לייף סטייל לגבר החרדי? זאת כבר עובדה!

משרד הפרסום הדתי – חרדי, שרה תקשורת, בניהולה של שרה פכטר השיק ביום שני את מחלקת הלייף סטייל הראשונה של המגזר. באירוע שנערך במסעדת שאלוט בתל אביב השתתפו נציגי התקשורת החרדית ומובילי דעת קהל חרדיים.

בפתח האירוע ציינה פכטר כי "עולם הלייף סטייל הגברי הוא כבר מזמן עובדה ואף צובר תאוצה ומחלחל לאט לתוך המגזר החרדי. בעוד שהסטיילינג ועולם האפנה הנשי החרדי כבר כאן מזמן, אצל הגבר החרדי הדברים קורים יותר לאט."

במחקר שנעשה התברר שנשים הן אלה שרוכשות 80% ממוצרי הטיפוח והבישום לגברים, בעיקר למתנות לבעל או לילדים. "בדיוק לשם כך, אומרת פכטר, הקמנו את מחלקת היח"צ לגברים. אין ספק שהגבר החרדי מודע לעצמו יותר ויותר, והתהליך קורה לנגד עינינו ממש. כך לדוגמא כמות השפים הגברים עולה כל שנה, והמטבח הפך להיות ידידו הטוב של הגבר. אם עד היום גברים נרתעו מלהיכנס למטבח ולבשל הרי שלאחרונה גברים מבשלים יותר, מודעים לאוכל טוב וכבר לא מפחדים לאחוז סכין שף ביד"

פעילות המשרד עד היום כללה, בעיקר, יח"צ נשי ופרסום מותגי נשים. בעקבות השינויים ההולכים וקורים אצל הגבר החרדי, הוחלט על הקמת המחלקה.

משתתפי האירוע נהנו מארוחה עשירה, כמיטב המסורת של שאלוט, ומסדנת יין ע"י סומלייה המסעדה. כמו כן חולקו למשתתפים מתנות מותאמות לאופי האירוע וכללו בין היתר, בושם של DKNY סבון לגבר של קליניק, סכין שף של סולתם וכרית תמיכה של ד"ר גב.

מסעדת שאלוט כבר הפכה לעובדה מוגמרת בציבור שומרי המהדרין בארץ, הבעלים והשף מישה אמאייב מנצח על תפריט גורמה מרשים, ושמח לבשר לעולם שמבין ומחפש קולינריה משובחת שיש למה לצפות.

הערב שנערך דווקא במסעדה הוא חיבור בין הגורמה באוכל לאוכלוסיה שמבינה ומעריכה את העובדה שבלב תל אביב מסעדת גורמה מהדרין, שווה לבקר.

תגובה אחת
  1. "אם עד היום גברים נרתעו מלהיכנס למטבח ולבשל…."
    איזו שטות… ככה עובדים על אנשים בעיניים…

השארת תגובה