים את זה לבד לא עוקבים אחרי המרות ובכך הוא לא יכולים לנהל את הקמפיין אדוורדס שלהם. מדובר בפעולה טכנית יחסית פשוטה שחובה לעשות.

  1. לא משתמשים בכל באמצעים שגוגל אדוורדס נותנים לכם

מערכת הפרסום של גוגל אדוורדס מעניקה למפרסם מדוון רחב של אופציות חלקן בסיסיות וחלקן למתקדמים, אם אתם משתמשים בגוגל ומכירים את הבסיס ורק בוא אתם משתמשים כנראה שהמתחרים שלכם מנצחים אתכם בזירה של הפרסום בגוגל, הכלים המתקדמים יותר של גוגל מעניקים להם יתרון עליכם ובכך אתם מפסידים כסף.

  1. מעקב יומיומי אחרי הביצועים

אתם נכנסים כל יום לקמפיין אדוורדס שלכם ובודקים את הנתונים: כמה חיפוש, כמה הקליקו, כמה יצרו קשר ומאיפה? אני בטוח שלא, ניהול קמפיין ממומן בגוגל דורש מעקב יומיומי וניתוח נתונים ושיפורם על בסיס קבוע. אם אתם לא עושים את זה אתם מאבדים את מהירות התגובה שלכם לשינויים וזה חבל.

  1. תתרכזו בעסק שלכם

במקום לחשוב כל היום, איך אתם משפרים את הקמפיין הממומן, מהן המסקנות שעולות מהקמפיין ועוד… תתרכזו איך אתם מעניקים שירות טוב יותר ללקוחות שלכן, איך אתם מיעילים את העבודה שלכם, איך אתם מרחיבים את העסק ועוד… תן למישהו אחר שחי את הקמפיין שלכם ביומיום לחשוב על הדברים האלו, סביר גם להניח שהוא יעשה את זה יותר טוב ממך.

לסיכום, כל אחד יכול להקים קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס, השאלה איך יהיו הביצועים, והם ניתן לעשות טוב יותר.

מגיעים אליי לא מעט אנשים מדי חודש בנוגע לייעוץ בנוגע לקמפיין אדוורדס שלהם ובמרבית המקרים הקמפיין שלהם עובד והוא רווחי אבל הוא יכול לעבוד טוב יותר וליצר לעסק הכנסות גבוהות יותר.

בסופו של דבר מדובר על מקסום תקציב הפרסום, וזה התפקיד שלנו, אם אתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר בנוגע לקמפיין אדוורדס שלכם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

BOOSTIT – פרסום בגוגל אדוורדס

השארת תגובה