איך לבחור נכון חברה לקידום אתרים?

כיצד תוכלו לדעת ששכרתם את שירותיה של החברה הנכונה ותוך כמה זמן באמת תוכלו לראות תוצאות? כל מה שצריך וחשוב לדעת על חברות קידום אתרים בגוגל (SEO) ואופן הבחירה ביניהן

seo seo
seo seo
לחץ נפשי, חרדה? זו הכתובת בשבילך

מהם הפרמטרים הנכונים לבחירת חברה לקידום אתרים? כיצד תוכלו לדעת ששכרתם את שירותיה של החברה הנכונה ותוך כמה זמן באמת תוכלו לראות תוצאות? כל מה שצריך וחשוב לדעת על חברות קידום אתרים בגוגל (SEO) ואופן הבחירה ביניהן בשורות שלפניכם.

תחרות הולכת וגוברת על כל מילת חיפוש אפשרית, ריבוי חברות לקידום אתרים בגוגל ונותני שירותים בתחום הקידום והשיווק ושינויים תכופים באלגוריתמים של מנועי החיפוש, כל אלו ועוד הפכו את משימת קידום האתר למשימה מורכבת המחייבת אתכם לשכור את שירותיה של חברת קידום מקצועית ומנוסה אשר תדע להתמודד עם כל אתגר ושינוי בדרך למיקום הטוב ביותר בתוצאות החיפוש הרלוונטיות לאתר.

אז כיצד תבחרו בחברת קידום מתוך עודף ההיצע הקיים בשוק? התשובה מורכבת מהפרמטרים הבאים אותם חשוב שתבדקו:

הפרמטר הראשון: ניסיון!

חברת קידום אתרים מקצועית מבססת את פעילותה בתחום על סמך הניסיון אותו היא רכשה ולכן אנו ממליצים לכם לבדוק בראש ובראשונה מהו הניסיון המעשי העומד לרשות החברה בכל הנוגע לתפעול מהלכי קידום אתרים במנועי החיפוש והרשתות החברתיות. לצורך כך, בקשו מנציגי החברה רשימת לקוחות פעילים ואל תהססו לבצע פעולות חיפוש אשר יציגו בפניכם את תוצאות החיפוש אותן השיגה חברת הקידום עבור לקוחותיה הפעילים. כמו כן, אנו ממליצים לכם ליזום שיחת טלפון עם לקוחותיה הפעילים של חברת הקידום וזאת על מנת לקבל מהם חוות דעת ולשמוע על שביעות רצונם משירותי חברת הקידום.

הפרמטר השני: היקף שירותיה בהתאם לגודלה  

נכון, גודלה של חברת הקידום איננו יכול להעיד בהכרח על טיב שירותיה ומקצועיותה, אך הוא בהחלט יכול להעיד על היקף השירותים המוצעים לכם על ידי החברה. חברות קידום מקצועיות הן ברוב המקרים חברות אינטרנט המעמידות לרשותכם צוות רחב של בעלי התמחויות שונות שכל אחד מהם אמון על תחום אחר בתהליך הקידום, החל ממקדמי אתרים המתמחים בהליכי SEO וקידום ממומן, דרך מעצבי אינטרנט ואנשי תוכן ועד לבוני אתרים ואנשי פיתוח ותכנות. צוות קידום מורחב יכול לספק לכם מענה מקיף ומקצועי לכל אתגר במסגרת הליכי הקידום ולכן אנו ממליצים לכם לבחור בחברות קידום אתרים מנוסות המעמידות לרשותכם צוות  מורחב של אנשי מקצוע.

הפרמטר השלישי: מחלקת מחקר לאפיון צרכי הקידום

חברת קידום מקצועית חייבת להעמיד לרשותכם מחלקת מחקר ואסטרטגיה המתמחה בניהול הליכי אפיון לצרכי קידום אתרים במנועי החיפוש. מחלקת המחקר נועדה להתוות אסטרטגיה מנצחת לקידום האתר וזאת תוך שקלול היבטים שונים היכולים להשפיע על תוצאות הקידום כגון: בחירת מילות וביטוי המפתח הרלוונטיים ביותר, מימדי התחרות בתחום העסקי-מסחרי בו פועל האתר המיועד לקידום, רלוונטיות התוכן באתר לצרכי הקידום וכדומה. חשיבותו של הליך האפיון המקדים לפעולת הקידום, מחייב אתכם לשכור את שירותיה של חברת קידום מקצועית המאפשרת לכם ליהנות ממחלקת מחקר ואסטרטגיה ענפה ומובילה בתחומה.

הפרמטר הרביעי: שקיפות מלאה !

ברגע בו שכרתם חברת קידום אתרים היא אמורה להפוך לחלק בלתי נפרד ממערך השיווק שלכם ולכן חשוב לבחור בחברת קידום הפועלת מולכם בשקיפות מלאה תוך הצגת דו"חות, מידע ונתונים עדכניים אודות תרחישי ופעולות הקידום אותן היא מקיימת. שימו לב- חברות קידום אשר אינן מתחייבות (מראש) לספק לכם נתונים ודו"חות אודות פעולות הקידום אותן הן מקיימות, ככל הנראה חוששות לעשות כן ממניעי חוסר וודאות בנוגע להצלחת פעולותיהן.

הפרמטר החמישי: תכנית עבודה מובנית

קידום אתרים הינו הליך מקצועי מורכב ומתמשך המחייב את חברת הקידום לפעול בהתאם לתכנית עבודה סדורה ומובנית המשלבת בתוכה את כל הפעולות היכולות להתאים לצרכי קידומו של האתר המיועד. כפועל יוצא מכך, אנו ממליצים לכם לבחור בכל אותן חברות קידום המעמידות לרשותכם (מראש) תכנית עבודה מובנית הכוללת בתוכה גם הגדרת יעדים וצפי התקדמות לקידום האתר. שימו לב- חברות קידום מסוימות עלולות להציג בפניכם הבטחות שווא על מנת שתבחרו בהן ולכן אנו ממליצים לכם להימנע ככל הניתן מהתקשרות עם חברות קידום אשר אינן מבססות את הבטחותיהן על סמך תכנית עבודה סדורה ומובנית.

הפרמטר השישי: זכרו שהזול עלול לעלות לכם ביוקר

התחרות ההולכת וגוברת בין חברות הקידום ונותני השירות השונים בתחום, הובילה לכך שחלק מנותני השירות וחברות הקידום יציעו לכם כל מיני "חבילות" קידום משונות שהמכנה המשותף להן הוא המחיר הנמוך אותו הם ידרשו עבור עבודתם. במקרים אלו חשוב שתזכרו שהזול עלול לעלות לכם ביוקר בהמשך וזאת מכיוון שכל תשלום מוזל מדי עבור שירותי הקידום איננו באמת יכול להשיג עבורכם את תוצאות הקידום המיוחלות- הוא נועד אך ורק למטרה אחת: גיוסכם כלקוחות החברה או נותן השירות.

הפרמטר השביעי: סביבת עבודה דינמית ויצירתית

במסגרת הליך הבחירה בחברת קידום מקצועית כזו או אחרת, אנו ממליצים לכם להגיע באופן פיזי למקום מושבה של החברה ולבחון את סביבת העבודה בה היא פועלת. במהלך ביקורכם במקום בדקו האם מדובר בסביבת עבודה דינמית ואת האווירה הכללית אותו משרה מקום העבודה על עובדיו. סביבת עבודה פעלתנית היא ברוב המקרים סביבה עבודה יצירתית היכולה למנף את תוצאות הקידום שלכם.

הפרמטר השמיני והאחרון: האינטראקציה ביניכם לבין נציגי החברה

כפי שציינו מקודם, חברת הקידום אותה תשכרו עתידה (או לפחות אמורה) להפוך לחלק בלתי נפרד ממערך השיווק שלכם ולכן חשוב שתבדקו את מידת האינטראקציה ביניכם ובין נציגי החברה העתידים ללוות אתכם ברמה השוטפת לאורך תקופת ההתקשרות. הקפידו לבדוק את זמינותו של איש הקשר מטעם החברה ובדקו האם הוא "האיש הנכון במקום הנכון" בעיניכם.

לסיכום: הקפדה יתרה על כל אחד מהפרמטרים המופיעים לעיל, תאפשר גם לכם לבחור את החברה הנכונה, היעילה והמקצועית ביותר עבורכם.  למידע נוסף בנושא קידום ושיווק באינטרנט כנסו לבלוג

השארת תגובה